Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 58

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

21 dec 2011 - 15:25

1540

1

245



Hoofdstuk 58

[13]Raven kijkt naar haar handen en Tom tilt haar kin op.
Het komt wel goed Raven maar ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen met Gustav.
Hij heeft hulp nodig en dat accepteert hij niet.
Wat wil je er verder aan doen? vraagt hij haar.
We kunnen kijken of hij verplicht opgenomen kan worden.
Dat gaan we ook doen zegt Tom eerlijk.
Maar dan zou je dus de rest van je leven hem in de gaten moeten gaan houden of hij geen terug klap krijgt.
Want meestal als dat gebeurd dan is het voorgoed voorbij, wil je Tammy dat mee laten maken? vraagt hij haar.
Raven kijkt hem met grote ogen aan en schud haar hoofd nee dat wil ik niet zegt ze dan.
Dus we gaan hem op laten nemen en dan moet hij zorgen dat hij clean word want anders zie ik het nog gebeuren dat hij niet meer in de band kan blijven ook zegt Tom zachtjes.
Raven keek hem geschokt aan en vroeg:"Gaan jullie hem uit de band zetten??".
"Nou dat ligt eraan"Zegt Tom dan.
"Als hij weigert om zich te laten helpen hebben we geen keuze Raven, de band zou er onder gaan lijden en dat moeten we voorkomen" zegt Tom.
Raven knikt dat ze het begrijpt en loopt dan met Tom mee naar binnen waar Bill zit met Tyler op schoot.
Wat is er met jou gebeurd? vraagt hij aan Raven.
Ik was nadat Gustav me gebeld had naar hem toe gegaan, hij wilde praten, Begint Raven te vertellen.
Ze eindigt bij het stukje dat Tom hem KO had geslagen.
Bill kijkt haar nu ook een beetje boos aan net als Tom eerder had gedaan.
Waarom ben je nu altijd zo eigenwijs Raven? vraagt Bill haar dan.
Raven geeft geen antwoord en speelt met een draadje van haar trui.
Tom grinnikt even en gaat bij Bill zitten en neemt dan Tyler op schoot.
En wat doet deze jongeman weer thuis vraagt Tom dan aan Bill.
Hij had heimwee en Gordon heeft hem terug gebracht omdat hij de hele tijd huilde om mij.zegt Bill.
Nou het gaat ons wel lukken he kleine man?zegt Tom grinnikend.
Tyler speelt met de rits van de vest van Tom en elke keer als Tom hem dicht doet, doet Tyler hem schaterlachend weer open.
Raven loopt naar boven en gaat bij haar dochter kijken.
Tammy slaapt nog steeds en dus besluit ze maar te gaan douchen.
Ze neemt schone kleding en gaat de badkamer in.
Ze laat de deur op een kier staan zodat ze Tammy kan horen.
Als ze haar haren heeft gewassen en net bezig is met zichzelf in te zepen begint Tammy te mopperen.
Mama komt eraan lieverd, roept Raven naar haar dochter.
En ze spoelt zich zo snel mogelijk af.
Tammy hoort ze al niet meer maar ze gaat toch kijken, ze wikkelt een handdoek om haar lichaam heen en loopt de slaapkamer in.
Dan ziet Tom haar staan in de korte handdoek en slikt even.
Ik..uhm...hoorde haar huilen dus ik dacht ik kijk even bij haar.
Dank je wel, zegt Raven blozend en stapt langzaam weer achteruit.
Tom grinnikt even en zegt dan:"Ik heb je eerder zo gezien hoor, je hoeft je absoluut niet te schamen".
Ik schaam me ook niet zegt Raven snel.
Zeker weten??vraagt hij grijnzend terwijl hij Tammy weer even in het bedje zet.
Ja..uhm ik ga me even omkleden als je het niet erg vind.zegt ze zachtjes.
Wat als ik het nu wel erg vind? vraagt hij weer aan haar.
Ravens mond valt open en ze vlucht de badkamer in waardoor Tom in de lach schiet.'
MAMA!!! roept Tammy..
Ja mama komt zo zegt Tom lachend.
Raven droogt zich af en trekt dan haar ondergoed aan.
Dan komt er een joggingbroek tevoorschijn en dan niets..
Godver mompelt ze als ze erachter komt dat ze vergeten is een shirt te pakken.
Ze opent de badkamer deur voorzichtig en ziet Tom nog met Tammy bezig zijn.
Ze sluit haar ogen even en besluit dan gewoon een shirt te gaan pakken, want wat Tom zei was wel waar namelijk, hij had het al vaker gezien dus tja..
Ze loopt de kamer binnen en opent de deuren van haar kast en zoekt een shirt uit.
MAMAAAA!! blèrt Tammy weer luid en Raven draait zich om naar haar dochter en begint te lachen.
Gekke meid zegt Raven tegen haar als ze haar uit het bedje neemt en knuffelt.
Tom verlaat de kamer en loopt zijn eigen kamer weer in.
Hij gaat op zijn bed liggen en ligt daar te malen over alle drama dat zich weer aan het afspelen is.
Dan hoort hij een hoop kabaal van beneden en besluit maar te gaan kijken.

