Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » don't say a word

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

25 feb 2009 - 16:21

1568

1

289



don't say a word

you are my soul you taste my lips you drink my blood you are like me.

ik vlieg mijn zus om haar hals en druk mijn lippen op haar wang.
'hahaha net een aanhalige hond' grinnikt ze. ik grijns en spits mijn oren als ik het gejank van een dier hoor.ik schud mijn hoofd.het is vast niets.
'kom we gaan naar huis' ik sta op en loop achter mn grote zus aan die steeds sneller begint te lopen.
ik grijns :'wedstrijdje zus?' 'als je me weet bij te houden dan!' grijnst ze en voor ik het weet is het enigste bewijs van haar aanwezigheid haar voetsporen.
even check ik mijn nagels en kijk weer voor me.hmm nu maar rennen voor ze al thuis is. ik zet me af en ben al net zo snel als ailyn.
een paar secondes later rende ik haar voorbij en zag hoe haar mond open viel.
ik grinnikte en stopte aangezien er licht scheen door het bos.het laatste stukje wachtte ik op mn zus en samen liepen we naar huis.
'men jij rent super snel!' ik grijns :'juaa duh ik woon,de samen met Edward weet je hoe hard hij kan lopen x]' grinnik ik.
ze lacht :'hoe is het met ze?' ik haal verveeld mijn schouders op :'ach jah,Alice haat me,emmett is en blijft emmett en rosalie heeft een nieuwe beste vriend,en Edward heeft een vriendin die een soort vriendin van mij is geworden wat alleen een plan was om Edward voor me te winnen komt oppeens die vriendin van Rosalie die Mary die edward gewoon in 1 keer in haar macht heeft! like wtf >,<'
ik zie ailyn zuchten :' mary is wel aardig,en jij moet voor dr uitkijken! ze is way older dan jij bent! laat mary haar gang maar gaan'
'no way,edward hoort bij mij alleeen weet hij het zelf nog niet '
ze begint eventjes te lachen :'kijk je wel uit.' voor ik nog kan reageren word er op de deur gebonkt.
'wie?' riep ailyn.
'ailyn,doe open ik ben het alex'
'ALEX'gil ik hysterisch en trek de deur bijna uit zn scharnieren.geschrokken kijkt hij me aan :' omgosh,jackie? jackie je bent ehjt echt!'
ik begin te grijnzen :' hoe clichè' grinnik ik en knuffel hem even stevig.
'hee alex,wat is er je klinkt nogal...bang'
ik sloot te deur weer en pakte alvast wat te drinken voor hem en kwam naast ailyn zitten.
'er zijn dus nog andere vampiers hier,geen vegetariers een groot probleem voor ons dus' zegt hij zachtjes alsof ik het niet mag horen.
'alex rustig,ze is ook vampier,én vegetarisch.' waarom is mijn zus zo lief!
even kijkt Alex op naar mij. ik glimlach en haal mijn schouders op.
hij schud zn hoofd even :' over 1 uur gaat het stormen,dan komt elke vampier naar het open veld,met elke vampier bedoel ik dus jouw,lisa, ik en jackie?'
vragend keken ze me aan :'tuurlijk! altijd in om frustratie af te reageren op slechte vampier mensen gne gne' grijns ik gemeen en sta op. als ik bij de deur sta vraagt ailyn me waar ik heen ga.
'effe oefenen ,lang niet meer gevochten' knipoog ik.
'kijk je uit Jackie?' vroeg alex bezorgt. ik knik en loop de deur uit.ik loop eens een andere kant op dan al die andere keren en kom nu in een dennenbos.
ik snuif eens goed in "wild zwijn,hert,beer,dennegeur,mensen bloed.. "
aaghh shit hea,moet ik precies op de plek komen waar die "andere" zijn
snel rende ik terug naar de plek waar ik meestal ben.loofbomen zijn zó minder mooi als Dennen bomen.'
even veeg ik over mijn gezicht en bouw mijn krachten op. zoveel kan ik niet,ik kan comuniceren met Edward,ik kan geluid versterken en uit zetten. ik ben snel,maar eigenlijk heb ik nooit iemand echt geslagen... plots denk ik terug aan het gevecht met edward.ik zie het weer afspelen in mijn hoofd.snel ga ik zitten en begin te visualiseren aan wat mijn sterkste punten zijn.
"voelt bij woede geen pijn,harde trappen,sterke houding,uithoudingsvermogen is groot.
nu begin ik een lijstje in mijn hoofd te maken met alle slechte punten.
"reageerd traag,beweegt te weinig met armen,geen combinatie in trappen en stoten,slechte verdediging" ik knik en spring weer op.
ik liep naar een boom toe en probeerde verschillende combi's uit die ik wél heb geleerd van rose maar nooit heb gebruikt. na 2 combinaties was de boom al versnipperd. ik fronste :'nou daarh eb ik ook lekker weinig aan' mompelde ik in mezelf.volgende boom begin ik tegen aan te slaan maar bij de eerste echte volle rake klap brak hij door 2en. ik zucht en loop naar een start punt.
ik zoek de meest dicht beboste plek en begin te rennen.even niet opletten en ik zal tegen een boom aan knallen.Fuck ik moet doorblijven rennen maar kan geen kant op. ik bal mijn vuist hopend dat de boom zal breken.en ja hoor nog altijd ren ik door.
'Yes,reageerd weer ietsje sneller dan normaal' grijns ik trots.
