Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Song of the Wolf ~ Chanteloup » Shopping.

Song of the Wolf ~ Chanteloup

10 jan 2012 - 16:35

457

0

218



Shopping.

Het was 3 uur 's middags toen de bel eindelijk ging, ik stond op en liep naar mijn locker waar Ruelle al op me stond te wachten. 'Heb je een beetje zin in vanavond?' vroeg ze, terwijl ik het kluisje naast die van haar open maakte. 'Wat was er ook alweer?' vroeg ik sarcastisch, alsof ik dat ooit kon vergeten, onze broers zouden vanavond langskomen met de rest van The Pack, voor een groot feestmaal. Morgen zou het weer volle maan zijn, en mijn broer zou morgen 21 worden. 'Haha, alsof je het vergeten bent, sterk hoor.' antwoordde Ruelle, 'Zullen we nog even snel de stad in glippen voor een nieuwe outfit?' vroeg ze aan me, en ik zette de deur van mijn locker op een kier zodat ze mijn glinsterende gezicht kon zien. 'Je bent toch zeker wel met de Volvo, hè?' vroeg ik, Ruelle had voor haar zestiende verjaardag een glanzende rode Volvo C70 gehad, en ik hield ervan om de blits te maken in Phoenix. Ik was vanochtend met mijn moeder meegereden aangezien Ruelle niet op tijd klaar was zoalss altijd, vandaar dat ik niet wist of ze met de auto was. Ruelle knikte en ik slaakte een klein gilletje. Toen we de school uitliepen pakte Ruelle haar sleutels en drukte op een knopje, de knalrode Volvo die midden op het terrein geparkeerd stond knipperde twee keer met zijn lichten, als teken dat hij open was. Ik deed de achterklep open en gooide mijn beige schooltas achterin, toen Ruelle haar tas ook achterin had gegooid liepen we naar onze portieren en stapten we in. Ruelle stak de sleutel in het contact en de motor kwam met een gezond gebulder - gezond voor auto’s tenminste - tot leven. Ik drukte op het knopje waarmee het dak open zou gaan, het was buiten inmiddels 34 graden, en ik zette de radio aan, Ruelle trok op en reed van het parkeerterrein af.

Toen we in de stad aankwamen parkeerde Ruelle haar auto ergens midden in de stad, toen we uit waren gestapt, onze tassen hadden gepakt en onze zonnebrillen op hadden gezet begonnen we iets sneller dan normaal de winkelstraat door te lopen, toen we onze favoriete boetiek binnenliepen pasten we allebei een stuk of zeven jurken, maar uiteindelijk kocht ik een witte en Ruelle met rode. Toen we afgerekend hadden, de hele boek kostte bij elkaar ongeveer 535 dollar, liepen we weer terug naar de auto, waar we alles op de achterbank gooide. Ruelle startte de auto weer en we reden met een snelheid die iets boven de limiet lag naar huis. Toen we thuis kwamen pakten we de tassen die door de hele auto verspreid lagen, deden we het dak weer dicht, en de deuren op slot.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.