Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Konoha » 29.

Konoha

20 dec 2011 - 15:36

1396

0

245



29.

'Waarom slaapt ze zo veel?'
'Geen idee, maar het is wel raar dat ze juist op dí¡t stukje gras ging liggen.'
'Hey, jongens, ik kan jullie horen.' Haru werd wakker en lag in een boot.'Waarom zitten we in een boot?'
'Eindelijk wakker. We zijn verder gegaan op onze missie.' Antwoorde Kakashi.
'En hoe kom ik hier? Ik lag heerlijk in het gras te slapen.' Haru wilde alles duidelijk hebben.
'Ik droeg je' Zei Kakashi met een soort van glimlach.
'Ieuw, perv' Mompelde Haru zacht en ging overeind zitten.
We vaarden een brug onderdoor en kwamen bij een dorp aan. De boot vaarde naar een stijger toe en zette ons af. Even later liepen we weer op vaste grond. Naruto sprong botuit en keek als een wilde rond.
'Naruto, heb je je verstand alweer verloren?' vroeg Haru.
'AHAAAH GEVONDEN' Naruto gooide een kunai.
'Pff vast alleen een rat' zei Naruto patserig.
'Naruto, probeer alseblieft niet cool te doen. Straks vallen er gewonden' zei Kakashi en kon Naruto wel wurgen.
Het was een tijdje stil. 'DAAR!' Naruto gooide weer een kunai. Haru verloor haar kalmte en pakte woest een kunai die ze tegen Naruto's keel aan wilde drukken maar werd afgeleid door een wit konijn.
Konijnen horen bruin te zijn in deze tijd van het jaar. Deze is binnengehouden vor een lange tijd. Een afleidingsmanuvre! Dacht Haru en gilde tegelijk met Kakashi: 'Iedereen liggen!'
We gingen liggen en er zwiepte een zwaard razend snel boven ons hoofd en kwam in een boom terecht. Een man ging er op staan. De man had verband om zijn neus en mond.
'Als dat niet Momochi Zabuza is. Een missin-nin' zei Kakashi.
Naruto wilde op hem afrennen met een kunai, maar Kakashi hield hem tegen. 'Dit is niet zo een als we eerder tegen kwamen. Deze is van een heel ander level.' Kakashi deed zijn hoofdband omhoog. 'Dit gevecht kan erg ruig worden. '
Kakashi maakte een onmerkbaar teken naar Haru, die het zag en gaf een ander teken terug.
'Kakashi van de Sharingan neem ik aan?' Zabuza sprak op een toon die Haru eng vond. 'Geef de oude man over'
'We zijn hier om meneer Tazuna te beschermen. Iedereen blijf uit dit gevecht. ' zei Kakashi tegen iedereen. Behalve tegen Haru. Kakashi's oog kwam tevoorschijn. Hij was rood en had drie komma's erin.
Na een vaag gesprek waar Haru zich niet op concentreerde sprong Zabuza op het water.
'Kiragakure jutsu!' Zabuza verdween en het werd mistig. Als je maar één beweging maakte, was je dood.
'Ik zal nooit een van mijn team laten sterven!' zei Kakashi en ineens stond Zabuza tussen Tazuna en Sasuke en Sakura in.
'Game over' zei hij, maar werd tegen gehouden door Kakashi. Die stak een kunai in Zabuza's rug. Maar het was een waterkloon.
'Achter je!' gilde Naruto. Maar Kakashi werd door midden gezaagt door Zabuza.
Ook Kakashi was een waterkloon.
'Beweeg niet' Kakashi stond achter Zabuza met een kunai bij zijn nek. 'Game over'
'Heh, jij denkt dat het over is?' Zei Zabuza. 'Ik ben niet zo makkelijk te verrasses'
Nóg een Zabuza was in het spel, die stond achter Kakashi en hield een kunai bij Kakashi's keel. Snel doodde Kakashi de waterkloon voor hem en draaide zich om. Zabuza zwiepte zijn zwaard maar Kakashi dook snel naar beneden. Haru rende naar Zabuza toe en schopte hem min of meer omver. Maar Zabuza's zwaard bleef in de grond steken waardoor hij daarop kon leunen. Zabuza schopte Haru en Kakashi tegen elkaar en schopte ze ver weg. Kakashi hield Haru stevig vast en ze belandden samen in het water. Kakashi probeerde op het water te klimmmen, wat normaal een eitje was, maar nu niet. 'Waarom is dit water zo zwaar?'
Haru spuugde wat bloed op, want zij had de grootste klap opgevangen.
Zabuza stond ineens achter ze.
'Hahaha idioten!' Hoorde je hem lachen. 'Watergevangenis!'
Om Kakashi en Haru kwam een muur van water waar ze niet uit konden komen. Kakashi legde Haru neer. Zabuza hield de muur in stand door zijn hand. Hij maakte ook nog een waterkloon.
'Hehehe kleine Ninja wannabe. Probeert zo hard in het team te passen. Je draagt zelfs je hoofdband. ' De waterkloon kwam aan land. Hij gaf Naruto een tik waardoor zijn hoofdband af vloog en schopte Naruto weg. Zabuza stapte ook op Naruto's hoofdband.