ik kijk op mijn horloge en begin snel naar huis te rennen.voor de achterdeur stonden ze al te wachten.
'yes ze is er,we maakte ons al zorgen' ik knipoog en loop achter ze aan naar "het"veldje.
'hmm nog niemand te bekennen' merkte lisa op.
'nee goh je meent het,potje spelen dan maar?' vroeg Alex ligt geërgerd.
ik grijns om zijn hoofd :'laat maar,het feest comité is er al'
met een dodelijke blik kijk ik naar de 5 vampiers.
2 jongens en 3 meiden. met een dodelijkere blik keken ze terug en mijn mond zakte ervan open.
'hoe durven ze' sis ik kwaad. 'even wachten zusje' ik bal mijn vuisten en gooi mijn hoofd omhoog.
'wat een on aangename verassing' zei lisa met een spottende ondertoon.
'dus jullie ratten durfden het om zich weet te laten zien' grijnst Alex.hij straalt voor het eerst een soort zekerheid uit.
een meisje,ongeveer even lang als Ailyn maar dan met langer krullend haar kwam heup zwiepend op ons af :'weetje alex, je kunt wel zo zelf verzekerd doen maar Mary is wel mooi weg,of wil dat kleintje haar plaats in nemen' lachte ze spottend terwijl ze har hand naar me uitstak.snel sloeg ik hem weg en keek haar dodelijk aan :'aangenaam kennis te maken,ik ben je grootste angst' grijnste ik. het meisje begon te lachen :'whaha je hebt een comiek mee genomen wat geniaal!'
'wil je praten of wil je vechten kristel' siste Ailyn. we sprongen in de aanvalshouding en de andere vampiers ook.
ik voelde me niet boos genoeg om mijn ogen te laten gloeien,de andere blijkbaar wel.
'zo,echt wel een amateurtje,je hebt haar zeker neits over ons verteld.'
'ik hoef niets te weten over jullie want binnekort zijn jullie verleden tijd' grijns ik en beuk kei hard in de buik van de jongen voor me.
hij duikt in een en gelijk is het een weerwar van vechtende personen.
ik hoor geritsel achter me en draai me om. een voet vlak voor mijn gezicht en in een reflex stap ik naar links en pak de onder been van de jongen vast.
ik begin hem heen en weer te slingeren en ik zie iedereen stil staan en kijken.
de geniepige grijns op het gezicht van de 2 meisjes die veet veel op elkaar lijken maken me bang.Ik laat de jongen los die tegen een boom klapt met zn hoofd.De boom valt om en alex rent erheen.
'dies dood,goed werk Jack...KIJK UIT!'
vans schrik draai ik me om en voel hoe 1 van die krengen een soort dolk in mijn maag steekt. ik begin me gelijk trillerig te voelen en zak door mijn knieeen. i kvoel me fucking menselijk,'hoe kan dit!' roep ik paniekerig.
ik hoor een auto achter me stoppen en een paar armen wordne om me heen geslagen.
'is ze met een dolk gestoken?' die stem,een warm gevoel in mijn buik zorgt voor een glimlach.
'ja! waaorm reageerd ze daar zo slecht op!' riep lisa paniekerig.
'iedere vampier haar eigen zwakte,dat hebben ze vast opgemeten...'
'hee meisje, ik ben het alice rustig maar Carliste kan je genezen toch?'
vroeg ze iets wat angstig.
'hee meid,niet bang zijn,je gaat niet dood ik ga je redden, hoor je me Jackie?'
met moeite knik ik en weer een rilling liep over mijn rug.
'ze is in schok!'hoor ik alice roepen. een klein spuitje word emt een klap in mijn ader gesproten en ik voel mijn lichaam al minder trillen.zelfs mijn ogen kan ik openen. ik kijk om me heen en zie de Cullens,Alex en lisa voor me staan.
'Waar is Ailyn!' roep ik geschrokken. iedereen keek gelijk naar beneden. Naast me zat Edward die over zijn lippen likte : daar hebben we het later over,je meot nu verzorgd worden' ik kon niets anders dan het voor lief nemen en langzaam werd ik opgetild.
'AUW' ik hol mijn rug van pijn en druk op de wond waardoor de pijn afneemt.
ik word in de hummer geplaatst met een paar dekens om me heen.
'het spijt me voor wat ik nu ga doen kleintje' zegt emmett met een klein medelijdende lachje'
'owee als je me knock-out slaat ik zweer je als ik wakker word trap je ik je zo hard dat je om vergevenis smeekt! ik wil weten wat carliste met me gaat doen!' ratel ik kwaad.
emmett drukt een kusje op mijn voorhoofd en ik zie zijn elleboog op mijn hoofd afkomen.
'EMMET JIJ BENT DOOD!'gil ik en voel de klap,als die van een hamer stoot tegen een menselijke schedel' even draait alles om me heen en voel ik de druk op me komen. i kvecht,vecht tegen die donkere plek waar ik zo in terecht kom.
'sorry kleintje' ik frons eventjes :'emmett,je weet niet hoe het hier is'mompel ik nog moeilijk.ik voel hoe we in beweging komen en stop dan met vechten.
het heeft toch geen nut meer...
gekleurde rare vlekken veranderen in een zwarte ruimte om me heen en weer begin in aan de zelfde vrije val die ik altijd maak.


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 25 feb 2009 - 16:28:
OMFG!
Ik ga dood hier, terwijl het neit eens grappig is
Maarja, over ene halfuurtje hooguit ben ik online
Well, deel 16 dan hea

<3xo.