Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » harry potter en het 5de element » chapter 3

harry potter en het 5de element

10 feb 2012 - 20:22

708

0

188



chapter 3

we zijn in de zomer vakantie een reisje ierland word heel anders dan gepland!!

de familie Potter en Wemels zijn op reis naar Ierland. Ze wandelen door grote stukken natuur Lily Potter kijkt aandachtig in het rond ze heeft gehoord van tante Hermelien dat het heel magisch bos is met elfen en andere magische wezens. Oom Charlie heeft ook verteld dat er draken zitten in dit bos maar in diepe grotten. Harry en Ron liepen voor op voor toch het gevaar te zien aan komen niet dat er overdag veel gevaar driegt in de Ierse bossen. Harry en Ron waren aan het praten dat ze hebben gehoord dat hier grote zwarte honden wonen net grim’s (honden die je dood voorspellen) Harry dacht toen hij het hoorde aan seruis zwarts zijn peet vader. Ze liepen verder door een slingerende weg door dichter bossen toen James potter riep(de oudste zoon van Harry en Ginny Potter) hij riep pa wat is dat voor iets toen keken ze waar James naar wees Harry trok ze staf net als Ron een 2 witte felle licht flitsen schoten naar het wezen dat uit een donkere struik op hen af kwam toen ze gingen kijken was het een grote harige spin. toen zij Harry het is een reuze acramontula ze leven ook in het verboden bos op zweintein . James keek zijn vader aan en zegt Hagrid zou die heel leuk vinden ze begonnen allemaal te lachen ja James zei Harry dat zou die echt leuk vinden. Harry liep toen door toen die plots stopte daar heb je ze zei hij de grims dat ze vertelen het zijn gewoon grote zwarte honden die bijna zo groot zijn als beren. Toen er plots een op hen afkwam Harry trok ze stok maar werd gewoon om ver geworpen Harry lachte James Lily en Albus en de andere keken naar Harry maar Harry zei wat is er. Albus zei papa waarom lach je zo. luister zei Harry mijn peet vader was ook een faunaat en die kon zich veranderen in zo hond. Daarom ben ik aan het lachen het doet me gewoon denken aan hem. James vroeg mogen we hem houden pa we noemen hem snuffel want denk dat die graag overal ze neus in steekt. Enkele uren later waren ze op weg naar hun hotel de slapende uil (net zo herberg als de lekke ketel) welkom terug zei de herbergier moeten jullie nog iets hebben om te eten en wat voor jullie hond. Ja graag zei Harry we hebben net een hele tocht gedaan en we hebben best honger. De vakantie in Ierland kwam op ze einde. Ze verzamelde al hun spullen en kleren om terug te keren naar huis. Enkele dagen later werd er gebeld aan de deur van Harry hij deed open daar stond een vriend van Ginny die op het departement van nieuwe en ontwikkeling van spreuken werkte hij begroete Harry en kwam samen met hem naar de zit kamer waar Ginny Ron en Hermelien zaten met een kopje thee. Ginny zei hallo en vroeg wat hem naar hier bracht. Hij zei we hebben een paar dagen geleden een spreuk terloops samen gesteld en even getest op een bokszak die dreuzels gebruiken om op te slaan waarom ze het doen weet ik niet maar daar kom ik niet voor. De spreuk die we hebben getest miste die zak en flitste op een dode muis denken we en de muis was spring leven bedoel het was eerst dood we dachten eerst dat het necroot spreuk was die lijken reanimeert zo als hij die niet genoemd mag worden gebruikte maar we hebben de muis laten onderzoeken door een heler die het hart heelt en bekijkt van tovenaars en heksen. Harry Ron Ginny en Hermelien keken heel verbaast. Dus je wilt zeggen dat er een spreuk is nu die doden terug brengt vroeg Hermelien bedoel dat kan toch niet magie kan geen doden terug brengen das onmogelijk het zou gewoon niet menselijk zijn. De vriend van Ginny zei we zijn het nog aan het testen en experimenteren met dode dieren want we denken ook dat het een fout in zat dat het gewoon toeval is dat het gebeurde. Albus die per ongelijk had gehoord over wat het ging in de zitkamer was verschrokken met open mond van wat die net had gehoord.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.