Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 60!

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

23 dec 2011 - 13:52

3035

0

223



Hoofdstuk 60!

extra lang omdat het al 60 hoofdstukken zijn....

Tom en Bill staren haar nu geschrokken aan.
Hij heeft gekozen voor de drugs mompelt Bill zachtjes.
Raven staat op en verlaat de speelkamer.
Tom wilt haar achterna gaan maar Bill houd hem tegen, geef haar even de ruimte zegt hij dan.
Tom zucht maar blijft wel zitten.
Raven zit op haar bed en leest de papieren nog eens na en dan ziet ze het 2de papier dat erbij zit en ze leest die ook door.
Daar staat in dat hij de voogdij van Tammy volledig aan haar heeft overgedragen als zodra ze deze papieren ondertekend.
De tranen beginnen nu echt te komen en ze gaat op het bed liggen.
Bijna 4 uur lang ligt ze te huilen terwijl Tom voor Tyler en Tammy zorgen omdat Bill toch nog even naar Laneice wou.
Tom maakt zich zorgen en besluit de kids naar bed te gaan brengen aangezien het al 8 uur is geweest.
Raven is ondertussen aan het bureau gaan zitten en heeft een pen in haar handen.
Tom klopt netjes op de deur en wacht tot hij naar binnen mag.
Raven zegt dat diegene binnen mag komen en hij opent de deur.
Heb je een pyjama voor Tammy want ze is moe.vraagt hij haar.
Raven knikt en duikt de kast even in.
Ze geeft de pyjama aan Tom en die zegt dat ze anders even op zijn kamer moet gaan zitten dan kan de lamp gewoon uit.
Raven verlaat met hem de kamer en duikt die van hem op.
Ze gaat aan zijn bureau zitten en ondertekend de papieren.
Ze doet ze in de bijgeleverde envelop en trekt haar schoenen aan.
Tom komt ondertussen ook beneden en vraagt wat ze gaat doen.
Ik deze brief even posten zegt Raven.
Tom knikt even en hij gaat op de bank zitten.
Raven verlaat het huis en gaat op weg naar de brievenbus.
Onderweg komt ze Georg tegen die ook een brief gaat posten.
Ze verteld hem wat er gaande was en hij kijkt haar ook geschrokken aan.
Kom even mee naar ons huis dan kan je even met Jessie praten zegt hij zachtjes.
Raven knikt en ze posten de brief en lopen dan door naar het huis van Georg en Jess.
Ze gaan naar binnen en Jess knuffelt Raven.
Hoe gaat het nu vraagt Jess en huilend verteld Raven wat er allemaal was voorgevallen de dag ervoor en dat hij dus nu daadwerkelijk de papieren heeft geleverd voor de scheiding.
Jess kijkt haar aan en zegt dat dat geen leuke grapjes zijn.
En toch is het zo zegt Raven dan.
Jesus, mompelt Jess hardop.
Dit had ik nou helemaal niet van hem verwacht zei Jess nu.
Ik ook niet en ik ken die jongen toch al jaren zegt Georg erachteraan.
Heb je het ondertekend vraagt Jess dan voorzichtig.
Ja ik heb de papieren getekend en ik krijg ook de volledige voogdij over Tammy.
Georg schiet dan uit zijn slof en roept dat hij dat niet kan maken.
Wel de lusten maar niet de lasten zo is hij zeker niet opgevoed scheld Georg luid.
Raven kijkt hem geschrokken aan, Georg is niet snel boos maar als hij het is dan is hij goed boos en is het gegrond.
Ik moet gaan zegt Raven dan, Tom past op de kinderen en ik zou niet te lang weg blijven zegt ze.
Als je hulp nodig hebt of een andere omgeving ben je welkom hier hoor.zegt Jess zachtjes.
Ik weet het meisje dank je wel zegt Raven en drukt een kus op haar wang en Georg krijgt er ook 1.
Dan laat Jess haar uit en loopt Raven naar het huis terug.
Als ze binnen komt ligt Tom op de bank te slapen.
Raven grinnikt even en pakt de deken van de ander bank en legt dat over Tom heen.
Ze loopt dan naar boven en kleed zich vast om in der slaap kledij.
ze kijkt nog even bij Tammy en glimlacht als het meisje al diep in slaap is.
Het is nu pas kwart voor negen maar Raven gaat toch in bed liggen.


