Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » Schrik

De Magische Ringen

24 feb 2009 - 12:53

183

1

324



Schrik


Opeens had iedereen schrik, ik snapte niet waarom maar toen wel. Wat Edmund en Ellen ook gingen doen, ze waren er niet aan begonnen en kwamen naar buiten. In de verte kwamen een paar zwarte dwergen, enge wezens en een witte koets met Jadis er op. Iedereen ging nieuwsgierig kijken. We gingen allemaal in een kring rond haar staan want we waren benieuwd wat ze kwam doen op ons vredige plekje. 'Zo, Jadis, wat brengt je hier?' zei Aslan die plots uit zijn tent kwam. 'Ik kom dat joch opeisen, wettelijk gezien is hij van mij! En die 2 meisjes konden me ook nog net ontglippen, de schepsels!' tierde ze boos en ging verder 'Ik mag hem laten sterven op de stenen tafel!' riep ze met een geniepig glimlachje. 'Denk je dat smerige teef?' riepen verschillende faunen en centauren. Waarop de reactie van alle honden veel geblaf was, want zoals je wel weet is een vrouwelijke hond een teefje. 'Kalm, edele figuren. Ik zal Jadis onder vier ogen spreken in mijn tent. Hou je bezig, de lunch is op komst' antwoordde Aslan.


Reacties:


SpamTijger
SpamTijger zei op 25 feb 2009 - 18:17:
Ik wil dus echt niet weten wat ik van plan was met Edmund