Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Het onmogelijke leven! » the first day of school.

Het onmogelijke leven!

22 jan 2012 - 17:32

1513

0

310



the first day of school.

ik deed de garagedeur open en reed de bmw x5 naar binnen en zetten hem op zijn plek. En liep daarna na de motoren toe. Ik pakte me zwarte bmw motor en een motor jack en een helm. Liep er mee naar buiten en deed alles op en aan en ree naar huis. Zetten mij motor onder een zijl en liep naar me kamer. Trok me pyjama aan en poetste me tanden en ging daarna slapen. Omdat ik een soort half vampier ben heb ik 2 uur slaap nodig. Maar omdat ik geen haast heb blijf ik gewoon liggen tot het tijd is. Het was ochtend de wekker ging om 7 uur. Ging douchen en kleden me aan pakte me school tas en liep naar beneden net op tijd om charlie nog gedag te zeggen. Maakte een broodje en een glas melk en ging rustig eten. Toen ik klaar was legde ik alles in de vaatwasser en liep naar de gang om me motor jack en me helm op te doen en ging toen op weg naar school. Lessen begonnen om half 9 en het was nu kwart voor acht. Ik moest nog naar de receptie. Voordat ik daar binnen kwam had ik me helm af gedaan en me jas open gedaan me trui goed gedaan klaar voor de eerste school dag. Er zat een vrouw achter een balie ze zag me en kreeg een vriendelijke lach op haar gezicht. Ik liep naar haar toe. ‘kan ik je helpen lieverd’ ‘ja mevrouw ik ben nieuw hier en ik moest hier heen om me rooster op te halen’ ‘dat klopt lieverd ik zal het even pakken’en ze liep naar achter ze wist gelijk wie ik was zeker door charlie of omdat ik de enige nieuweling was. Ze kwam terug met een rooster en een papiertje met allemaal namen van de docent die ik had. ‘je moet dit papiertje aan de docenten geven van het vak en die moeten het voor je afteken dat je in de les bent geweest en aan het einden van de dag weer bij mij in leveren alsjeblieft’en ze gaf me de blaadjes in me hand ‘en nog veel plezier op school’ ‘dank u wel’ en liep uit het kamertje en liep richting een stenen muurtje en ging er op zitten en wachten tot het tijd was. Het duurde niet lang en er kwamen heel snel anderen leerlingen binnen stromen. Iedereen keek me aan dus ik besloot om ook maar naar me klas te gaan ik had het eerste uur wiskunde van meneer honey. Onderweg dat ik naar het lokaal van wiskunde liep kwam er een jongen naast me lopen. ‘he jij bent toch sabira swan de nieuwe leerling’ ‘ja dat ben ik’ ‘hoi ik ben eric’ ‘hoi eric’ ‘naar welk lokaal moet je’ ‘wiskunde van meneer honey’ ik zit ook in die les wat cool kunnen we samen lopen’ hij begon te lachen‘leuk’ en lachte terug. We liepen samen naar wiskunde. Hij voeg waarom ik naar Forks ben gekomen en niet gewoon in malibu ben gebleven.ik gaf gewoon netjes antwoord. Ik was wel blij dat hier ze mij niet kennen als de prinses en alleen maar vrienden met me willen worden en niet om dat ik geld heb en fotograven 24/7 achter me aan heb. We waren bij wiskunde en iedereen zat al de enige lege tafel was naast een meisje met licht blond bruin haar. Ik liep naar meneer honey. ‘ah een nieuwe leerling ik ben je leraar wiskunde welkom’’dank u wel’en gaf hem het briefje hij zette een krabbeltje en gaf het weer terug ik liep naar de enige legen plek en ging zitten .ik trok me jas uit sloeg hem over me stoel en het meisje waar ik naast ging zitten haar mond viel open. Ik had een blouse met een skinny jeans en sneakers en een hoedje uit me tas gehaald en deed hem op. Ze keek me nog steeds aan ik keek haar aan ‘he ik ben sabira’ en stak me hand uit ze pakte hem en schudden hem en zei ‘ik ben jessica leuk je eindelijk te ontmoeten iedereen heeft het over jouw want er is nog nooit iemand van uit een lekker warm stad hier heen gekomen naar dit god vergeten land’ ik sloeg me hand voor me mond want ik moest lachen. ‘nou hier ben ik dan’ ‘ja eindelijk je ziet er trouwens heel mooi uit’ ‘dank je, je ziet er zelf ook niet verkeerd uit misschien moet je een hoedje