Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » i have to train hard,to protect myself

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

28 feb 2009 - 17:04

573

0

236



i have to train hard,to protect myself

im better now, im stronger now, im faster now, im prettier now, im going to hit you down.

ik snuif een keer en ruik vers bloed,vers mensen bloed.
mijn ogen springen wijd open en ik zie een wijnglas voor me staan in een witte kamer.
'Welkom back jackie,je bent in het kelder lab,we gaan een paar testen doen en zoals je al geroken hebt staat er een glas mensen bloed voor je,het is bella's bloed,ze is niet dood dit is noodzakelijk om je weer de oude te maken,we gaan een paar testen emt je doen oke,drink nu maar je hebt je krachten nodig.
'Carliste?'vroeg ik uit verbazing.
'ja,drink we hebben niet veel tijd,tot de zon boven komt om precies te zijn'
ik knik en slurp het bloed van een meisje die me vertrouwd,de me beter wilt zien op. deze kracht is ontiegelijk sterk! ik voel me helemaal/voledig verzadigt door 1 glas.Als de volturi's dit horen zijn we er best wel geweest.what family love can do... mijn ogen begonnen te gloeien, een teken dat ik op mijn krachtigs ben.
ik spring op en voel een kleine pijn scheut in mijn buik.Ik negeer het en loop naar voor.opeens word ik beschoten met pijlen.ik spring,buig me tot aan de grond,spring weer op en breek een pijl die recht op me af kwam.
'damt ben ik in een vecht film beland' mompel ik.
'super gedaan jackie!' ik rol met mijn ogen en loop door tot er opeens een soort parcours voor me stond. ik schud mijn hoofd en begin te rennen door het doolhof,
'Wow!'snel buk ik voor ik geraakt werd door een of andere hakbijl.
'WIL JE ME DOOD HEBBEN OFZO' gil ik maar blifj door rennen.
ik zie licht en ren nog sneller.
ik spring over de hete kolen die er liggen en kom er precies naast.
opgelucht haal ik adem en ren door tot het einde waar ik tot stilstand kom.
'nog een test,dan ben je sterker,sneller,en beter dan je ooit had kunnen dromen.
ik knik vast besloten en voel dat de rode gloed weer terug komt :'kom maar op'
een soort gelatine ding dat zich groter maakt en veranderd in een menselijke gedaante,een vrouwelijk gedaante,dat wijf dat me bijna doodde!
ik spring in de aanvals houding en ze deed het zelfde.
'ik ga je killen kindje' mompel ik en spring boven op haar.vol haat begon ik op haar in te slaan.
'Jakcie,de bedoeling is dat je zoekt wat haar zwakke plek is,gebruik de rode gloed in je ogen' ik snapte niet waar hij het over had maar sprong wel van haar af.ik begon diep adem te halen en focuste me op mijn tegenstander.
opeens zag ik door een soort infrarood iets en een soort plusje begon te knipperen bij de borst van de persoon die me bijna Doodde!
ik focuste me op haar borst en zag dat haar zwakte samen ging met een houten staak.
'omg ouderwetse vampier' mompelde ik. en rende terug naar het zigzag parcours die gebouwt was van houten staken.
ik trok er eentje uit en ren zo snel als ik kan op haar af. haar vuist kwam recht op me af die ik weg sloeg en met alle kracht doorboorde ik haar borst met de houten staak.
ze gilde en veranderde langzamerhand weer inhet rare gilatine geval wat ze eerst ook was.
de witte lichten gingen uit en gewoon licht ging aan.
trots sloot carliste me in zijn armen en liet me staan op een soort weegschaal scan ding.
NU:kracht :"85%"
NU:snelheid :"100%"
NU:verdediging :"75%"
NU:menselijke zwakte :"33,3%"

EERST:Kracht:"60%"
EERST:snelheid:"75%"
EERST:verdediging:"25%"
EERST:menselijke zwakte:"50%"

'zeer goed gedaan jackie,je krachten zijn enorm omhoog geschoten! ga maar naar boven,de rest is er ook'
ik knikte en liep de trappen op naar boven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.