Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Katara » Inleiding

Katara

29 jan 2012 - 17:07

258

2

537



Inleiding

inleiding van het verhaal

Ergens in de noordelijke kant van het Waterrijk woonde een meisje (Katara) samen met haar vader en haar broer (Sokka) in een hutje. Op een dag ging Katara samen met Sokka een stukje varen. Toen ze net voorbij een berg kwamen, schrok Katara heel erg want ze had een Vuurnatie schip gezien!!!
toen zag Sokka het ook. Dus ze keerden om. Toen ze weer terug waren riepen ze hun vader. die ging kijken want hij geloofde het niet. Toen hij buiten kwam, zag hij het ook. Want toen sneeuwde het zwarte vlokken inplaats van witte vlokken. Vader riep het leger bij elkaar en even later kwamen de Vuurnatie soldaten het kamp binnen. Katara was heel erg boos toen hun vader opgepakt werd. Ze had geen idee dat ze kon watersturen. Maar ze deed het wel. Toen bevroor ze de soldaten die haar vader meenamen. Haar vader was heel blij toen hij zag dat Katara kon water sturen. Toen de Vuurnatieschepen weg waren, nam hun vader Sokka en Katara mee naar hun hutje. In het hutje vertelde hun vader waarom hij zo blij was dat Katara kon Watersturen. Hij vertelde dat hun moeder opgepakt was door de Vuurnatie omdat ze kon Watersturen. Hun vader was erg verdrietig dat hun moeder weg was. Sinds dien moest hij in zijn eentje voor Katara en Sokka zorgen. Hij was bang dat ze misschien ook konden opgepakt worden. Toen was hij zo verdrietig over zijn vrouw, dat hij haar verlovingsketting die hij gevonden had, aan Katara gaf, met de hoop dat ze kon Watersturen.


Reacties:


violet zei op 30 aug 2012 - 11:11:
Emh sorry ik vind het wel leuk alleen ook stom


veertje62
veertje62 zei op 11 feb 2012 - 15:04:
vinden jullie het leuk?????