Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » DNAngel » Een moeilijke keuze: Dark of Krad, Niwa of Satoshi » 4. Een nieuwe school

Een moeilijke keuze: Dark of Krad, Niwa of Satoshi

3 jan 2012 - 16:59

446

2

329



4. Een nieuwe school

Iedereen die dit verhaal leest, sorry, voor het lange wachten!

Myra POV
Voorzichtig klop ik op de deur. ‘Binnen’ zegt een mannenstem. Voorzichtig duw ik de open en loopt het kantoor binnen. ‘Ga zitten’ zegt een man met kort, zwart haar, de schooldirecteur. Ik ga op een stoel tegenover hem zitten. ‘Zo dus jij bent, Niwa, Myra Niwa?’ vraagt hij. ‘Jep’ antwoord ik. ‘Je bent dus een zus van Daisuke, je lijkt ouder’ zegt hij. ‘Ik ben maar twee maanden ouder, maar ik hoor dat vaker’ zeg ik lachend. ‘Oke, maar ik moet weer aan het werkt zegt hij en hij geeft me een envelop. Meteen scheur ik hem open. Er zit een klein, zilveren sleuteltje in met daarop gegraveerd: 522 en een lesrooster. ‘Dit is je kluissleutel en je lesrooster, het eerste uur heb je engels en ik zou nu maar rennen anders ben je te laat op je eerste schooldag’ adviseer hij mij. ‘Bedankt’ zeg ik snel en ik ren zijn kantoor uit. Snel ren ik naar kluisje 522, prop mijn boeken die ik niet nodig hebt erin en loopt naar mijn eerste les, engels….

Satoshi POV
Zoals gewoonlijk was ik weer de eerste in de les, maar dat doe ik eigenlijk express zodat ik nog even wat dingen over Dark Mousy op kan zoeken. Ik haal mijn laptop uit mijn tas, klap hem open en wacht tot hij opgestart is. Daarna blader ik nogmaals door mijn bestanden en documenten heen. Een paar minuten laten lopen de eerste leerlingen de klas in waaronder Niwa Daisuke, alias Dark Mousy! Ik zet de laptop uit en stop hem in mijn schooltas. Niwa gaat voor mij zitten en ik kijk naar zijn rug, een beetje in gedachten verzonken. Ik schrik op als de leraar binnenkomt en begint te praten. ‘Klas, we hebben vanaf vandaag een nieuwe leerling in de klas. De deur gaat open en een meisje loopt de klas in, heeft halflong blond haar, dat met krullen op haar rug en schouder valt, ze draagt het meisjesuniform met daaronder hoge hakken! ‘Stel je maar even voor’ zegt de lerares. ‘Ehm, ik ben Myra Niwa, Daisuke’s oudere zus, ik ben 15 jaar en ik speel viool’ zegt ze een beetje verlegen. Naast me hoor ik de harada zusjes druk fluisteren. De lerares hoort het blijkbaar ook en vraagt: ‘Risa, Riku, is er iets wat jullie met de klas willen delen?’ Risa wordt rood, maar Riku gaat staan. ‘Ja, zegt ze, ben jij niet dark angel, fotomodel, bekend violiste en een beroemde zangeres?’ Myra begint een beetje te blozen, maar zegt: ‘Inderdaad ik ben dark angel’ Hm, dark angel denk ik bij mezelf, dat is een rare stagenaam, misschien moet ik maar eens even wat meer uitzoeken over die Myra Daisuke….


Reacties:


BAM
BAM zei op 15 sep 2012 - 11:11:
ga je snel verder met dit verhaal? Ik doe mijn best voor mijn verhaal


BAM
BAM zei op 3 jan 2012 - 18:00:
cool! leuk stukje en ben erg nieuwschierig naar de rest!