Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » harry potter en het 5de element » chapter 2

harry potter en het 5de element

28 jan 2012 - 19:14

894

1

182



chapter 2

harry is thuis gebracht door ron.en nu komen de vragen van ginny en ron.

harry zat op een stoel bij de haart hij dacht na over wat hij voor de tweede keer zag.ron zat naast hem en ginny was een kopje thee aan het maken met een tik van haar staf tikte ze op de pot en er spoot direckt stoom uit toen liep ze terug naar de zit kamer.ron vroeg aan harry wat er gebeurt was.harry twijvelde of hij het ging vertelen hij dacht na toen zei harry oke ik vertel het.

harry vertelde:ik zie steeds een open plaats in het bos waar we vroeger naar het wk gingen kijk dat er duistere heksen en tovenaars zich verzamelen ze zijn allemaal in het zwart gekleed zo als deze me probeerde te vervloeken deze avond.ron zucht even van afschuw.ik wou dat ik wist wat het was zei harry.

ron zei harry hoe weet je dat het duistere heksen en tovenaars zijn bedoel het kunnen andere zijn ook die een feest vieren.heb gehoort dat de Druïden ik de uk zijn om de lente te vieren.harry zei nee het zijn geen druiden die hebben mooie gewaden zo als perkamentus deze zijn in het zwart gekleed echt eng maar geloof niet dat het iets erg is meschien een viering van jeweetwel zijn verjaardag of zo iets.ron zucht we zullen wel zien wat het is ik ben moe en ga naar huis en met een kleine knal verdween hij.ginny keek harry aan denkje echt dat het zo iets is als de verjaardag van jeweetwel.harry keen naar ginny en zei ik zou het echt niet weten maar zal er niet over pieken.maart maakte ze in tocht en februarie ging voor bij het winter weer werd iets je storm achtigs .het was dinsdag avond en het regende pijpestelen buiten harry was op de wegisweg om een boek te kopen voor james die per ongeluk ze boek had in brand gestoken met incendio.harry liep in de winkel rond om het boek te vinden toen hij iets zag op een cover van een boek visioenen en dromen.hij nam het en bladerde er door toen hij een pagina met tittel duistere visioenen en dromen zag.harry las het en zag heb je last van duistere dromen of visoenen.het zou een oude herinering zijn uit het verleden of een voorgevoel dat er iets staat te gebeuren.hij dacht toen aan de docent waarzegerij proffesor zwamdrift er verscheen een kleine grijns op ze gezicht.een uur later was harry terug thuis en had het boek voor james gesteurt met de familie uil een bruin rose uil die de naam kreeg victor.de uil zag er gespiert uit net victor krum zo als ron het zei.enkele kilometers verder was hermelien druk bezig met het opruimen van hun huis.ron liep al enkele dagen te denken wat harry hem had verteld toen hermelien het zat was vroeg ze aan ron wat hem dwars zat.ron zei niks wat denken over het werk en die vele duistere tovenaars en heksen die wel ergens opduiken.hermelien dacht even na en toen zei ze je liegt ron ik weet dat je iets verzwijgt voor me.dat bewonderde ron in haar dat ze dat soort talent bezat.ron zuchte diep oke ik zal het vertelen maar begin aub niet te paniekeren ok.hermelien zei oke ik zal het proberen.ron vertelde wat harry had verteld aan hermelien.hermelien zucht ron wat denkt harry wat het is vroeg ze?hij denkt dat het niks is gewoon verbeelding ik denk dat het druiden zijn die samen komen of zo iets.hermelien zei het zou kunnen maar ik maak me toch een beetje zorgen bedoel het is 21jaar geleden dat harry visioenen had of de gedachten van voldemort kon zien en die is dood dat weten we allemaal en hebben het gezien.er scheerde plots een uil door het venster naar binnen en liet een brief vallen op de eet tafel.hermelien liep naar de eet tafel en nam de brief en begon te lezen.


lieve ron en hermelien harry vroeg of je morgen kan langs komen hij wil jullie spreken hij vertelde me niet waarom. veel liefs ginny


hermelien nam een stuk perkament en een veer doopte het in de in de inkt.

lieve ginny.we komen morgen om een uur of elf liefs ron en hermelien


de volgende dag om elf uur werd er geklopt op de deur van het huis vaan harry en ginny.ginny liep naar de deur en deed open ron en hermelien waren er.ze gingen naar de zit kamer waar harry al zat.leuk dat jullie er zijn ik moet jullie dringent sprekenharry vroeg hermelien wat is er ron heeft me verteld wat je hem had verteld is het over dat dat je ons wil spreken.harry zei ja heb weer zo visoen gehad weer die zelvde plaats en deze keer zag ik ook dat er licht flitsen waren ik begin me zorgen te maken maar kan niet zeggen welke kleur de lichtflitsen zijn.harry wat denk je dat we kunnen doen bedoel we hebben geen bewijs dat het duistere tovenaars en heksen zijn zei hermelien.ginny zuchte kennen we iemand die ons kan helpen zij weten meschien meer.hoe bedoel je vroeg harry wie zou ons kunnen helpen ik weet het niet vroeger zou ik het hebben gevraagt aan perkamentus of Sirius maar nu heb ik geen idee wie ons kan helpen.ron zei messchien proffesor anderling ze was vroeger lid van de orde.ron zei hermelien ik denk niet dat ze daar voor veel tijd heeft om ons te helpen.


Reacties:


xjeszell
xjeszell zei op 10 feb 2012 - 18:13:
Ik denk dat er meer mensen zouden zijn die dit lezen als je hoofdletters and all that gebruikt.