Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Everything About You » -05-

Everything About You

4 feb 2012 - 12:16

212

1

213



-05-

Harry Styles.

"Ga je mee", vroeg ik terwijl ik haar op mijn schoot tilde. "Waarheen",vroeg ze terwijl ze me met haar mooie bruine ogen aankeek. "Naar mijn appartement, om mijn spullen te halen en die van Savitri daar af te droppen. Ik blijf bij jou", zei ik en ik wist dat ik dit moest doen. Ze knikte en liep naar de slaapkamer van Safie om haar spullen te pakken en na een kwartiertje kwam ze met een tas de woonkamer binnen. Ik nam hem van haar over en ik wist niet hoeveel kleding Safie nodig had maar gaf toch geen commentaar en liep met Liza naar het appartement van mij en de jongens. Daarbinnen gooide ik de tas op Safie en liet Liza zeggen dat ze hier sliep.

De jongens hadden raar gekeken, toen we samen naar mijn kamer gingen om mijn spullen in te pakken. Liza zat op mijn bed, terwijl ik kleding in de koffer aan het doen was. Ze zat en keek, ik vond haar echt geweldig. Ze had iets speciaals wat me toch pakte! Toen ik mijn koffer had gepakt, tilde ik hem naar beneden waar Louis stond. "Doe geen dingen die ik ook niet zou doen", fluisterde hij in mijn oor en gaf me een klop op mijn borst.


Reacties:


safiepayne
safiepayne zei op 4 feb 2012 - 16:53:
snel verder.. louis is geniaal <3