Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Eeuwige leugens (TC) -pauze- » nr4

Eeuwige leugens (TC) -pauze-

27 feb 2009 - 9:24

355

2

327



nr4

ok, deze is dom, en kort X)

[Tom pov]



Ik loop ons appartement binnen en mijn moeder kijkt me raar aan. "Waar is je shirt?" ik kijk naar onder. Oeps! "Euh, bij Bill vergeten?" zeg ik terwijl ik rood word, en terwijl ik zijn naam uitspreek verschijnt er een lach op mijn gezicht.



Ik ga naar mijn kamer om een ander shirt aan te trekken.



Terwijl ik shirt over mijn hoofd trek krijg ik een geniaal idee.

Bill is speciaal, en voor hem doe ik iets speciaal!



Hij mag als eerste, en voorlopig ook als enige weten dat ik bi ben, en ondertussen ook zeggen dat hij van me houd!!





Nee, Tom! Doe niet zo belachelijk! Je kent hem pas 2 dagen! Hij gaat echt niet zeggen dat hij van je houd!



Maar ik hou wel van hem.....Een week later.....



[Tom pov]



Ik heb besloten dat ik het vandaag aan Bill ga vertellen. Ik heb een ring voor hem gekocht, ik weet dat hij geen meisje is, maar hij draagt wel ringen, en ik heb zo'n ring gekocht waarvan ik denk dat hij ze draagt. De ring heb ik een een doosje laten steken en in de deksel heb ik geschreven 'Wil je mijn vriendje zijn?'.



Met het doosje in mijn broekzak bel ik bij Bill aan. Het is zijn moeder die opendoet. "Euh, hallo, ik kom voor Bill." zeg ik een beetje zenuwachtig. "Kom maar binnen, hij is op zijn kamer." Ik lach en ga naar binnen. Terwijl ik de trap oploop hoor ik dat hij praat, en als ik bijna boven ben zie ik dat hij tegen zichzelf praat. "....mezelf er zo voor! Wat als Tom er achter komt?!" "Wat als ik waar achter kom?" Verschrikt kijkt hij om. "TOM!!" "Ja, wat als ik waar achter kom?" vraag ik nog eens terwijl ik naast hem ga zitten. "Het, het is niets." "Bill, je kan me vertrouwen hoor." "Maar je zal me haten!" "Bill, als er iets is dt onze vriedschap stuk maakt, kunnen we dat beter nu doen in plaats van een lange, vals vriendschap te hebben." Hij zucht en mompelt er iets achteraan. Ik neem zijn hand vast. "Wat zei je?"





"Ik, ik.........



oeh, lekker gemeen om hier te stoppen


Reacties:


YarahartBill
YarahartBill zei op 14 juli 2010 - 20:57:
Snapte van het eerste stukje niet echt heel veel.
Maar de rest was SUPER!! : D

Hopelijk worden ze stelletje!!

xxxx. <33


Sweetlady
Sweetlady zei op 27 feb 2009 - 12:01:
Snelll verder gaan mega leuk verhaal...
Arme Bill zeg... Nou hoop ik echt dat ze een stelletje worden

xx