'Iedereen luister! Neem Tazuna en ga! Het is een gevecht dat jullie niet kunnen winnen!' Schreeuwde Kakashi. 'Als hij me in deze watergevangenig wil houden kan hij niet weg. Als zijn waterkloon te ver weg van zijn lichaam gaat, verliest Zabuza de controle over hem! Ga dus weg!'
Naruto rende kwaad op Zabuza af.
'Stop! Jij idioot!' Riep Kakashi.
Pow.
Naruto werd weer naar achteren geblazen.
'WAT DENK JE WEL? DAT JE COOL BENT?! EEN JUNIOR NINJA ZOALS ONS KUNNEN NIET... HUH?' Sakura schreeuwde maar werd toen verbaast.
Naruto stond op, met zijn hoofdband in zijn hoofdband in zijn handen.
'Hey... Jij... Hoe ziet het leven eruit zonder wenkbrouwen? Freak!' zei Naruto en deed zijn hoofdband om. 'Ik heb een nieuwe naam voor in je bingo boek! Uzumaki Naruto, Konohaschool Ninja!'
'Naruto!' Riep Kakashi.
'Sasuke! Luister ik wil je wat vertellen!' zei Naruto.
'Wat is er?'
'Ik heb een plan!'
'Hmpf. Dus het is tijd voor samenwerking?'
'Let's rock 'n roll!'
'Haha je bent zeker van je zaak...' zei de kloon van Zabuza '... Denk je werkelijk dat je kans tegen mij maakt?'
'Wat is er nou?! Ik zei jullie toch om te rennen! Het was over op de seconde dat Haru en ik hier zitten? Onthoud je missie! Bescherm Tazuna!'
'Toen ik jullie leeftijd had, waren mijn handen al rood van de vijands bloed!' zei Zabuza.
'De demoon Zabuza!' zei Kakashi.
'Dus je hebt over de slagings oefening gehoord?'
'Welke slagings oefening?' vroeg Naruto.
'Studenten die vrienden waren, die van het zelfde bord aten, werden in paren ingedeeld om tegen elkaar te vechten, tot de dood!' zei Zabuza. 'Zonder enige twijfel, doodde een jongen die zich nog geeneens had gequalifiseers had om een Ninja te worden, had alle leden van de slagings klas vermoord. Aah die goede tijden! Ik had zo veel plezier'
De kloon schopte ineens Sasuke omver en sloeg hem tegen de grond.
'Sasuke-kun!' gilde Sakura.
'Tijd om dood te gaan!' zei Zabuza en pakte zij zwaard.
'Kage bushin no jutsu!' zei Naruto, en er kwamen honderden klonen van hem. Elke kloon pakte een kunai. 'Klaar of niet!!' riepen alle klonen en stormden op Zabuza af. Maar Zabuza weerde ze allemaal af met zijn zwaard.
Een overgebleven Naruto graaide in zijn tas.
'Sasuke!' riep hij en gooide iets naar Sasuke, die het opving. Het was een demoon-wind shuriken. Sasuke klapte hem uit en gooide hem hard naar Zabuza.
Die ontweek hem gemakkelijk en de shuriken, die doorzweefde maar de echte Zabuza. Zabuza ving de shuriken op. Maar er zweefde er nog een.
Die had de shuriken net optijd door die in de schaduw van de eerste shuriken zweefde.
Zabuza sprong nog net optijd om hoog.
Poef!
De shuriken veranderde in Naruto! Naruto gooide een kunai maar Zabuza.
Zabuza kon niets anders doen dan zijn hand uit de muur van water te halen. De kunai schaafde een wondje langs Zabuza's wang. Zabuza wilde de Demoon-wind shuriken naar Naruto smijten.
Splat! Kakashi hield Zabuza tegen door zijn hand tegen de shuriken te duwen.
'Naruto, je timing was geweldig! Maar neem Haru nu mee naar de kant voor ze verdrinkt!'
Naruto pakte Haru bij haar middel en bracht haar naar de kant.
'Hou vol Haru!' riep Naruto doe zag dat de klap van Zabuza's voet grote schade had aangericht'
Ineens verschenen er twee giga waterdraken uit het water. Kakashi kopierde elke beweging die Zabuza deed.
Zabuza werd tegen een boom aan gesmeten. 'Kan jij de toekomst zien!?' vroeg zij.
'Ik voorspel... Jouw dood' zei Kakashi.
Ineens werden er acupuntuurnaalden in Zabuza's nek.
'Haha je voorspelling kwam uit' een jongen sprong uit een boom.
Kakashi controleerde Zabuza's hartslag. 'Mors dood'
'Bedankt voor jullie hulp. Ik hoop dat jullie mijn binnenvallen kunnen vergeven.'
'Dat masker komt me bekent voor...' zei Kakashi de jongen eens goed bekeek. Hij had lang haar in een knot, en een soort kimono aan, met daaronder een wollen trui. 'Een shinobi jager van de hidden mist?'
'Slim' hij tilde Zabuza op.
Naruto begin tegen hem te schreeuwen. 'Naruto...' mompelde Haru. Naruto knielde snel naast Haru.
'Ja?'
'...Shut up!' Haru was nogsteeds zwak.
De jongen was weg. Kakashi deed zijn hoofdband naar beneden. 'Laten we gaan' maar nog voordat Kakashi een stap kon zetten viel hij neer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.