Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Goede Tijden, Slechte Tijden » I Get Weak » Obvious

I Get Weak

28 jan 2012 - 22:16

357

0

356



Obvious

Een week ging voorbij en nog steeds geen woord van Lucas. Edwin heeft besloten zich op zijn school te richten, zo deed hij iets nuttigs met zijn tijd, zijn verzoeningsacties richting Lucas leverde toch niet het gewenste effect, voor nu. Hij had uiteraard nog die concertkaarten, maar hij wilde daar wel zonder zorgen en gezeur van zijn vader naar toe, dus moest er gestudeerd worden. Na twee uur ploeteren heeft Edwin uiteindelijk met veel pijn en moeite zijn laatste huiswerk afgemaakt voor economie. De vakantie komt er aan, en dat betekent ook tentamens volgende week. Dus het leren moest toch echt eens gebeuren, al wilde hij er liever niet aan. De concentratie was vrij ver te zoeken, maar de eerder behaalde onvoldoendes uit de periode dat Lucas in coma lag, moeten toch ooit eens opgehaald worden. En aangezien hij nu toch niets goed lijkt te doen bij Lucas, kan hij beter zijn tijd nuttig besteden. Maar na al die inspanning had hij nu wel even een pauze verdiend. Hij besluit zijn moeder's kast te plunderen en uit te zoeken wie hij dit jaar een kerstkaart zal sturen. Normaal doet hij daar niet aan, vindt hij het een meidending, maar hij heeft het afgelopen jaar een aantal leuke, nieuwe vrienden gemaakt en daarom besloten dat hij er voor de verandering eens aandacht aan wil besteden. Noud, Rikki, Lorena, Nina.. Ron laat hij maar even achterwege. Dat lijkt hem niet zo'n strak plan. Wiet, zou ze het op prijs stellen om een kaartje van hem te ontvangen na alles wat er gebeurd is? En Lucas. Lucas. Hij kiest voor Lucas de mooiste kaart uit de collectie van zijn moeder. Zij heeft doosjes vol kerstkaarten. Ze kan nooit kiezen en uiteindelijk heeft ze altijd vier keer zoveel kaarten als contacten. Ik mis je X, is alles wat hij er in schrijft. All I want for Christmas... is you, vond hij toch iets te cheesy. Hij stopt de kaart in een envelop, plakt er een kerstzegel op en legt hem bovenop de stapel. Die zal hij vanavond wel even op de post doen. Nu was het tijd voor een hoofdstuk wiskunde!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.