Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-] » Deel 13

Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-]

23 feb 2009 - 19:38

577

0

223



Deel 13

Deel 13

Tom POV

Na een tijdje kom ik aan in Magdenburg en stap uit. Ik kijk effe rondom me om te zien waar ik ben. Al snel merk ik dat ik twee straten verder moet zijn. Dus, nog effe stappen en ik ben er. Al snel sta ik voor het huis van Bill en bel aan. Niet veel later staat Bill voor de deur met Lien in zijn armen. ‘hoi.’, zegt hij en laat me binnen. ik lach en ga naar binnen. ‘euhm mam zit in de keuken dus we gaan almaar naar boven.’, hartverscheurend gehuil weerklinkt van de keuken en ik kijk Bill niets begrijpend aan. ‘leg ik zo wel uit.’, ik knik. Bill gaat een kamer binnen dat dus zijn kamer moet zijn. Ik volg hem naar binnen, inderdaad, zijn kamer. Dat zie je wel aan de inrichting en zo…Bill zet zich op bed met Lien op zijn schoot. Ik zet me naast Bill en kijk hem aan. Hij zucht. ‘Victor is weg.’, begint hij. ‘hij wilt scheiden van mama, hij tekent ook afstand van de kinderen, Lien en de komende tweeling dus, mam weet niet hoe ze het moet uithouden nu, financieel en zo, dus daarom dat ik werk zoek.’, legt hij uit, ik knik alleen maar. ‘Tom, ik ben bang.’, zegt Bill dan plots. Ik kijk hem raar aan. ‘hoezo?’, hij knikt; ‘wat als Victor nog eens komt, voor zijn spullen, en ik ben niet thuis en hij doet mama iets of zo?’, ‘ssht, zal hij niet doen, geloof me maar.’, zeg ik en sluit Bill in mijn armen, Lien legt haar armpjes ook om Bill heen. ‘maar wat als hij het toch doet?!’, ‘maar dat gaat hij niet doen Bill, echt niet.’, Bill zucht, hij gelooft me niet. Hij wringt zich uit mijn armen en gaat rechtop zitten. ‘ik wil je wel geloven hoor Tom, maar ik kan het gewoon niet.’, ‘Bill we…’, Simone komt Bill kamer binnen en kijkt me raar naar. ‘ow hoi Tom, blijf je eten?’, zegt ze en kijkt me vragend aan waarna ik naar Bill kijk die knikt. ‘oké, binnen een halfuurtje kunnen we aan tafel, Lien kom.’, zegt ze en ze gaat samen met Lien weg. Bill lacht eens en komt dan weer dichter tegen me aanzitten. ‘weet je, als ik nou die job krijg en ik moet invallen voor één van jou leerkrachten, dan moet jij naar mij luisteren.’, zegt hij terwijl hij met zijn ketting speelt. ‘nou, ik denk niet dat ik het zo erg zou vinden hoor.’, en ik grijns breed.

Bill POV

‘vetzak! Ik bedoelde het niet op die manier!’, ‘wie zegt ik wel, hé, wie is er nu de vetzak?!’, ‘klootzak.’, mompel ik en wil weer terug recht gaan zitten maar Tom trekt me terug tegen zich aan. ‘nou-hou!’, mopper ik. ’nu laat ik je nooit meer gaan’ fluistert hij in mijn oor waardoor rillingen zich over mijn lichaam bevinden. ‘eten!’, roept mam van beneden, ik sta op en trek Tom recht en neem zijn hand vast en ga dan de deur uit naar beneden de keuken in waar ik zijn hand weer loslaat. Ik zet me aan tafel en wijs Tom een stoel naast mij, hij zet zich neer en kijkt wat ongemakkelijk rond. Ik schep op voor mij en dan ook maar meteen voor Tom. Hij lacht dankbaar. Ik grijns en begin te eten. Na het eten helpen we mama nog wat en gaan dan weer naar boven. ‘bi-hill ga trager!’,


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.