Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Winterwalk with Niall horan » sneeuwwandeling

Winterwalk with Niall horan

3 feb 2012 - 23:08

387

1

240



sneeuwwandeling

Na ongeveer 3 uur lang in het bed gelegen te hebben besloten we iets te gaan doen. Waarom gaan we niet een sneeuwwandeling maken vraagt niall aan me. Dat lijkt me nou een leuk idee zeg ik blij. We moeten wel even iets gaan fiksen zegt niall tegen me. Hij kleed zich om en loopt dan na liam. Ik volg hem. Mogen we je fototoestel lenen. Liam kijkt niall verbaasd aan. Waarom wil je die lenen. Omdat ik dan foto's van mij en iris kan maken. Ik weet het niet zo goed liam. Gelijk kijkt niall liam met puppyogen aan. Daar kan ik geen nee tegen zeggen zegt liam dan. Hij heeft niall de camera. Yes wij gaan foto's maken. Ik grijns alleen maar een beetje. Ik loop na de keuken. Hier een sleutel zeg ik tegen saf. Ze kijkt me verbaasd aan.Dan kan je al een beetje de spullen hier na toe brengen enzo zeg ik tegen haar. Heel erg bedankt zegt ze blij. Graag gedaan zeg ik. Ik zie hoe liam naar saf kijkt. Ze zijn gelukkig. Ik kijk naar niall. Die staat een beetje te stuiteren. Ik snap er niet veel van. Maar vind het leuk. Ik begin gezellig mee te doen. Iris vraagt hij met puppy ogen. Wat is er vraag ik. Gaan we nu. Ja we gaan nu zeg ik. Ik kijk na liam en saf. Veel plezier vandaag. En breek alsjeblieft mijn badkamer niet af zeg ik met een grijns. Liam begint gelijk rood te worden. Je maakt liam aan het blozen zegt niall. Dat is toch zo duidelijk. Ik begin te grijnzen. Ik wist wel wat liam van plan was zeg ik tevreden. Niall kijkt me aan. Ik trek mijn kleding aan. En pak mijn jas. Op na het park. Eenmaal ik het park. Beleef ik de beste sneeuwwandeling ooit. Niall maakt ondertussen foto's van mij. Of van ons samen. Wanneer het weer begint te sneeuwen drukt niall zijn lippen op die van mij. En maakt dan een foto van ons. Die ga ik op mijn nachtkastje zetten zegt hij tevreden. Dat is zo lief zeg ik. Nee jij bent liever laat dat duidelijk wezen zegt niall. Ik kijk weg. Niall doet iets met me. Niall laat me leven. Ik hou van die lieverd. Ik hou te veel van hem.


Reacties:


Zialled
Zialled zei op 4 feb 2012 - 6:47:
Ahww.. snel verder x