Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kuroshitsuji » Never trust a demon » His butler, saving a girl

Never trust a demon

3 jan 2012 - 18:25

470

1

401



His butler, saving a girl

Hope you like it!

Sebastian POV
’Dit is je verdiende loon’ zegt een jongen met kort, blond haar en hij schopt haar in haar maag. ‘Bocchan, moeten we niet iets doen?’ vraag ik. Mijn master staat als verstijfd aan de grond en geeft geen antwoord. ‘Bocchan, gaat het wel met u?’ vraagt ik. Ineens schiet hij wakker en zegt: jaja, het gaat wel, Sebastian, dit is een order, red dat meisje’ ‘Yes, my lord’ zeg ik en ik maak een buiging. ‘Ace, heeft gelijk’ zegt een andere jongen en hij wil het meisje ook schoppen, maar hij schrikt als hij mij hoort zeggen: ‘dat meisje heeft niks gedaan, laat haar met rust’ Ik zie dat de jongen zich omdraait…

Mysterieus meisje POV
Met mijn ene arm probeer ik mijn gezicht te beschermen en met de andere grijp ik naar mijn bloedende been. ‘Ace, heeft gelijk’ hoor ik Lyon zeggen en hij wil me weer schoppen, maar ineens hoor ik een stem die zegt: ‘dat meisje heeft niks gedaan, laat haar met rust’ Verbaasd draait Lyon zich om. Ook ik draai me om, de pijn in mijn maag en been negerend. Voor ons staat een man met zwarte haar, donkerrode ogen en in een zwart pak, een butleruniform. ‘Zo, een butler wil ons gaan verslaan’ zegt de derde jongen en de leider, Cain. ‘Ja, dat klopt, mag ik haar nu meenemen?’ vraagt hij en hij komt dichterbij. Met z’n drieën gaan ze voor me staan. ‘Natuurlijk niet’ zegt Ace en hij haalt een zweep achter zijn rug vandaan. ‘Moet ik daar bang van worden?’ vraagt de butler met opgetrokken wenkbrauw. Is hij gek of zo? denk ik bij mezelf. ‘En hier dan van?’ vraagt Lyon terwijl hij een boksbeugel om elk van zijn handen doet. ‘Zijn jullie hier bang van?’ vraagt de butler en hij trekt zijn linkerhandschoen uit met zijn tanden. Wat is die idioot aan het doen, wil hij dood of zo denk ik bij mezelf. Hij houdt zijn hoofd voor zijn oog en ik zie dat er een teken opstaat dat paars oplicht. ‘Wow, wou je ons proberen bang te maken met een tattoo?’ vraagt Cain en hij begint te lachen. ‘Ik heb geen tijd voor spelletjes, geef het meisje aan mij en er zullen geen gewonde vallen’ waarschuwt de butler. ‘Oh, kijk de butler gaat dreigen’ zegt Cain, Lyon laat jij hem maar eens zien dat wij ons niet laten bedreigen’ Lyon loopt naar de butler toe. ‘Ben je bang?’ vraagt hij. ‘Nee’ antwoord de butler zonder emotie op zijn gezicht. Lyon slaat hem met zijn al zijn kracht en boksbeugel in zijn maag. ‘Nee, stop!’roep ik. ‘Hou je kop’ zegt Ace en hij schopt me tegen mijn hoofd. Zijn voet komt precies tegen mijn slaap aan. Langzaam vallen mijn ogen dicht en het laatste wat ik nog zie is de butler en Lyon….


Reacties:


xbubblegum zei op 3 jan 2012 - 18:34:
kei leuk verhaal.
Snel verder