Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Written love || Edward Cullen » Book I: Part 1

Written love || Edward Cullen

20 dec 2011 - 19:50

174

1

289



Book I: Part 1

Jenna Jones
De regendruppels parelden langs hooggelegen ramen van de flat. Stug staarde ik naar de mensen, die zich haastig een weg baanden door het altijd drukke verkeer. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen enkele kinderen onhandig door de menigte probeerden te fietsen. Nieuwelingen waren altijd hetzelfde in deze buurt, onhandig en onwetend.
‘Zijn er weer nieuwelingen?’
Een kreetje van schrik verliet mijn mond, toen de plotselinge stem mijn rustige stilte verstoorde. Ik wierp een boze blik naar Dana. Een vrolijke grijns stond op haar gezicht. Lachend gooide ik een kussen in haar richting. In één vluchtige beweging ontweek ze het. Ze nam plaats op het kussen op de vensterbank en staarde ook naar buiten. Dezelfde grijns als net vormde zich op haar gezicht, toen het beeld van onrustige studenten zich ook voor haar ogen vormden.
‘Losers,’ mompelde ze zoals gewoonlijk.
Al minstens vijf jaar volgde ik samen met haar de studie, en elke keer kregen de nieuwe leerlingen de naam ‘loser’.
Een plotseling, blij gevoel nam bezit van me. Dit jaar ging goed komen, het kon niet anders!


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 21 dec 2011 - 10:53:
leuk snel verder