Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » My Immortal~Hidan » Chapter OO8.

My Immortal~Hidan

27 jan 2012 - 21:33

1229

1

242



Chapter OO8.

De volgende ochtend verliep normaal. Ik werd wakker, douchte, kleedde me aan en at ontbijt. Tot mijn verbazing was ik de eerste en enige die al opgestaan was. De woonkamer was helemaal leeg. Zuchtend plofte ik neer op de bank. De basis was helemaal stil. Verdacht. Tot nu toe was het hier nog nooit stil geweest. Ik pakte de afstandsbediening en zette de tv aan. De tv stond nog op de economiezender. Vast Kakuzu geweest. Ongeïnteresseerd zapte ik verder. Op de volgende was een documentaire. Die daarna het nieuws. Toen ik nog een keer op het knopje drukte, kwamen Pein en Itachi binnen. Allebei zeiden ze niks, en liepen meteen naar de keuken. 'Ook goede morgen?' Schreeuwde ik ze na. Er kwam geen antwoord. Mopperend zapte ik verder. Een voor een kwamen de leden binnen terwijl ik tv zat te kijken. De meesten aten eerst ontbijt, en kwamen daarna naast me meekijken naar de tv. Kijken was het eigenlijk niet. Ik bleef ongeïnteresseerd de kanalen afzappen, en liet elke zender niet langer dan twee seconden staan. Degenen die meekeken raakten steeds geïrriteerder. Toen ik een documentaire over bommen na drie seconden wegklikte, was Deidara het zat. 'Laat het gewoon ergens op staan, un! Liever iets saais dan de hele tijd dat geklik!' snauwde hij naar me. 'Maar ik verveel me zo fucking hard!' klaagde ik terug. 'Het wordt er zo echt niet beter op! Ga Hidan anders wakker maken, un! Hij is de enige die er nog niet is.' Zei de blonde weer. Ik zuchte, gooide de afstandsbediening naar hem en stond op. Sloffend liep ik naar de deur. Net toen ik hem open wilde doen, werd ik tegengehouden. 'Wacht, Yuuki! Geef hem dit tegen zijn kater.' riep de stem van Konan. Ik draaide me om. Ze kwam aangerend, en drukte het pilletje in mijn hand. Meteen daarna liep ze weer weg. Even keek ik naar het kleine, witte pilletje. Het was handig spul. Ik draaide me om naar de deur, en liep eruit. In de hal was het koud. Snel liep ik naar de gang met de slaapkamers. Ik wou zo snel mogelijk weg van de kou. Zonder te kloppen liep ik de kamer van Hidan in. De deur viel achter me dicht. Het was er stikdonker. 'Hidan? Fuck, waarom is het hier zo donker.' mopperde ik. Er kwam wat gemurmel uit de hoek van de kamer. Ik zuchte. 'Waar is die fucking lichtknop?' Met mijn hand voelde ik over de muur. Ik vond de lichtknop, en klikte. Er scheen meteen licht in de kamer. Hidan was hier alleen niet zo blij mee. 'Doe dat fucking licht uit! Zo krijg ik nog meer fucking hoofdpijn!' Snauwde hij. Ik drukte het licht niet uit, en liep naar hem toe. 'Ook hallo. Hier heb je je fucking pil.' zei ik droog. Zijn paarse ogen keken me ondankbaar aan. 'Water?' Mijn ogen knepen samen. 'Waar zie je me voor aan? Een fucking dienstmeid? Nee, je haalt zelf je water maar, of slikt die kut pil zonder.' Vloekend pakte hij de pil, en stopte het in zijn mond. Meteen daarna slikte hij het door. Het bleef even stil. 'Goed zo. Zie je dat het ook veel makkelijker kan gaan?'