Bill is nog steeds in het ziekenhuis.
Hij zat op de kamer van Laneice te wachten tot Laneice weer terug zou komen, want ze had een kleine bloeding gehad en ze lag weer op de OK.
Bill wou Tom niet bellen omdat Raven Tom ook nodig had, ook al wist hij dat Tom hier boos om zou worden.
Om 9 uur hielt hij het niet meer en belde hij naar Tom.
Tom nam slaperig op en Bill deed zijn verhaal.
Ik kom eraan zegt Tom even kijken of Raven alweer terug is want die zou de brief gaan posten maar ik was in slaap gevallen dus heb er weinig van gemerkt.
Bill verbrak de verbinding na Tom bedankt te hebben en hij ging weer voor het raam staan.
Tom liep ondertussen de trap op en liep naar de kamer van Raven.
Hij zag haar op haar bed liggen,ze sliep dus hij schreef een kort briefje en vertrok naar het ziekenhuis.
Eenmaal daar liep hij snel naar de kamer van Laneice waar hij Bill voor het raam aantrof.
Nog geen nieuws vraagt Tom aan Bill.
Helemaal niks, ze zijn al anderhalf uur bezig.
Ik maak me zorgen piept Bill dan, straks word ze niet meer beter, wat moeten de kinderen en ik dan? vraagt Bill aan Tom.
Niet zo denken Bill, Laneice komt hier wel doorheen, ze zou de kinderen niet eens achter willen laten.zegt Tom terwijl hij zijn arm om Bill heen slaat.
Bill knikt even en gaat dan maar op de stoel zitten.
Tom gaat bij hem zitten en ze praten over van alles en nog wat.
2 uur later gaat de deur open en komt de arts binnen gevolgd door zusters met Laneice.
Bill wilt op haar af gaan maar de arts houd haar tegen.
Het komt goed, we hebben de ader weer vervangen en nu moet het goed komen.
We laten haar over 4 dagen toch maar wakker worden en vandaar uit gaan we kijken hoe het gaat, zegt de arts tegen Bill.
Bill knuffelt van blijdschap Tom en weet dat hij spoedig weer in haar ogen kan kijken.
De verpleegsters sluiten Laneice weer aan aan het zuurstof en zetten de infusen goed neer.
Dan verlaten ze de kamer en Bill en Tom blijven als enigste over daar.
Bill gaat bij haar zitten en neemt haar hand vast.
Kom op Laneice laat ons niet achter meissie, we hebben je nodig lieverd.zegt hij zachtjes tegen haar.
Tom houd zich een beetje op de achtergrond en laat Bill zijn gang gaan.
Bill keert zich dan naar Tom en zegt dat ze maar naar huis moeten gaan, ze heeft haar rust nu nodig zegt hij zachtjes erachteraan.
Tom knikt en ze verlaten het ziekenhuis.
Hoe is het met Raven vraagt Bill als ze thuis zijn gekomen.
Ze heeft de papieren ondertekend en op de post gedaan zegt Tom.
Bill kijkt hem even aan en knikt dan.
Ze slaapt nu, ik zal zo nog eens bij haar kijken zegt Tom dan.
Bill knikt en zegt dat hij ook gaat slapen, hij is kapot van die paar uurtjes dat hij daar heeft doorgebracht.
Tom knikt en knipt de lampen overal uit en ze lopen de trap op.
Bill loopt de kamer van Tyler nog even in en dekt hem goed toe en loopt dan naar zijn eigen kamer.
Tom loopt naar de kamer van Raven en kijkt hoe het daar is.
Tammy ligt heerlijk te slapen en Raven ligt wakker.
Ej zegt ze zachtjes, hoe is het met Laneice? vraagt ze hem dan.
Het gaat goed, ze gaan haar over 4 dagen wakker laten worden en dan moeten we verder kijken hoe het gaat.
Raven knikt en kijkt naar het bedje van Tammy die zich net even omdraait.
Ik ga slapen zegt Tom dan en Raven knikt en speelt even met haar handen.
Raven, onthoud goed dat we er voor je zijn he? zegt Tom voorzichtig.
Dat weet ik Tom dank je wel zegt Raven lief terug.
Ik ben alleen zo boos op hem op dit moment zegt Raven dan.
Dat begrijp ik zegt Tom dan, wij allemaal zijn boos op Gutav omdat hij zijn vrouw en kind in de steek laat maar ook zijn vrienden.
Inderdaad zegt Raven zachtjes, hij heeft ons stuk voor stuk laten stikken zegt Raven vol afschuw.
Tom komt op het bed zitten en ze praten nog zachtjes verder.
Raven grijnst al Tom wat verteld wat ze vroeger hadden meegemaakt.
Ja zelfs toen had je al goede kanten zegt Raven zachtjes, je liet het alleen niet zo vaak zien als dat je nu doet.
Mensen veranderen blijkbaar zegt Tom glimlachend.
Raven knikt en zegt dat dat ook zo is.
Tom gaapt luid en Raven grinnikt even.
Nu ga ik echt slapen zegt hij dan en drukt een kus op haar voorhoofd en zegt:"Slaap lekker meisje".
Jij ook Tom zegt Raven nog en ze gaat liggen en gooit de dekens goed.


