Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » When your heart beats.. » Hoofdstuk 1.

When your heart beats..

31 jan 2012 - 23:18

327

0

221



Hoofdstuk 1.

Foto's van de spelers: Jamie: http://tinypic.com/view.php?pic=24ovbdi&s=5 Bram: http://tinypic.com/view.php?pic=5zqky1&s=5 Chaz: http://tinypic.com/view.php?pic=20gbcwi&s=5 Justin: http://tinypic.com/view.php?pic=10dtjcl&s=5

Jamie.
Ik kijk naar Bram, weer ruzie. ‘Je moet echt eens naar je laten kijken!’ roept hij tegen me. ‘Hoezo dat nu weer?’ Bram kijkt me boos aan. Ik voel aan mijn gezicht die ik langzaam rood voel worden en dan voel ik aan mijn arm. Dat wordt een blauwe plek.. Ik slik even en voel een brok in mijn keel verschijnen. ‘Antwoord!’ roep ik met een gebroken stem. ‘Je doet gewoon zo.. zo.. ARGH’ ik kijk hem niet begrijpend aan. Ik voel de tranen komen en probeer ze tegen te houden, maar eentje ontsnapt en rolt langzaam naar beneden. Bram kijkt me aan en knuffelt me opeens. ‘Laten we lekker uit eten gaan. Ik betaal!’ roept hij. Ik denk na. Net hadden we nog ruzie en nu opeens wilt hij met me uit eten? ‘Bekijk het!’ roep ik en ik pak mijn jas van de leuning en loop naar de deur. ‘Bitch! Kom terug, anders is het uit!’ over dat antwoord hoef ik niet zo lang na te denken en ik steek nog even een middelvinger om de hoek van de deur. Ik hoor nog iets kapot vallen maar trek me er niets van aan. Ik loop naar mijn huis toe en kom onderweg Chaz tegen. ‘Ewa broertje.’ ‘Yo zussie. Waar kom jij nou zo boos vandaan?’ ‘Hmm het is uit tussen mij en Bram.’ Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en laat mijn tranen stromen. Hij omhelst me stevig en ik voel me weer veilig. ‘Wat nou als hij me iets aan gaat doen.. Hij gebruikt en heeft een agressiestoornis..’ ik kijk Chaz bang aan. ‘Daarvoor heb je nou een oudere broer. Met connecties by the way.’ Hij grijnst en ik lach. ‘Zullen we naar huis?’ vraag ik en haal mijn neus op. Ik veeg nog wat traantjes weg. ‘We kunnen ook naar Justin? Als je dat wilt, ik zou langs komen.’ ‘Sounds good to me!’ roep ik en we lopen richting zijn huis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.