Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » •A Shadow Out Of Darkness• » ~ 32. 'Truth Or Dare?' ~

•A Shadow Out Of Darkness•

16 dec 2011 - 20:16

942

0

160



~ 32. 'Truth Or Dare?' ~

Storyline: A Shadow Out Of Darkness .......................................................................................................................... Part 1: The Story Only I Didn't Know _____________________________________________________________________________

‘Dat meen je niet hé?’ zeg je tegen Sakura, want je vindt Truth or Dare helemaal niet leuk. Wat als ze erachter komen dat je Sasuke leuk vindt? En dat dan uiteindelijk blijkt dat hij niet hetzelfde voelt voor jou. Hoe zou het dan zijn in Team 7?
Sakura kijkt je aan alsof je gek geworden bent, en niet snapt hoe leuk Truth or Dare is voor haar. ‘Ja, dat meen ik wel..’ zegt ze kattig tegen je. ‘Wat is er niet leuk aan? En trouwens, dan kan je alles weten wat je wilt weten..’ als ze haar zin eenmaal afgemaakt heeft, kijkt ze vol verlangen naar Sasuke. ‘Aha, ik snap het al..’ Je loopt naar Sakura toe en fluistert in haar oor: ‘Je wilt alleen weten of Sasuke op je is.. Maar, wat nou als hij helemaal niet op je is? Dan is jouw hart gebroken.’ Ze kijkt je nu heel beledigt aan en fluistert snauwend terug: ‘Daar zullen we snel genoeg achterkomen!’ Nu loopt ze weer naar binnen en zegt tegen jullie: ‘Kom binnen, dan gaan we naar mijn kamer. En als we daar eenmaal zijn, beginnen we met Truth or Dare.’
Sasuke en jij lopen naar binnen en volgen Sakura. Je sleept Naruto nog steeds mee, aangezien hij nog steeds verlamt is. Jammer genoeg voor hem moeten jullie een trap op, dus hij knalt met zijn hoofd tegen elke trede van de trap. ‘Ouch! Zijn we er al bijna?!’ gilt hij, terwijl je bijna bij de laatste trede bent.
Je sleept Naruto nu de kamer van Sakura in en laat hem los. Rustig ga je op één van de vier kussens zitten die op de grond liggen. Sakura gaat naast Sasuke zitten, en jij tegenover hem. Ook zit je naast Naruto. Nadat er een aantal Truth or Dare vragen gesteld zijn, begin je het al leuk te vinden. Alleen maar omdat nog niemand aan jou gevraagd heeft, of je op Sasuke bent. Daar ben je dus heel blij om.
Nu is Naruto aan de beurt. Hij kijkt je aan met een nogal enge blik aan, een enge lachende blik. ‘Truth or Dare Kazumi?’ vraagt Naruto aan je. Je weet niet zeker wat hij wilt vragen, want Naruto weet al dat je Sasuke leuk vindt. ‘Truth..’ zeg je een beetje onzeker. ‘Foute keuze, Kazumi!’ zegt hij terwijl hij je nu nog enger aankijkt. ‘Vertel ons je aller diepste geheim!’ roept hij opgewonden. Hij weet vast en zeker al dat jouw diepste geheim is, dat je op Sasuke verliefd bent. Hij wilt je uitdagen door je te laten vertellen dat je op Sasuke bent, en dat waar heel Team 7 bij is. ‘Nee echt niet! Dat zal ik nooit vertellen.. En vooral niet waar jullie bij zijn!’ Naruto lacht nu nog enger naar je. ‘Hm, of kies je toch liever voor dare?’ ‘Denk het wel.. Het licht er eigenlijk aan..’ zeg je onzeker tegen hem. ‘Dan moet je met Sasuke zoenen in de kast, voor vijf minuten!’ roept hij keihard.
‘W-Wat!?’ gillen jij, Sakura en Sasuke tegelijk. ‘Ze mag niet zoenen met mijn Sasuke-kun! Dat mag alleen ik!’ gilt Sakura boos naar Naruto, terwijl ze jou boos aankijkt. ‘Jouw Sasuke-kun!? En trouwens als jij hem alleen mag zoenen, waarom heb ik hem dan vaker gezoend dan jij gedaan hebt!? Jij hebt hem nooit gezoend!’ Voordat jij en Sakura elkaar kunnen aanvallen, houden Sasuke en Naruto jullie tegen.
Als jij en Sakura een beetje afgekoeld zijn, kijkt Naruto jou heel lang aan. ‘Nou wat wordt het? Jouw aller diepste geheim vertellen, of zoenen met Sasuke in de kast..’ Je kijkt eerst naar Naruto en dan naar Sasuke. ‘Dan kies ik toch voor dare..’ fluister je zacht, maar het is nog net hoorbaar. Naruto kijkt lachend naar je en vraagt plagend: ‘Wat zei je?’ ‘Dan kies ik nog liever dare!’ roep je hard terwijl je aan het blozen bent. Als je naar Sasuke kijkt zie je dat hij bloost en verbaast naar de grond kijkt. ‘Veel plezier in de kast hé, voor vijf minuten!’ gilt Naruto.
‘Wacht!’ gil je voordat je naar de kast loopt. ‘Jij en Sasuke moeten nu beide jullie monden opendoen, want ik wil niet weer dezelfde fout maken!’ Als ze dat gedaan hebben, vertrouw je het want ze hebben beide hun eigen geur.
Jij en Sasuke lopen naar de kast en doen de deur dicht als jullie allebei binnen zijn. De deur is nog maar een paar seconden dicht, en Sasuke drukt je heel dicht tegen zich aan. Zijn lippen worden zachtjes en teder op de jouwe gedrukt. “Wauw.. Zo heeft hij me nog nooit gezoend, deze zoen zit vol liefde, vol passie..”ť denk je terwijl je hem terugzoent. Hij verbreekt de zoen eventjes en zegt zachtjes terwijl hij in jouw ogen kijkt: ‘Ik vind je heel erg leuk..’ Doordat hij dat gezegd heeft bloos je nog meer. Gelukkig kan hij dat niet zien, doordat het in de kast best donker is. ‘Ik jou ook Sasuke-kun!’ zeg je vol blijdschap. Nu zoenen jullie elkaar weer, wachtend tot de tijd voorbij is.
‘De tijd is om!’ hoor je Naruto lachend zeggen als hij de deur opent. Langzaam stoppen jullie met zoenen en knuffelen elkaar nog steeds. Na een lange tijd in elkaars ogen gekeken te hebben, draaien jullie je om zodat jullie nu naar Naruto kijken. ‘Bedankt Naruto. Als jij dit niet gedaan had, hadden ik en Sasuke nooit tegen elkaar gezegd wat we voor elkaar voelen.’ Zeg je zachtjes tegen Naruto.
‘Oeh! Ik had dus toch gelijk! Sasuke hartje Kazumi-chan!’ gilt Naruto luid. Maar op dit moment boeit het je niet wat Naruto zegt of vind, want je weet eindelijk wat de liefde van jouw leven voor je voelt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.