De volgende dag stond Bill al vroeg op, hij zou naar Laneice gaan maarmoest even aan Raven vragen of zij op Tyler kon letten want Tom moest zelf ook we namelijk.
Hij liep naar de kamer en klopt netjes op de deur.
Binnen riep Raven toen.
Bill opende de deur en liep de kamer in.
Wat kan ik voor je doen? vraagt Raven als ze naar zijn gezicht kijkt.
Hij glimlacht even en vraagt dan of ze op Tyler kan letten een paar uurtjes.
Ga je naar laneice? vraagt Raven dan.
Ja, zegt Bill zachtjes.
Dat is goed hoor, maar Tom moest ook weg toch? vraagt ze hem dan.
Ja hij moet even wat voor zijn gitaar regelen zegt Bill dan.
Ok, maar haal dan even de wagen uit de auto dan kan ik met ze naar het park ofzo zegt Raven.
Das goed ik zet hem in de gang.zegt Bill dan.
Hij drukt een kus op haar wang en bedankt haar.
Het is al goed man, jij hebt ook al zoveel voor mij gedaan dus ga nu maar naar je vrouw.zegt Raven lachend.
Bill grijnst en loopt snel naar beneden waar hij Tom ook al aantreft.
Ga je weg? vraagt Tom dan aan Bill.
Ja ik ga zo naar Laneice, zegt Bill dan.
Raven past op vraagt Tom voor de zekerheid.
Ik heb het haar net gevraagd, ik ga even snel de kinderwagen in de gang zetten anders zit ze hier vast met die 2 kleintjes.zegt Bill snel en hij gaat snel naar buiten.
Tom grinnikt even en besluit straks maar even Ravens auto op te gaan halen bij haar bijna ex.
Ik moet gaan roept hij door het huis en Raven roept OK! van boven af en Bill zegt Tom buiten gedag.
Ondertussen zijn beide kids al aangekleed en zitten ze in hun stoeltjes hun broodje te eten.
Bill drinkt nog even een bak koffie omdat de koffie in het ziekenhuis niet te zuipen is volgens hem en dan vertrekt hij naar zijn vrouw.
Tammy en Tyler stuiteren achter een bal aan door de eetkamer heen en hebben de grootste lol.
Zo Meneer en Mevrouw zullen wij eens even naar het park gaan en daarna naar de winkel? zegt Raven terwijl ze de jasjes heeft gepakt.
Tammy neemt het handje van Tyler en loopt naar haar mama toe.
Tyler krijgt eerst zijn jasje aan en die word dan in de wagen gezet.
Dan is Tammy aan de beurt en die word ook in de wagen gezet.
Ze sluit de deur goed af en dan loopt ze richting het park.
In het park zijn nog meer kindjes en daar spelen ze mee in de zandbak.
Tammy maakt gelukkig makkelijk vriendjes dus Raven hoeft niet vaak bij te springen daarbij.
Tyler komt na een klein half uurtje terug gelopen en wilt op schoot.
Heb je geen zin meer lieverd? vraagt Raven zachtjes.
Hij schud zijn hoofdje en legt zijn hoofd tegen Ravens borst aan.
