Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » •A Shadow Out Of Darkness• » ~ 37. 'Lies' ~

•A Shadow Out Of Darkness•

5 jan 2012 - 15:41

597

0

191



~ 37. 'Lies' ~

Storyline: A Shadow Out Of Darkness .......................................................................................................................... Part 1: The Story Only I Didn't Know _____________________________________________________________________________

“Was dit wel een goeie beslissing?”ť denk je bij jezelf, terwijl er nog meer tranen over jouw wangen beginnen te stromen. “Hoe zal Sasuke zich nu voelen? Zal ik kunnen ontsnappen aan Hidan en Akira? Zal ik hem ooit nog terugzien? Zo ja, zal hij me dan nog herkennen en me niet vergeten zijn? Heeft hij dan een ander vriendinnetje?”ť die vragen dwalen rond in jouw hoofd.
‘Jouw sletje is wel stil zeg!’ zegt Hidan nogal sarcastisch, terwijl hij tegen jouw achterhoofd zit te porren. Het is dat jij je nog niet kan bewegen, anders had je Hidan allang een bitch clap gegeven. ‘Ze zal eindelijk wel wat losser worden. En dan zal ze precies op Yui lijken.’ Hoor je Akira tegen Hidan zeggen. Nu dwalen allerlei andere vragen rond in jouw hoofd namelijk: “Wie is die Yui waar ze het over hebben? En waarom moet ik op haar lijken? Misschien krijg ik antwoord op al mijn vragen, als ik doe alsof ik slaap. Want ik denk dat ze me gewoon zullen negeren, als ik het aan ze vraag.”ť Je sluit jouw ogen en veranderd het ritme van jouw ademhaling. Waardoor het lijkt alsof je slaapt.
Blijkbaar trappen ze er heel makkelijk in, want Hidan zegt tegen Akira: ‘Jouw sletje slaapt eindelijk. Hoewel het qua geluid niet veel verschil maakt. Aangezien ze toch stil is.. Of ze nou slaapt of wakker is.’ Je hoort en voelt dat Akira een hele diepe zucht slaakt, maar Hidan negeert de diepe zucht en gaat gewoon verder met zijn commentaar. ‘Ik hoop voor je dat ze later niet alleen losser bij de Akatsuki, maar ook in bed.. Aangezien jij dat ook heel graag wilt. En denk je nou echt dat Yui en Kazumi hetzelfde qua karakter zullen zijn, omdat ze bijna precies op elkaar lijken..’
‘Heb je dan niet geluisterd naar wat ik zei, toen we onderweg hiernaartoe waren?’ Nadat Akira dat gevraagd heeft, valt er een stilte die wel uren leek te duren voor jouw gevoel. ‘Nee dus.. Kazumi en Yui lijken niet zomaar als twee druppels water op elkaar.. Ze zijn een tweeling!’ Als je dit hoort, springen jouw ogen wagenwijd open. Je doet jouw best om geen geluid te maken, en zo stil mogelijk proberen te hangen. ‘Als ik en die Yui een tweeling zijn, waarom wonen we dan beide op een andere plek? En volgens mijn vader Kakashi heb ik geen zus of zusje! Dus al helemaal geen tweeling!’ floept er per ongeluk uit jouw mond. ‘Oh, dus het sletje kan wel praten? Je bent dus niet te verlegen en je bent ook jouw tong niet verloren!’ zegt Hidan nogal sarcastisch tegen jou. Hij tilt jouw hoofd op met hand zodat hij in jouw ogen kan kijken. ‘Laat haar met rust Hidan! Ze heeft recht op haar antwoorden.’ zegt Akira kwaad tegen Hidan.
Zonder ook maar te zeuren, beantwoordt Akira jouw vragen. ‘Begrijp dan eens dat Kakashi niet eens jouw echte vader is! Jouw vader hoort bij de Akatsuki! Net als jouw moeder, Hidan en ik! Je bent twaalf jaar geleden vermist opgegeven! We hebben de zoektocht toen voor een aantal jaren gestaakt, omdat we vonden dat jij sterker moest worden. Degene die jou vindt en thuisbrengt, mag met jou trouwen. Maar het was niet de bedoeling dat je verliefd werd op iemand uit de Uchiha clan! En al zeker niet op die Sasuke!’
Nog meer tranen stromen over jouw wangen. “Wat als dit allemaal waar is.. Nee, het is vast allemaal gelogen!”ť denk je, terwijl er een tweestrijd in jouw hoofd afspeelt. Want wat is nou waar, en wat is gelogen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.