Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Nooit, jamais, nimmer, never again. {SA} [TC] » Nooit, jamais, nimmer, never again

Nooit, jamais, nimmer, never again. {SA} [TC]

20 juni 2010 - 12:36

355

6

537



Nooit, jamais, nimmer, never again

tranen zijn mogelijk :-)

[Bill Pov(point of vieuw)]

Weer zit ik op mijn kamer. Weer zit ik tegen de muur, weer heb ik een mes vast en weer is Tom niet alleen op zijn kamer. Dit ritueel herhaalt zich minstens 2 keer per week, en dat al 3 jaar lang. Het doet zoveel pijn!!

Ik kreeg 3 jaar geleden gevoelens voor Tom, maar omdat we broers zijn, en ik weet dat hij niet verliefd op me is probeer ik het zo goed mogelijk te negeren. Overdag lukt dat wel, maar al hij, zoals nu, een meisje mee naar huis heeft, breek ik. Gewoon het feit al dat hij weer een meisje mee naar huis heeft laat me huilen. Dan kan ik natuurlijk niet in de living blijven zitten, want dan gaat mam weer doorvragen. Ik moet dus wel naar mijn kamer, waar ik gebroken word door de geluiden uit de kamer naast me.

"Klootzak! Ik had meer van jou verwacht!!" hoor ik vanop de gang.
Ik hoor de trap kraken, en gelijk met het geluid van een deur die dichtgegooit wordt zet ik de zoveelste snee in mijn arm.
"Bill!" hoor ik vanuit de deuropening komen.
Ik kijk niet op, want ik weet dat het Tom is. Hij komt naast me zitten en neemt mijn arm vast
"Waarom? Hoelang?" Ik slik even.
"Elke snee is een meisje waarmee je me gebroken hebt."
"Maar hoe? Waarom?"
"Tom, haat me asjeblieft niet. Ik heb el een paar jaar gevoelens voor je, maar ik weet dat het niet kan en daarom probeer ik het ook te negeren. Overdag lukt dat, maar 's nachts, als je een meisje meehebt......" Ik barst weer in tranen uit.
Tom neemt me in zijn armen.
"Bill, ik haat je niet. Je betekend meer voor me al die meisjes samen. Ik had haar net weggestuurd omdat ik je hoorde huilen. En, het spijt me Bill, maar ik voel niets voor jou, op die manier. Je bent mijn kleine broertje, en jou mag niets overkomen. En als ik zie hoeveel pijn ik je doe met al die meisjes,.....
Ik beloof het je, never, jamais, nimmer, NOOIT meer neem ik nog een meisje mee naar huis."


Reacties:

1 2

THxTwilight
THxTwilight zei op 29 juni 2010 - 10:57:
aww, Tom is lief <33
Xx


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 16 april 2010 - 20:12:
<333333


jorinloveth
jorinloveth zei op 6 sep 2009 - 15:07:
oeeh goed verhaal!
verder!

laat me weten als je verder bent!


Anzonium
Anzonium zei op 15 juni 2009 - 17:30:
Mooi!


MariTom
MariTom zei op 14 mei 2009 - 20:22:
Mooii<3