Al snel merkt Raven dat hij slaapt en grinnikt ze even.
Ze zet hem in de wagen en zet de rugleuning naar achteren.
Tammy komt kijken en grijnst als ze Tyler zo ziet.
Zullen we maar naar de winkel gaan Tammy? vraagt Raven aan het meisje.
Die klimt zelf al in de wagen en ze gaan op weg naar de kleine winkelcentrum die aan de andere kant van het park ligt.
Eenmaal daar aangekomen neemt Raven een mandje en begint de spullen die er nodig zijn in te laden.
Dan ziet ze Georg en Jessie lopen en roept ze hun.
Ej meis, waar is de rest vraagt Jessie dan.
Bill is naar Laneice en Tom moest iets voor zijn gitaar regelen zegt Raven tegen Jess.
Hoe is het met Mikey? vraagt Raven dan.
Hij slaapt weer eens zegt Jess grinnikend.
zodra we in de auto stappen slaapt hij al, elke keer weer zegt Georg grijnzend.
Ja dat heeft hij van zijn vader zegt Raven grijnzend.
Georg grinnikt ook even.
Oh nu jullie hier toch zijn zouden jullie voor mij dan cola en red bull mee kunnen nemen met de auto?vraagt Raven dan.
Ik ben lopend dus ik krijg het niet mee en dan moet ik vanmiddag weer, daar heb ik niet zo'n zin in.
Nee is goed kom we gooien het op de kar en dan haal je het straks maar op.
MAMA!!, waar is Adam?? vraagt Tammy dan.
Adam is op school lieverd die zie je een andere keer weer.zegt Raven dan.
Anders breng je haar vanmiddag even bij ons dan kan ze met Adam spelen. zegt Georg dan.
Das misschien wel leuk voor haar. zegt Raven en ze lopen richting de kassa.
Er word afgerekend en Georg en Jess nemen alle boodschappen voor Raven mee en die loopt ondertussen rustig naar huis toe.
Daar aangekomen is Bill ook al weer terug en ze zegt dat de boodschappen eraan komen.
Hoezo dat dan? vraagt Bill verbaasd.
Georg en Jessie was ik tegen gekomen en die hebben ze met de auto meegenomen.
Bill grinnikt en loopt met de wagen naar binnen.
Georg komt aanrijden met de boodschappen en helpt haar met het uitladen.
Tammy hangt daarna aan zijn broekspijp en roept om Adam..
Weet je wat, ik neem je nu gewoon al lekker mee, zegt hij tegen Tammy en die knuffelt Georg.
Dag, dag mama!! roept het meisje.
Raven grinnikt even en die zwaait terug.
Bill legt ondertussen Tyler op bed en helpt dan met de boodschappen.
Waar is Tammy nu? vraagt hij als hij om zich heen kijkt.
Met Georg mee zegt Raven grinnikend.
Ah ze heeft het voor elkaar zegt Bill lachend.
ja dat dacht ik dus net ook al zegt Raven terug.
Dan gaat de deur weer open en komt Tom binnen met zijn gemaakte Gitaar en hij brengt zijn schatje naar boven.


