Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lucky Charms » OO3.

Lucky Charms

22 feb 2012 - 17:12

1169

5

459



OO3.

Oke helemaal hieronder komen dus feitjes te staan van One Direction. ;D Please let me know what you think of my story!<3

Angstig kijk ik op mijn horloge, bang dat ik veel te laat ben en dat Harry al vertrokken is. Maar dat is helemaal niet nodig want voor de deur van de starbucks, een beetje in de schaduw, staat een jongen met een muts, waaronder uit een paar losse bruine krullen komen. Ik loop met een glimlach op hem af en als hij mij ook ziet, beweegt hij richting mij maar in plaats van een fatsoenlijke stap, is het meer een schaatsbeweging over het ijs. Ook ik glibber een beetje en we vallen in elkaars armen waarna we angstig kijken of we niet meer zullen glijden. Snel maak ik me los en doe voorzichtig een stap achteruit. We kijken elkaar even awkward aan en hij doet dan de deur open van de winkel open. Ik stap voor hem uit naar binnen en hij besteld galant koffie voor me en geeft die dan aan. We gaan tegenover elkaar aan een tafeltje zitten. Mijn warme beker koffie verwarmt mijn door de sneeuw ijskoude handen. Verlegen kijk ik in zijn ogen, die onderzoekend mijn gezicht bestuderen. Ik wend mijn blik even af naar het raam, en zie dat de sneeuw in nog grotere vlokken naar beneden valt dan eerst. De geur van warme koffie dringt mijn neus binnen en ik neem een slok. De warme vloeistof verwarmt me tot in mijn tenen. Ik hoor Harry zijn keel schrapen en ik kijk hem weer aan. 'Heb je een fijne kerst gehad.' Ookal heb ik hem bizar weinig horen praten, meteen herken ik zijn stem omdat ik hem al zo vaak op de cd heb gehoord. 'Gezellig, het was fijn om mijn familie weer eens gezien te hebben.' Ik glimlach bij de herinnering, 'En jouw kerst.' Ook hij glimlacht, 'Top, ik ben ook sinds tijden weer eens thuis geweest.' Ook hij neemt een slok van zijn dampende koffie en glimlacht. 'Ik heb trouwens een verlaat kerst cadeautje voor je meegenomen.' Gaat hij verder. Mijn ogen worden groot, 'Echt waar?' vraag ik verbaasd. 'Jep,' Zegt hij, en hij haalt een klein pakje oonder zijn blazer vandaan waarna hij het aan mij geeft. Ik neem het aan en open het pakje nieuwsgierig. In het doosje zit een zacht kussentje wat ik snel weghaal om te zien wat zich eronder schuilhoud. Op een ander kussentje licht een zilveren bedel armbandje, waar nu alleen nog maar een sterretje aanhangt. 'We kunnen zometeen een bedeltje uitzoeken?' Zegt hij, enigszins verlegen. Ik grinnik en knik, 'Heel lief van je Harry, dat had echt niet gehoeven. Ik ken je amper.' Hij glimlacht, 'Dat weet ik, maar je hebt iets bijzonders. Ik weet het niet.' Hij haalt kort zijn schouders op en neemt nog een slokje. Daarna zet hij zijn beker neer en het armbandje met een simpel gebaar om mijn pols hangt. Ik kijk naar het sterretje en een glimlach verschijnt om mijn lippen, wat ook Harry tevreden lijkt te maken. We bespreken een tijdje onze vakantie, waarna we de warme starbucks verruilen voor de koude sneeuw van buiten. ik trek snel mijn zwarte muts over mijn lange bruine haren en verschuil me tegen de bittere kou in mijn jas. Zonder veel te zeggen komen we uiteindelijk aan in Oxford street en duwt hij me met zachte hand een klein juwelierszaakje binnen. Beiden buigen wij ons over de toonbank en bekijken verschillende bedeltjes. Harry's blik valt op een klein zilveren hartje met in de rechter bovenhoek een kristalletje in de vorm van een hartje. Langzaam trek ik mijn wenkbrauw omhoog en kijk hem vragend aan. Harry schiet meteen in de verdediging. 'Ik bedoel er verder niks mee hoor.' Hij is gewoon mooi.' Zegt hij, ik wijs naar een ander bedeltje, eentje van de wereldbol, zilveren met verschillende kleine kristalletjes. Hij grinnikt als ik hem aanwijs, 'Heb je een wereldreis gemaakt ofzo?' Ik schud ontkennend mijn hoofd 'Maar ik wil het wel heel graag, er is nog zoveel dat ik niet gezien heb.' Harry knikt, 'Ik begrijp wat je bedoeld. En het hangertje is mooi.' Hij knikt naar de winkelier, die met een heleboel rare omhalen het om mijn pols naast het sterretje hangt. 'Bedankt.' Ik glimlach naar Harry en druk pratend lopen we de winkel weer uit en struinen we heel Oxford street door. Ik moet toegeven dat met jongens om gaan veel minder erg is dan ik dacht. Ze zijn niet allemaal hartbrekende monsters zonder hart. Mijn gedachten gaan terug naar anderhalf jaar geleden en ik zucht diep. Harry bukt even en gooit met volle vaart een sneeuwbal tegen mijn rug. 'Hoe durf je!' Gil ik vrolijk. Half stoeiend rennen we door Oxford street todat we boven op elkaar in een berg sneeuw landen. Harry rolt van me af en beweegt met zijn armen en benen op en neer, zodat er een sneeuwengel ontstaat. Ik doe hem lachend na en lachend kijken we elkaar aan. Als we weer recht staan, veegt hij een pluk haar uit mijn gezicht en duwt die terug onder mijn muts. Verlegen draai ik mijn gezicht weg en loop weer een stukje verder door.

