Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » When your heart beats.. » Hoofdstuk 3.

When your heart beats..

31 jan 2012 - 23:23

865

0

193



Hoofdstuk 3.

Jurkje: http://tinypic.com/view.php?pic=f2m0ck&s=5

Jamie.
Ik loop met Justin in de stad en kijk naar allerlei jurken. Papa is heeft een hartafwijking, waardoor hij zo naar het ziekenhuis zou kunnen. Ik heb een hele mooie paarse jurk aan als mijn telefoon afgaat. ‘JayJay’ zegt ze kortaf terwijl ze haar hakken probeert aan te doen. ‘WAT? Ik kom er nu gelijk aan!’ ik hang op en trek mijn eigen kleding weer aan. Ik ren naar Justin toe. ‘Jussie, ik heb een probleem. Papa is net met spoed naar het ziekenhuis gebracht vanwege zijn hart, en dus kunnen we niet uit..’ ik pruil. ‘Dus je moet nu naar het ziekenhuis?’ vraagt ie en kijkt heel lief. ‘Ja, maar je kan alleen helaas niet mee, want dat past niet.. Solly..’ ik kijk sip. ‘Maakt niet uit, lief.’ Ik voel tranen opkomen en er rolt eentje over mijn wang. Justin loopt naar me toe en veegt hem weg met zijn duim. Ik glimlach lief en pak mijn tas. ‘Dus, ik bel je wel?’ Hij knikt en ik geef hem een knuffel en een kus op zijn wang. Hij wordt een beetje rood en ik glimlach lief. ‘doei doei.’ Ik zwaai en ren zo snel mogelijk naar huis.

Ts ziekenhuis.
Papa ligt tegenover een man met een jongen aan zijn bed. Ik kijk naar papa en voel weer een paar tranen opkomen. ‘Hoe gaat het met hem?’ vraag ik als een verpleegster de kamer in loopt. Chaz luistert mee. Mam is al 2 jaar geleden overleden, we kunnen papa ook niet kwijtraken.. ‘Het gaat erg goed met hem, hij had een aanval waardoor zijn hartslag opeens naar de 250 schoot, en daardoor werdt hij erg duizelig, en vandaar de trillende benen en de handen in het haar. We moeten hem een pacemaker geven, maar we kijken eerst of er nog meer aan de hand is, omdat hij een hartritmestoornis heeft.’ Ik knik en ik voel die jongen naar me kijken. ‘Ik neem even een sigaretje.’ Zeg ik tegen Chaz en hij knikt. ‘Niet te lang he!’ ik knik. De jongen staat ook op en loopt me achterna. Ik loop naar het balkonnetje in de gang en steek hem op. ‘Hee’ zegt hij zacht. ‘Eh hoi!’ ik kijk hem aan. Heel lelijk is hij niet hoor. ‘Ook een sigaretje?’ ik bied hem er een aan en hij pakt hem aan. Ik hou mijn vuur erbij. Ik neem een heisje en inhaleer diep. ‘Dus, waarom ben jij hier?’ vraag ik aan de jongen. ‘Hetzelfde als jou vader.’ Ik kijk hem aan en glimlach schattig. Ik rook weer en het is heel stil. ‘Ik ben Jayden, trouwens.’ Hij steekt zijn hand uit en ik pak hem vast ‘Jamie Joy, maar zeg maar Jamie.’ We schudden de hand en ik maak mijn sigaretje uit. ‘Dus, ik ga maar weer naar binnen’ ik kijk hem aan en loop weg. ‘Tot zo!’ ik glimlach en loop naar papa’s kamer. Als ik binnenkom zie ik dat hij wakker is. ‘Heeh papa!’ Ik glimlach. ‘Ik wordt overmorgen geopereerd. Ik heb een hartklep die kapot is, en dat moet worden gerepareerd.’ Ik kijk hem met grote ogen aan. ‘Wow.’ Mijn telefoon gaat over. Oops die moest eigenlijk uit.. Ik loop naar de gang en neem op. Justin. ‘Heeh jussie. Nee alles gaat goed, maar hij wordt overmorgen wel geopereerd. Ehm ja je kan wel hierheen komen! Zou Chazzie ook wel leuk vinden en fijn. Tot zo! Kusje!’ ik kijk voor me en zie Jayden weer. ‘Heeh’ zeg ik. ‘Dus.. papa wordt overmorgen geopereerd.’ Hij knikt. ‘Ik hoorde je het net zeggen.’ Ik glimlach en kijk in zijn ogen. Ze zijn best mooi. Ik schraap mijn keel en lik even langs mijn lippen. ‘Ik ga even bij de ingang wachten.’ Ik loop naar de lift toe en zie Justin beneden al lopen. ‘Even wat drinken?’ vraagt hij. Ik knik ‘Is goed joh!’ Ik zie Jayden weer lopen. Wat is hij irritant zeg. ‘Hoi.’ Zegt hij weer. Ik zucht diep en knik alleen even naar hem. Ik pak sneaky mijn telefoon en ping Justin: -Die kerel zit telkens achter me aan.. Help? Hoe gaat hij weg?- ik klik op verzenden en hoor Justin’s telefoon overgaan. Hij kijkt en grijnst naar me. Hij legt zijn arm om mijn middel. ‘Dus liefje, iets drinken?’ hij geeft me een kusje in mijn nek en daarna op mijn mond. Ik bloos. ‘Eh ja. Er zit hier een starbucks!’ Ik zie Jayden rood aanlopen. ‘Wat is er Jay?’ ik kijk hem raar aan. ‘Je hebt een vriendje?’ Ik knik en kijk Justin blozend aan. Jayden loopt meteen weg en ik laat Justin los. Ik lacht kei hard en Justin ook. ‘Dankje!’ ‘No problemo.’ We lopen naar de starbucks, bestellen wat en lopen daarna weer naar papa toe. Chaz en Justin groeten elkaar en Jayden zit weer naast zijn vader. ‘Pap, wij gaan zo weer, want het is al half 7 en we moeten nog eten.. Dus..’ Hij knikt. ‘Nemen jullie morgen spullen voor mij mee voor hier? We wonen een 5 minuten verder, dus iedere dag even langs komen zal fijn zijn. ‘Tuurlijk pap!’ ik grinnik en geef hem een kusje. ‘Love you!’ roep ik en we lopen met zijn drieën naar buiten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.