Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » When your heart beats.. » Hoofdstuk 5.

When your heart beats..

31 jan 2012 - 23:17

612

0

194



Hoofdstuk 5.

Jamie.
Ik heb mijn kleding aan en doe nog even wat make-up op. Ik zie Justin mijn kamer binnen stappen en trek mijn Vans aan. Ik glimlach. ‘Hebben jullie dezelfde maat?’ ik grinnik. Justin knikt. ‘Misschien kunnen we even langs de winkel voor een leuke lunch?’ ik glimlach. ‘Ja hoor, kan jij koken dan?’ Ik knik hevig. ‘Adooh mijn moeder was half italliaanse, ik heb alles van haar geleerd!’ ik glimlach en krijg een brok in mijn keel bij het denken aan mijn moeder. ‘En we moeten ook even spullen naar papa brengen!’ Ik glimlach en pak een tas waar ik dingen voor papa in doe. Ik doe de rugzak op mijn rug en ren naar beneden. Justin volgt me en ik pak mijn sleutels. Ik doe de deur op slot en samen rennen we richting het ziekenhuis.

Eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen lopen we rustig naar papa’s kamer. ‘Heeh pap, hoe gaat het nu?’ ik glimlach en zet de tas op een stoel. Ik begin hem uit te ruimen en leg alles netjes in de kast. ‘Het gaat goed, misschien stellen ze de operatie uit naar over 4 maanden, het houdt nog wel even zo.’ Ik zie die irritante Jayden weer zitten en roloog. Ik ga bij Justin op schoot zitten omdat er geen stoel mee over is. Hij pakt me rond mijn middel vast en ik bloos. ‘Wow papa, dat is wel vet nieuws.’ Ik grinnik. ‘Wanneer mogen we je naar huis meenemen?’ ik kijk hem aan. ‘Chaz komt me vanavond ophalen, dus je kan het meeste al weer meenemen.’ Ik knik en begin weer met inpakken. Ik leg nog een boxer schone kleren neer met sokken en zijn sneakers. Ik kijk tevreden en sluit de kastdeur weer. ‘Wat ga je nu allemaal doen?’ vraagt papa. ‘We gaan gezellig samen iets koken..’ ik glimlach. ‘Heb je nu eigenlijk iets met hem?’ vraagt papa. Ik bloos en kijk naar Justin. ‘Zo iets.’ Ik grinnik en kijk weer naar Justin die me een wenkbrauwwiebel geeft. Ik bloos. ‘Pap, wij gaan naar de winkels, moet ik nog iets voor je meenemen dat we het nog komen brengen?’ ik kijk papa aan en hij knikt. ‘Doe maar iets te eten, iets van chocolade ofzo en een klein flesje cola.’ Ik knik en geef hem een kus. ‘tot zo dan!’ ik zwaai en loop met Justin naar buiten. Ik kijk hem expres niet aan omdat ik me een beetje schaam. ‘Dus wij zijn zo iets?’ hij kijkt me met een schuin hoofd aan. Ik bloos. ‘Weet ik veel wat ik moest zeggen..’ Ik bloos nog erger en stop met lopen. We lopen samen een steegje in waar we even rustig kunnen staan. Justin kijkt me aan. Ik lip mijn lippen en slik een keer. Ik kijk naar zijn mooie lippen en wil ze weer voelen. Dan kijk ik naar zijn mooie bruine ogen en ik dwaal een beetje weg. Ik wordt weer wakker en kijk naar Justin. ‘Ik.. eh..’ Dan voel ik zijn lippen op de mijne en smelt ik een beetje. Ik open mijn mond een stukje en we zoenen even. Ik rond het af met een kus en kijk hem dan aan. ‘Waarom doen we dit?’ Ik kijk hem vragend aan. Hij haalt zijn schouders op. ‘Ik moet je iets vertellen.’ Hij pakt mijn handen vast. Ik kijk hem een beetje raar aan. ‘Ik moet volgende week voor 2-3 maanden op tour, en ik wil je vragen of je met mij mee wilt gaan..’ hij bloost. ‘Ik wil wel, maar papa? Dat moet ik dan even vragen.’ Justin kijkt blij en knuffelt me. Ik knuffel hem terug. ‘Dus, naar de winkel dan maar?’ zeg ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.