Als hij beneden komt ziet hij een woedende Gustav staan die Bill aan de kant probeert te duwen.
Bill heeft echter Tyler vast dus Tom snelt naar de deur en duwt Gustav naar buiten en zegt tegen Bill dat hij naar Raven moet gaan en daar moet blijven met die kleine.
Gustav staat Tom verrot te schelden en probeert weer naar binnen te komen.
Tom donder op scheld hij nu, ik ben hier voor mijn vrouw en kind en niet voor jou.
Je krijgt ze net mee, Gustav"Zegt Tom dan kil.
Je hebt Raven vandaag geslagen en wie garandeert mij dat je dan niet weer gaat doen.
Doe normaal man, ik heb Raven nog nooit geslagen zegt Gustav dan.
Oh nee?? ik heb je vanochtend van haar afgetrokken sukkel.
Gustav gilt dat hij liegt en probeert Tom nu te slaan.
Raven hoorde alles en rende naar de deur.
Nee blijf hier roept Bill dan maar ze is al weg.
Ze rent de trap af en loopt naar de deur als ze Gustav ziet.
Kijk zie je, ze wilt me wel terug zegt Gustav dan.
Nee Gustav ik wil je niet terug zegt Raven dan.
Ik wil dat je jezelf laat opnemen om van de drugs af te komen zegt ze tegen hem.
Vergeet het Raven, ik voel me beter dan dat ik in jaren heb gedaan.
Het is of opname of een scheiding zegt Raven luid.
Tom en Gustav kijken Raven nu geschrokken aan.
Dan hersteld Gustav zich en knikt, dat is goed dan weet ik wat ik moet doen.
Raven loopt verdrietig terug naar boven en nu is het maar afwachten wat Gustav gaat doen natuurlijk.
Gustav stapt in zijn auto en scheurt er vandoor.
Tom sluit de poort en dan de deur en loopt ook naar boven, waar Raven Bill alles aan het vertellen is.
Hij schrikt ook van de beslissing van Raven.
Ik heb geen keuze zegt Raven zachtjes, ik moet aan Tammy denken wederom maar mocht hij voor een scheiding kiezen dan is die definitief, dan hoef ik hem niet meer te hebben.
Tom en Bill knikken alleen maar en zwijgen verder tot Tyler er een einde aan maakt.
Ik ga aan het eten beginnen willen jullie op Tammy letten?
Ja natuurlijk zegt Bill nog.
Raven gaat aan de slag in de keuken en zorgt dat er een goede maaltijd op tafel komt.
Ze roept iedereen aan tafel.
Tom zet Tammy in haar stoeltje en Bill zet Tyler erin.
Tammy kan dan weer zelf eten en Tyler krijgt nog een beetje hulp van zijn vader.
Raven grinnikt even om Tyler die heerlijk zit te smakken op zijn stukje vlees en ook Bill kan een glimlach niet achterlaten.
Als het eten gedaan is ruimen Tom en Bill de tafel leeg en zetten de vaat in de vaatwasser.
Het is inmiddels al half 7 en de bel gaat.
Raven opent de deur en daar is Jess met Georg en Adam.
Ze gaan op de bank zitten en drinken nog een bak koffie voor ze naar het ziekenhuis zullen vertrekken.
Raven neemt de 3 kinderen mee naar boven met behulp van Tom en ze gaan de speel kamer in en laten de kinderen lekker spelen.
Tom zit op de bank en kijkt naar Adam die met Tammy in de weer is.
Tammy knuffelt hem steeds en Adam vind het nog steeds geweldig en af en toe druk hij een kusje op haar wang waardoor Tammy moet lachen.
Tom grijnst en vraag zich af tot hoe oud Tammy dat toe gaat laten..
Raven zit met Tyler te spelen die eigenlijk het derde wiel is aangezien zijn zusjes bij oma zijn.
Een half uurtje later zijn Bill, Jess en Georg alweer terug en komen naar boven om Adam te halen.
Die ligt op een matras in de kamer naar de tv te staren en Tammy ligt tegen hem aan en slaapt alweer.
Tyler ligt al in bed en Raven zit bij Tom en die kijken mee naar de tv.
Dat is toch schattig fluistert Jess in het oor van Raven en die knikt alleen maar en laat de foto's zien die ze kort daarvoor heeft geschoten.
Er zitten hele leuke foto's tussen en Jess eist dat een bepaalde foto word afgedrukt voor haar.
Raven knikt en zegt dat ze dat morgen zal gaan regelen.
Georg en Jess vertrekken naar huis met Adam en Raven legt Tammy ook op bed.
Bill is gaan douchen en Tom vroeg aan Raven of ze film kwam kijken op zijn kamer aangezien Bill na het douchen wou gaan slapen.
Raven knikte en liep achter Tom aan naar zijn kamer.
Ze keek de kamer rond en er was niets hetzelfde als toen ze er gevangen zat.
Zelfs het bed was niet hetzelfde.
Raven glimlachte en kroop op het hoge bed..
Tom grinnikte en deed een film in de dvd speler en kroop bij haar.
Halverwege de film zag hij dat Raven lag te slapen en hij legde haar voorzichtig onder de dekens neer en ging de babyfoon halen van Tammy,
Daarna sloot hij de kamer deur van Ravens kamer en hij ging zelf dan ook slapen.
[/13]


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 21 dec 2011 - 15:34:
snel door.