Eenmaal beneden vraagt hij of Raven mee rijd naar haar oude huis voor haar auto.
Raven knikt en loopt achter Tom aan naar zijn auto.
In de auto zegt Tom tegen haar dat hij haar auto van het terrein gaat halen en dat zij in zijn auto moet blijven.
Ja baas, zegt Raven grijnzend.
Tom kijkt haar met spleetoogjes aan maar zegt er niks op.
Daar aangekomen staat haar auto nog steeds op hetzelfde plekje en Raven geeft Tom haar autosleutel.
Tom stapt uit en loopt richting de auto.
Als hij net de auto wilt openen rijd Gustav zijn auto de oprit op.
Hij ziet Tom en zet zijn auto ze neer dat Tom niet weg kan.
Oh nee, mompelt Raven zachtjes.
Tom draait zich naar Gustav die net is uitgestapt.
Wat moet je hier, Tom? vraagt Gustav boos.
Ik kom de auto van Raven ophalen, zegt Tom terug.
Laat haar zelf de auto komen halen Tom, ze zal nu moeten leren om op eigen te gaan staan.
Ja dat weet ik zegt Tom, ik wou haar niet alleen hier naartoe laten gaan.
Je bent erg onvoorspelbaar op dit moment namelijk.
Gustav grijnst even en dan gaat de deur van de passagierskant open en stapt er een jonge vrouw uit die nou niet helemaal dagelijks gekleed is.
Tom kijkt Gustav aan en vraagt wie ze is.
Oh zij, ik ken haar ergens van. zegt Gustav luchtig.
Raven kijkt boos naar Gustav als hij het meisje tegen zich aandrukt en haar een kus geeft.
Tom schud zijn hoofd.
Je maakt een grote fout Gustav, niemand van ons zal jou ooit nog steunen.
Nee jullie zijn allemaal pro Raven, zegt Gustav spottend.
Dat doe je toch echt zelf zegt Raven dan opeens.
oh kijkt Noa, dit is mijn vrouw.zegt Gustav.
Is ze geen plaatje? vraagt Gustav aan het meisje.
Ja dat is ze zeker zegt Noa en ze loopt op Raven af.
Raven kijkt naar haar en dan herkent ze haar, Jij werkt voor Heinrich zegt Raven dan.
Ja klopt, zegt het meisje, je hebt een goede geheugen zegt ze grijnzend.
Raven kijkt naar Tom die nog steeds Gustav in de gaten houd.
Gustav, zegt Raven dan.
Als hij haar aankijkt vraagt ze hem of hij zijn auto wilt verzetten zodat ze haar auto mee kan nemen.
Hij grijnst en schud zijn hoofd, je krijgt de auto niet mee, die word nu van Noa namelijk.
Dat kan je niet maken zegt Raven want die auto is een cadeau van Bill weet je nog..
Raven jij en ik zijn niet meer samen, ga weg alsjeblieft.Zegt Gustav dan.
Kom Tom, ik hoop dat hij gelukkig word met de auto. zegt Raven dan hard maar van binnen staat ze op instorten.
Gustav, laat Raven de auto meenemen, het was een cadeau dat kan je haar niet af nemen.zegt Noa dan.
Tom heeft zijn handen tot vuisten gebald en moet zeer veel moeite doen om Gustav niet aan te vliegen.
Gustav kijkt Noa aan en knikt dan, ga jij maar vast naar boven ik kom zo bij je, zegt hij met een grijns.
Noa knikt en loopt het huis binnen.
Raven kijkt haar na en dan hoort ze een auto starten en verzet Gustav zijn auto zodat Tom er makkelijk uit kan.
Tom start Ravens auto en rijd hem de straat op.
Gustav staat ondertussen bij Raven en kijkt haar aan, zijn pupillen zijn verwijd wat duid op gebruik en Raven schud alleen maar haar hoofd.
Dag Gustav, zegt ze zachtjes, Ik hoop dat je nu wel gelukkig word en ze wilt weg lopen.
Gustav neemt haar echter bij de pols en drukt zijn lippen op die van haar.
Raven probeert hem weg te duwen maar Gustav is sterker en hij houd haar stevig tegen zich aan gedrukt.
Als hij haar dan los laat kijkt hij haar aan en zegt:" Ik zal je missen meisje, maar je past niet meer in mijn leven.".
Raven kijkt hem aan en haar ogen vullen zich met tranen.
"Ga nu" zegt Gustav hees en hij draait zich om en loopt snel het huis binnen.
Tom kijkt naar Raven en ziet de pijn op haar gezicht.
Langzaam loopt ze naar haar auto en Tom neemt haar even vast.
"Het komt wel goed"zegt hij zachtjes, je bent beter af op deze manier dat weet je.
Ja als hij nu al met hoeren thuiskomt wel ja, zegt Raven kil.
Ik wil hier weg zegt ze en ze stapt snel in haar auto en wacht tot Tom in zijn eigen auto zit voor ze weg rijd.
Eenmaal bij Tom thuis parkeert ze haar auto en loopt ze het huis binnen en zonder wat te zeggen tegen Bill loopt ze naar boven.



Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.