Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kuroshitsuji » Never trust a demon » His butler, fighting

Never trust a demon

3 jan 2012 - 21:48

493

2

372



His butler, fighting

Sebastian POV
De jongen slaat me recht in mijn maag, maar ik voel het niet eens. De jongen kijkt me stomverbaasd aan. ‘Nu is het mijn beurt!’ zeg ik en ik maak een schuine streep in de lucht. Meteen verschijnt er bij hem een identieke streep op zijn bovenlichaam. Het begint te bloeden en de jongen valt op zijn knieën. Ik loop naar hem toe en kniel naast hem neer. ‘Akuma no itami’ (pain of the devil) fluister ik in zijn oor en meteen begint hij te schreeuwen van pijn. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. ‘Wat heb je met hem gedaan, je hebt hem niet eens aangeraakt, hoe deed je dat?’ vraagt de jongen die ik aanneem voor de leider. ‘I’m just one hell of a butler’ antwoord ik. De jongen begint opeens te lachen en roept: ‘nu, Ace!’ Ik hoor dat de derde jongen achter me staat en me wil slaan met zijn zweep. In een seconden draai ik me om en vang de punt van de zweep op tussen mij duim en wijsvinger en ik trek het wapen uit zijn handen. ‘Wat ben jij?’ vraagt de jongen genaamd Ace. ‘Ik zal mijzelf nog een keer herhalen’ zeg ik met een irritatie in mijn stem, ‘I’m just one hell of a butler’ Opeens voel ik een steek in mijn hand en draai mijn hoofd die kant op. De leider heeft een mes in mijn hand gestoken. Ik trek het mes er ruw uit en er komt een hele zooi bloed mee. ‘Dit kan niet, dit is niet menselijk meer’ zegt Ace. ‘Mij uitdagen was je grootste fout’ zeg ik. Ik voel dat de leider mij een schop in mijn rug geeft. Ik draai me naar hem om en haal 4 vorken en 4 messen uit de zakken van mijn butlersjasje. ‘Zal ik je martelen of zal ik je maar meteen vermoorden?’ vraag ik. De jongen kijkt me bang aan en zegt: ‘Als wij jou het meisje geven, laat je ons dan levend gaan?’ ‘Dat is goed’ zeg ik. ‘Oké, dan’ zegt hij ongelovig en hij loopt voorzichtig achteruit. Ace doet hetzelfde, maar pakt de andere zwaargewonde jongen vast en gooit hem over zijn schouder. Samen rennen ze weg. Mijn master komt achter het muurtje vandaan. ‘Wat zullen we met haar doen?’ vraag ik. ‘Neem haar mee’ antwoord hij. ‘Yes, my lord’ zeg ik en ik naar haar toe. Ik kan haar eindelijk eens goed bekijken. Ze heeft lang, zwart haar waarin een rood lintje zit die haar haar in een staart houdt. Ze draagt een korte, blauwe jurk met een grote, blauwe strik op haar borst en witte laarsjes met hakken. ‘Zwart zou je veel beter staan’ zeg ik terwijl ik haar voorzichtig optil. ‘Kom op’ zegt mijn master en hij stapt in de koets. Het meisje leg ik voorzichtig neer tegenover hem. Daarna loop ik naar voren, stap op en pak de teugels. Langzaam rijden we de donkere nacht in….


Reacties:


Kawaii
Kawaii zei op 22 aug 2012 - 16:16:
Cool O3O
Als je verdergaat: zeg het maar ;D


xbubblegum zei op 3 jan 2012 - 21:51:
Weer een mooi stuk
snel verder