Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love is all around you [Joe Jonas] » Love is all around you [Joe Jonas] *2*

Love is all around you [Joe Jonas]

26 feb 2009 - 16:51

773

0

254



Love is all around you [Joe Jonas] *2*

Nr.2 Veel plezier met lezen.

Naomi POV. -nog steeds-

Je ging maar even achter de pc op msn er was jammer genoeg niemand online dus je zette de pc maar weer uit en ging naar beneden tv kijken. Je zapte naar TMF daar zag je de hit Burnin up van Jonas Brothers je zong even mee. Maar toen kwam er hele saaie liedjes dus je zette de tv weer uit. je vader kwam thuis je gaf hem een knuffel en een kus op de wang -Je vader heet Niko- Pap ik ga naar Joe. Zijn ze weer terug dan? Ja ik zag Joe vandaag nog. Oke ga maar niet te laat terug he? we gaan over een uurtje eten, zij je vader. Oke tot straks doeii! Je pakte je jas en ging naar buiten hij woonde schuin tegenover je. je ging naar zijn huis toe en belde aan. De deur werd open gedaan en je zag Nick en Kevin staan. Hee jongens lang niet meer gezien ja. Je gaf Nick een knuffel en een kus op de wang. Dat deed je ook bij Kevin. Kom binnen, zij Kevin. jullie liepen naar binnen en gingen op de bank zitten. Zo wat heb jij zoal gedaan het afgelopen jaar, Vroeg Nick. Niks bijzonders. Je ging met je hoofd naar beneden. Kevin zag dat. Is er iets? vroeg Kevin. M..Mijn M.m.moeder is een maand terug overleden stotterde je. Kevin tilde je hoofd bij je kin omhoog en hij gaf je een knuffel en je barste in huilen uit. Toen je uitgehuid was vroeg je of je even naar de badkamer mogt om je even op te frissen. Dat mocht. Je weet de weg wel hé? Vroeg Nick. Ja hoor. Je ging naar boven naar de badkamer toen je je make-up weer goed had gedaan -je hebt altijd je make-up mee - ging je even naar Joe's kamer om te kijken of hij thuis was. Je deed de deur op een kier en je zag Joe daar zoenen met een meisje. Je deed de deur verder open je kreeg tranen in je ogen en riep JOE! hoe kun je? eerst mij schatje noemen in het park en nu dit? IK HAAT JE!



Nick POV.


Je hoorde iemand schreeuwen boven je hoorde Naomi ik haat je roepen. Kevin hoorde je dat ook? Kevin zij van ja. Kom mee naar boven.., Toen jullie halverwege de trap waren rende Naomi naar beneden en Joe rende haar achterna. Wat is er aan de hand? Riep je. maar je kreeg geen antwoord. Ik ga er achteraan. Je wou weg rennen maar Kevin hield je tegen. Toen zag je een meisje staan en die ging langs jullie met een glimlach naar buiten. Je voelde je boos worden. Je wist wie het was maar liet het gaan. Kom we gaan op de bank zitten tv kijken en wachten tot Joe weer thuis komt.



Naomi POV


Je zag Joe zoenen en je riep IK HAAT JE. Je zag Joe schrikken je had tranen in je ogen je rende weg maar halerwege de trap zag je Kevin en Nick staan je rende lang hun weg je keek even achterom en zag dat Joe je achterna rende. Je rende naar buiten naar het Park. je wou even tijd voor jezelf om na te denken. Je ging voor het meertje tegen een boom aan zitten je legde je hoofd tussen je knieen - als je snapt wat ik bedoel - en ging huilen.


Joe POV.

Je was helemaal uitgeput van het rennen je wou haar helemaal niet zoenen zij zoende jou zonder dat je het wou je probeerde haar weg te duwen maar het was al te laat je zag Naomi in de deur opening zitten. Je hoorde gehuil en dat bracht je uit je gedachten. Je keek om je heen en zag Naomi tegen een boom zitten voor het meer te huilen. Je liep heel zachtjes naar haar toe en ging achter haar zitten tegen de boom. Ze merkte er niks van. Je begon te praten. Naomi sorry ik wou haar niet zoenen ze is mijn nichtje en blijkbaar is ze verliefd op mij ik probeerde haar nog weg te duwen maar toen stond jij daar het spijt me echt. Zij je met trillende stem. Het duurde een tijdje tot je antwoord kreeg. Spreek je de waarheid? vroeg ze zachtjes. Ja echt waar. ik zal het je kunnen laten zien. Je hoorde haar weer huilen. Hee meis kom eens hier zij je. Ze stond op en kwam naar jou ze stond voor je. je klopte even op je been als teken dat ze op je schoot moest zitten. en dat deed ze. Ik moet je wat vragen...

Reacties?
Wat zal hij vragen


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.