proberen’ en deed hem af me haar kwam er onder uit die had ik eronder omhoog gedaan en dat viel nu langs me schouders tot aan me heupen krullen naar beneden. Haar mond viel weer open. Ik gaf me hoedje aan haar ‘hier zie je staat hartstikke sexy’ ‘mee je dat nou’ ‘ik lieg nooit weet je wat je mag hem houden ik heb er nog twee thuis ik hebben hem toch niet nodig hij staat hier niet bij maar bij jouw wel’ ‘nee joh hier hij is van jouw’ en ze wou hem afdoen ‘nee joh hou maar hij staat je hartstikke goed’ ‘vind je het echt niet erg’ ‘nee echt niet je mag hem houden’ ‘thanks en je haar is zo mooi’ ze zat er aan en gaf me een knuffel ‘dankje wel en alsjeblieft’ en toen riep meneer honey weer om aandacht. Wiskunde ging snel. Ik moest nu naar spaans. Bah zo vaak gehad ik heb er geen zin meer in maar ja eerste dag heb alle handtekeningen nodig. Jessica en ik liepen samen de klas uit. ‘wat is je volgende les?’ ‘Spaans van meneer vista’ ‘serieus ik ook kunnen we samen gaan ik heb daar ook een leeg tafeltje kom je weer naast me zitten’ ‘dat zal ik erg leuk vinden als dat zo is’en we liepen samen naar spaans. Spaans is echt zo saai dat ik niet eens probeerd om te luisteren ik had dit allemaal al op mijn 13 al gehad en dat 500 jaar lang dan begint het best saai te worden. Meneer vista keek mij kant op ‘sabira welkom in op deze school. Weet jij hoelang ze in spanje de euro hebben?’ ‘gewoon wanneer de euro in ging heel europa sinds 2001 dus 8 jaar als het goed is’ ‘dat klopt helemaal’ en hij ging verder met zijn les. Het was eindelijk pauze. Jessica en ik liepen naar de kantine. We gingen in de rij staan bij de kantine om eten en drinken te hallen. ‘zo jij wist veel van spanje zelfs ik wist dat niet’vroeg jessica ‘ik heb 1 jaar in spanje gewoond daarom weet ik het’ ik gaf eerlijk antwoord maar ik was daar niet voor me lol ik moest me moeder helpen met het kasteel vervangen en toen moest ik daar naar een privé school en daar kreeg ik ook spaanse les. ‘dat lijkt me echt sexy om is een keer in spanje te gaan winkelen maar dan moet je een vliegticket betalen en dat is al duur dus dan gaat je geld al aan op’ en ze pakt haar eten. ‘misschien later in het weekend ofzo een long wekkend shop till you drop’ en ze moest lachen. ‘dat lijkt me wel leuk ja dat doen we een keer’ ik pakte een fruitsalade en een broodje kaas en een cola light. We rekende af en gingen toen aan haar vaste tafel zitten met al haar vrienden er aan. ik werd voorgesteld aan angela Laura mike eric hem kende ik al en taylor. Iedereen keek me aan en naar een tijdje ging iedereen verder met zijn verhaal alleen jessica en angela bleven met me praten. ‘zo hoe vind je het hier op school’ vroeg angela. ‘nou ik moet het er maar mee doen maar het is best cool hier op mijn vorige school werd je inde gaten gehouden echt niet normaal’ ‘was het zo erg’ vroeg angela verbaasd! ‘nou het was voor mij erg omdat ze hadden mij in een extra beveiligde situatie gezet echt werd bijna gek van als die bewakers om me heen’ oh shit!! Goed gedaan Anastasia. ‘extra beveiliging bewakers hoezo zat je daar?’ vroeg angela. Iedereen keek mij aan met nieuwsgierigheid in hun ogen. Oke hoe leg ik dit uit zonder iedereen gek te maken en mezelf te verraden. ‘ik zat bij de prinses Anastasia aan tafel en dan krijg je extra beveiliging noem maar op’en ik keek rond om te kijken of ze me geloofde ‘zo jij bent dus de vriendin van de prinses geweest’ vroeg jessica vragend. ‘we zijn beste vriendinnen’ ‘van daar dat je beveiliging had lijkt me wel logischer nu’ zei mike. Oh yes ze geloven mij. Iedereen ging verder met eten dus ik ook. Onder tussen waren de familie cullen binnen ze liepen als of ze goden waren. En gingen aan een tafel bij het raam zitten.ik keek even snel naar die tafel en zag Alice zwaaien en zwaaiden terug. Iedereen keek mij aan van hoe ken jij hun maar ik beantwoorden die gezichtuitdrukkingen niet en ik ging verder met eten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.