Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Eeuwige leugens (TC) -pauze- » nr5

Eeuwige leugens (TC) -pauze-

27 feb 2009 - 12:15

390

1

319



nr5

speciaal voor Sweetlady

"Ik, ik, ik ben, homo." zegt hij zacht terwijl hij naar onze handen kijkt. Hij haat zichzelf ervoor, maar maakt van mij de meest gelukkige jongen op aarde.

Ik laat zijn hand los en buig me wat naar voren om hem te kussen, maar hij kijkt op en kijkt me angstig aan. "Nee, alsjeblieft! Haat me niet!" Ik zie de tranen achter zijn ogen branden. Hij is zo bang, geniaal!



Ik duw hem neer zodat hij met zijn rug op de matras ligt en ga dan op hem liggen. "Nee! Doe me niets! Alsjeblieft!!" De tranen rollen over zijn wangen en hij sluit zijn ogen, waarschijnlijk om de klap die hij verwacht op te vangen.



Ik besluit hem dus maar uit zijn lijden te verlossen en druk mijn lippen op de zijne. Het zijn de zachtste lippen die ik ooit geproeft heb.





[Bill pov]

Terwijl de tranen over mijn wangen glijden sluit ik mijn ogen om de klap op te vangen.

Enkele seconden gebeurt er niets, maar dan voel ik 2 zachte lippen op de mijne. Voorzichtig kus ik terug. Tom haalt zijn lippen van de mijne en bregt zijn lippen naar mijn oor. "En ik ben bi." fluiterd hij.

Mijn ogen die ik nog steeds geloten had, open ik en kijk hem aan. "Jij?! Bi?" "Ja, en ik heb iets voor je." Hij haalt een doosje uit zijn broekzak en drukt het in mijn handen.



Voorzichtig open ik het doosje en zie de mooiste ring die ik ooit zag! Dan zie ik de tekst die in de deksel geschreven staat. 'Wil je mijn vriendje zijn?' Ik haal de ring uit het doosje en kijk er vol bewondering naar als ik hem aan mijn vinger doe.

Ik vlieg om Tom zijn nek. "Ik hou van je" "Ik ook van jou." fluisterd hij terug terwijl hij zijn armen om me heen slaat.


[Tom pov]



Het voelt zo goed met Bill in mijn armen. Ik wil hem nooit meer loslaten!



"Ey YO! Neem es op!! Hierzo, in je broekzak!! Ik stik zowat! Neem nou eens op!"



Klinkt er uit mijn broekzak. Bill begint te lachen bij het horen van mijn beltoon en een beetje geïriteerd neem ik op.


"Met Tom"

"TOM KAULITZ! WAAR ZIT JE?!"

"Euh, hey mam"

"WEL, WAAR ZIT JE?!

"Bij Bill?"

"HAD IK JE NIET GEVRAAGD OM JE KAMER OP TE RUIMEN?!

"Euh, ja?"

"MAAK DAT JE BINNEN 5 MINUTEN TERUG THUIS BENT!"

"Ja mam...."


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 27 feb 2009 - 13:22:
Yeah ze hebben wat met elkaar ik helemaal blij
Oeps Tomi toch je had als eerste wel je kamer moeten opruimen wahha

snel verder..
xx