Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lucky Charms » Preface

Lucky Charms

11 jan 2012 - 23:49

304

6

602



Preface

I really hope you enjoy this. Please let me know! <3

Hannah Avery Havens

Terwijl ik voetstappen de trap af hoor stampen, staar ik uit het raam naar de mensen die langskomen en op straat lopen. Het is druk in Londen vandaag, wat me niets verbaasd. Het is altijd druk in Londen, rond deze tijd van het jaar. Ik haal een lok haar uit mijn gezicht en veeg een verloren traan weg. Maar er glijd al een nieuwe vanuit mijn ooghoek naar beneden, die kapotspat op de stenen vensterbank. Terwijl er meerdere tranen volgen, knijp ik woedend in mijn vuisten. Nog steeds kan ik niet begrijpen, wat me bezielde, waarom ik er in ben getrapt. Ik geloofde in liefde, ik geloofde in hém.
Maar al mijn illusies zijn verdwenen na één simpele zin, één simpele fout van hem. Al de dingen die mensen zeiden over liefde, blijken gelogen te zijn.
Zijn warme zachte lippen op de mijne zijn een leugen, zijn strelingen langs mijn wang en de lieve woordjes die hij in mijn oor fluisterde. Alles was nep. Gelogen.

Mijn vinger zweeft boven de delete knop op mijn Iphone. Mijn hand trilt terwijl ik de vinger naar beneden beweeg en op het touchscreen druk. En twee minuten, is alles van hem gewist. Alles wat ik kon lezen, wat me op andere gedachten kon brengen, is weg. Maar de geestelijke pijn, dat is mijn grootste angst. Zal het weg gaan? Zal ik ooit mijn hart terugvinden?

Met tranen in mijn ogen, staar ik weer naar buiten en kies voor mezelf.
Mijn hart zal ik niet nog eens weggeven, mijn hersenen zal ik niet laten beïnvloeden door mijn hart. Leven zonder liefde, is misschien niet alles, maar het is beter dan je hart in duizend stukjes laten breken door één grote fout.
Een sterke ijzeren ketting vormt zich om mijn hart, met een groot hangslot. En de sleutel? Die gooi ik weg.


Reacties:

1 2

KellyStyles
KellyStyles zei op 19 feb 2012 - 10:58:
Ik ben echt jaloers op hoe jij schrijft
Echt super mooi!

xx


Pline
Pline zei op 13 jan 2012 - 22:15:
klinkt goed ;D Ik wil verder lezen !!
Mag ik een melding?
xxx


Soraya
Soraya zei op 13 jan 2012 - 21:12:
ommggg; snel verder!
i want moreee! <3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 13 jan 2012 - 16:45:
wow. erg mooi omg.
snel verder! <3
xx


Hermelien
Hermelien zei op 12 jan 2012 - 18:50:
Pakkend..
Seriously lieverd dit is echt prachtig
Je moet echt snel verder, kan niet meer wachten !
Kus