Uiteindelijk sla ik ergens recht af, Harry volgt me verbaasd, niet wetend waar we heen gaan en stop dan voor een groot flatgebouw. 'Ik woon hier, ' verklaar ik, en uit mijn jaszak vis ik mijn sleutel waarna ik de grote deur open. Harry volgt me mee naar binnen en uiteindelijk komen we boven aan. Weer open ik een deur en laat hem voorgaan naar binnen, 'It's not much, but it's home.' Verklaar ik mijn kleine knusse appartementje. 'It's nice.' Lacht hij, gooit zijn jas over de verwarming en ploft in de bank. 'Ja, doe maar alsof je thuis bent.' Zeg ik grinnikend en ga naast hem zitten nadat ik mijn jas heb uitgedaan. Harry's blik glijd door de kamer en een brede grijns ontstaat als hij het doosje van Up All Night ziet liggen op mijn stereo. 'Je bent toch niet veranderd in een fangirl he.' Zegt hij lachend, ik trek een serieus gezicht, 'Jawel, zometeen ga ik gillen en ontvoer ik je naar mijn slaapkamer.' Harry lacht, 'Dat klinkt nog niet eens zo erg.' Hij steekt zijn handen naar voren, 'I'm all yours.' Ik grinnik en sla zijn handen weg, 'Doe normaal.' Hij lacht, 'Er is niks mis met onze fans, ze zijn geweldig. Maar soms heb ik ook weleens behoefte aan niet gillende meisjes.' Ik knik begrijpend en hij lacht zijn witte tanden bloot, 'Zoals jij dus.' Ik bloos lichtjes en sta op, 'Lus je wat drinken?' Vraag ik, als ik al half in de keuken sta. 'Cola is goed.''roept hij terug. Snel schenk ik de glazen in, zet ze neer en plof naast hem op de bank, 'Dus wat gaan we doen met New Years Eve?' Vraag ik hem nieuwsgierig.

1DFACT: Het waren solo artiesten bij the x factor in the Uk. Ze kwamen niet verder dan bootcamp en zijn toen bij elkaar gezet door de jury als band. Ze mochten wel verder in de wedstrijd en zijn uiteindelijk derde geworden! (:


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 23 jan 2012 - 20:41:
Awwwwww Harreeeeeh :' asdfghjk; hij is zo cute omfg.
Snel verder babe, je schrijft geweldig :'
Xxxxxxx!


Pline
Pline zei op 23 jan 2012 - 16:42:
Wow, dit is echt super!!!
Dat armbandje is echt schattig xx
En dat stukje in het appartement is fantastisch!!!!!!!!! xxx
Ik kan niet stilzitten omdat het zo mooi is en men leerkracht kijkt me nogal raar aan ^^
Anyway, het is fantastisch en je moet echt heeeeel snel verder gaan
xxx


JeRiNo
JeRiNo zei op 22 jan 2012 - 20:39:
Agossie,
Wat ontzettend lief van Harry <3
Ik vind het echt schattig, ik ben hier even aan het smilen
Snel door, ik wil weten hoe het verder gaat!

xoxo

Btw, je schrijft echt goed!
Je moet blijven schrijven (:


realMe
realMe zei op 22 jan 2012 - 12:10:
dit is echt leuk....
ik ben nu one thing aan het luisteren
ga je snel verder


Hermelien
Hermelien zei op 21 jan 2012 - 11:53:
WHOOOOP
Ze krijgen een fan bij :3
Nu ik me dodelijk gelukkig voel is hun muziek echt wauw in mijn oren ;D
One Thing vind ik écht wel steengoed.
But ! This is totally awesomeeee (L)
Je moet echt heel snel verder !
Babe you rawkkk
Kus