Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Kaiya » Hoofdstuk 22: Sukkel

Kaiya

18 dec 2011 - 13:46

988

2

336



Hoofdstuk 22: Sukkel

Sasuke en Kaiya zitter erg in de problemen. Zal Naruto hen kunnen helpen of dieper in de problemen brengen?

Sasuke wordt aangevallen door miljoenen naalden. Er komen sneeën op zijn gezicht en hij zit in elkaar gedoken om zich te beschermen. Zijn kunai vliegt door de lucht en komt precies voor mijn voeten terecht. ‘Sorry, Tazuna, maar ik moet dit doen.’ zeg ik. Tazuna knikt. ‘Ik snap het.’ Ik hou mijn kunai gereed en ik ren naar de spiegels. Zabuza blokkeert mijn weg, maar ik schiet zo onder zijn benen door. Ik sta achter de spiegels en ik begin woest met mijn kunai erin te hakken. De spiegels zijn ijzersterk en ik kom er moeilijk door. Ik moet snel iets anders verzinnen. Ik focus mijn chakra en ik maak een bel van water om Sasuke heen. Ik haal diep adem en blaas de adem uit. Het water wordt ijs. De naalden kaatsen weg en Sasuke zit veilig. Hij is helemaal bebloed. Ik spring snel naar Sasuke. Voorlopig zitten we veilig, maar hoelang zou dat nog zo zijn? Haku gooit meer naalden, maar dat heeft geen zin. Ik pak een kunai en ik gooi het naar hem, maar hij vangt het gemakkelijk op. Ik zie dat Haku voor een deel uit de spiegel is. Ik moet nu wat gooien, maar hij zal dat zien. Ineens raakt een shurikan Haku zijn gezicht. Haku valt uit de spiegel. Haku komt overeind. Op zijn masker zit een grote scheur. Sasuke wilt opstaan, maar valt weer. Ik vang hem snel op. Ik kijk naar de rook die op een plek komt. ’Hier is Naruto Uzumaki!’ roept Naruto. Ik sla ene hand op mijn voorhoofd. Sukkel! Als hij nou verborgen bleef, was hij meer effectief. Zabuza ergert zich dood aan Naruto. Hij gooit shurikans zijn richting in. ‘Naruto, aan de kant!’ roept Kakashi. Dan gebeurt er iets wat niemand had verwacht. Haku gooit zijn naalden en die kaatsen de shurikans af. ‘Naruto, dit is een gevecht. Geen talentenjacht! Laat je tegenstander je jutsu niet zien.’ zegt Kakashi streng. Naruto wrijft onschuldig zijn hand over zijn achterhoofd. ‘Laat je tegenstander altijd in afwachting.’ vult Kakashi aan. ‘Door zo op te dagen heb je jezelf als doel gemaakt.’ Van die woorden schrikt Naruto heel erg. ‘Het spijt me!’ roept hij. ‘Haku, wat doe je?’ vraagt Zabuza een beetje boos. ‘Laat mij tegen hem vechten.’ zegt Haku. Ik zet mezelf schrap. Straks kan ik er twee gaan verdedigen. Zabuza knikt. ‘Je gaat je gang.’ zegt hij en hij focust zich weer op Kakashi. ‘Maar weet dat je te soft bent.’ Sasuke bekijkt zijn wonden en begint enorm boos te worden. Kakashi probeert langs Zabuza te gaan, maar dat lukt niet. ‘Haal dat maar uit je hoofd. Als jij achter Haku aangaat, ga ik achter de bruggenbouwer aan. Aan jou de keuze.’ zegt Zabuza. Kakashi wordt niet goed van hem. Hij bekijkt iedereen zijn positie en gaat kennelijk alle opties langs. ‘Maak je geen zorgen. Geniet van de show.’ zegt Zabuza. Sasuke probeert weer omhoog te komen. Hij pakt een kunai en gooit het naar Haku. Mijn mond valt open van verbazing als Haku de kunai probleemloos ontwijkt door alleen zijn hoofd naar achteren te brengen. ‘Ik ben jou nog niet vergeten en dat meisje gaat er ook aan.’ zegt Haku en hij duikt de spiegel weer in. ‘Water Style Water Whip.’ zeg ik. Misschien kan ik hiermee de naalden afslaan. ‘Ik ben achter jullie.’ hoor ik Haku zeggen. Ik zou toch echt zweren dat hij voor mij stond. Hij gooit naalden, maar ik kaats ze inderdaad met mijn jutsu weg. ‘Je moet eerst langs mij.’ zeg ik boos. Ineens verschijnen in alle spiegels Haku en hebben ze allemaal naalden. Ik kan niet alle naalden wegkaatsen. Een paar komen er langs mij en veroorzaken een brandend gevoel. Ik probeer met mijn jutsu Sasuke te beschermen, maar ook bij hem komen sommige naalden er doorheen. Door de pijn laat ik mijn jutsu los. Overal schieten naalden langs. De naaldenregen stopt en ik val op de grond. Het doet zo’n pijn. Ik probeer weer omhoog te komen. Haku is zo snel dat ik niet eens tijd heb om aan te vallen. ‘Kaiya, Naruto en Sasuke, val tegelijkertijd van binnen en van buiten aan.’ geeft Kakashi ons een hint. Ja, dat moet lukken. We staan in de juiste positie. ‘Hey, Kaiya en Sasuke. Ik kom jullie hier helpen.’ zegt Naruto vrolijk en staat naast ons. Ik bal een vuist. ‘Sukkel!’ roep ik woest. Kakashi slaat een hand voor zijn hoofd en Zabuza begint hard te lachen. Sasuke wordt razend. ‘Je bent een complete loser!’ roept hij. Naruto snapt het niet. ‘Waarom dat?’ vraagt hij. ‘Je moet denken voordat je wat doet!’ roept Sasuke boos. De twee belanden in een scheldpartij. ‘Dit meen je niet.’ zeg ik. Wat een sukkel en Kakashi zei zelfs nog hoe het moest. Nu kunnen we niet uit de spiegels want Haku heeft alles door en de spiegels staan enorm dicht op elkaar. ‘Ik heb het gehad met je fouten.’ zegt Sasuke. ‘En ik heb het gehad met je houding, geloof het!’ snauwt Naruto terug. ‘Stop met ruziën en kom vechten!’ roep ik. Sasuke komt overeind. ‘Ik ga nu de spiegels vernietigen.’ zegt hij en maakt tekens. ‘Fire Ball Jutsu!’ roept hij en er komt vuur uit zijn mond. Hij gaat ermee langs alle spiegels. Het werkt niet. De spiegels lopen geen beschadiging op. ‘Er is meer hitte nodig om dit te laten smelten.’ zegt Haku. Als ik ook een vuurelement had, dan had ik Sasuke kunnen helpen, maar ik heb een waterelement. Haku pakt weer een paar naalden. Hier komen ze. Inplaats van dat er naalden komen, komt er een oogverblindend licht. Met een enorme kracht worden we over gehaald. We belanden hard op de grond. Dit gaat niet goed zo.
Naruto komt overeind. 'Shadow Clone Jutsu!' roept hij. 'Nee!' roepen Sasuke en ik, maar het is al te laat. Als dit over is, wil ik nooit meer bij Naruto in een team. Echt nooit meer!


Reacties:


bloodyhell18
bloodyhell18 zei op 20 dec 2011 - 15:39:
Verdeeeer :3


bonita105
bonita105 zei op 18 dec 2011 - 16:49:
arme kaiya en sasuke
snel verder