'Als ik nu geen fucking glas water drink ben ik twee maanden doodziek.' Zei hij opeens. 'Wat?!' schreeuwde ik. 'Normale mensen gaan dood zonder water erbij te nemen. Wij zijn gewoon twee maanden half dood.' zei hij droog. Meteen rende ik naar de badkamer, vulde een glas, en sprintte terug. Ik duwde het in zijn handen. Op zijn dooie gemak dronk Hidan het leeg. Daarna grijnsde hij, en ging met het puntje van zijn tong over zijn lippen. Dat was echt zwaar sexy. 'Zo. Ik heb nergens meer last van.' Zijn ogen keken mijn kant uit. 'Bedankt, bitch.' Ik gaf hem een kort knikje. Hidan gaapte, en rekte zich uit. Daarbij gleed de deken van zijn buik af. Mijn ogen werden iets groter toen ik zijn sixpack zag. Hij had echt een perfect lichaam. 'Bevalt het?' Ik schrok op. Zijn grijns werd nog groter toen hij mijn rode wangen zag. 'Ach, Yuuki, je hoeft niet rood te worden.' hij stond op van zijn bed. Rustig liep hij naar me toe. Zijn mooie, paarse ogen keken me lichtjes spottend aan. Ik keek net zo spottend terug. 'Pff. Ik heb mooiere lichamen gezien dan de jouwe. En ik ben niet rood, dat lijkt maar zo door het licht.' Allebei diepe leugens. Hidan had dat ook door. 'Smoesjes, bitch.'
'Niet, klootzak.'
'Zeker wel.'
'Zeker niet.' 
'Je bent hartstikke rood, bitch.'
'Nee, dat ben ik niet, klootzak.' 
'Ik weet dat je me vanaf het begin al leuk vindt.'
'Nee, dat vind ik niet.'
'Zeker wel.'
'Zeker niet.'
'Fuck you, bitch.'
'Nee, fuck yóíº, asshole.' 
We vielen even stil, en keken boos in elkaars ogen. Toen na een tijdje stilte, gooide ik mijn armen in zijn nek, en sloeg hij zijn armen om mijn middel. We drukten hard onze lippen op elkaar, en begonnen te zoenen alsof ons leven ervanafhing. Een explosie van vlinders ontplofte in mijn buik. Zijn warme lichaam drukte tegen het mijne, en ik vlocht mijn vingers in zijn haren. Zijn tong gleed over mijn lippen heen, en gewillig opende ik mijn mond. Meteen raakten we verstrikt in een tonggevecht. Hij had helaas de overhand, en leidde de zoen. Ik gromde, pakte zijn schouders en draaide ons om. Meteen duwde ik hem best hard tegen de muur. Nu had ik de leiding. Grijnzend zoende ik hem verder. Hidan snoof, pakte me bij mijn bovenbenen en tilde me op. Hij droeg me zo naar het bed, en legde me daar neer, zonder de zoen te verbreken. Zijn handen begonnen mijn mantel los te knopen. Ik hield hem niet tegen. Daarna volgde ook mijn top, waardoor ik nog alleen in mijn bh en broek zat. Hidan zat in alleen zijn grijze trainingsbroek waarin hij altijd sliep. Ik verbrak even de kus, opende mijn ogen en keek hem even aan. Hij keek ook. Plagend liet ik mijn koude hand over zijn sixpack glijden. Hij huiverde, en drukte opnieuw zijn mond op de mijne. Zijn hand gleed naar de opening van mijn broek. Helaas werd op dat moment de deur opengegooid. 'Wa- oh.' Kisame stond in de deuropening. Hij keek met een perv grijns naar me. 'Sorry. Ik wou jullie niet storen.' Zijn stem klonk allesbehalve berouwvol. Ik gromde. 'Fuck off, visdude! Je stoort!' Snauwde ik. 'Als ik jullie dit gisteren had verteld dat dit zou gebeuren, hadden jullie me vermoord.' hikte Kisame voordat hij de kamer uit liep. Ik zuchtte, en raapte mijn top op van de grond. Vlug trok ik het aan, en mijn mantel ook. 'Waarom kleed je je weer aan?' vroeg Hidan teleurgesteld. 'Omdat als ze eenmaal weten wat we aan het doen waren, straks de hele groep hier in de kamer staat.' Ik was nog niet uitgesproken of de deur vloog open en de grootste perverts van de Akatsuki stonden in de kamer. 'Waar is de live-porn?!' Gilde Deidara. Allemaal keken ze teleurgesteld naar me. 'Shit... Ze heeft haar kleren weer aan...' Zuchtte Kisame. Ondertussen knakte ik mijn knokkels, en liep dreigend op ze af. Ze renden allemaal gauw de kamer uit. Tsk. Stelletje mietjes. Ik draaide me om naar Hidan. 'Ik ga denk ik weer even onderzoek doen.' glimlachte ik. Zachtjes drukte ik een kus op zijn lippen, en ging de deur uit. Onderzoek doen. Jippie.


Reacties:


Rebels
Rebels zei op 2 feb 2013 - 17:32:
Life porn o.o? DEIDARA?
Hoort hij niet fandom op te zoeken tussen hem en Saso

x3? alweer epicgeschreven...

//oh ik ben btw geen stalker maar de rest moet zich schamen niet te reageren