Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » A Brand New Start - Justin Bieber » proloog

A Brand New Start - Justin Bieber

15 feb 2012 - 13:34

217

0

252



proloog

dit is een soort van proloog

Als Bo samen met haar beste vriendin Lauren op de bus zit, valt ze per ongeluk op de schoot van Thomas, en leren ze elkaar kennen. Wanneer Bo nog eens met Thomas wil afspreken, komt hij niet op dagen. Pas later komt Bo te weten, dat hij een ongeval heeft gehad en in coma ligt. Thomas wil maar niet terug wakker worden, en op de dag dat ze gingen laten inslapen, geeft Bo hem een afscheidszoen, waardoor hij terug wakker wordt. Daarna zijn ze samen, en is Michael de beste vriend van Thomas samen met Lauren. Bo en Lauren komen goed overeen met Fleur, een nieuw meisje in hun klas. Alles gaat goed tot Thomas plots moet verhuizen naar Frankrijk. Als Bo hem voor zijn verjaardag een verrassingsbezoekje brengt, merkt ze dat hij haar bedriegt. Daardoor maakt ze het natuurlijk onmiddellijk uit en gaat ze terug naar huis. Haar ouders komen haar halen aan het station, en worden aangereden. Bo overleeft het ongeval, maar haar ouders niet. Door al die ellende besluit Bo samen met Lauren, Fleur en Nele (Lauren haar oudere zus) een nieuwe start te nemen in Atlanta. Lauren gaan ouders, gaan de eerste twee weken meegaan om alles in orde te brengen en Lauren en Michael hebben besloten om een lange afstandsrelatie te proberen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.