Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC) » ~1~

Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC)

27 feb 2009 - 14:52

274

0

385



~1~

[Bill pov]

Ik word wakker van iemand die een kusje op mijn wang drukt. Langzaam open ik mijn ogen en kijk in het liefste gezichtje dat er bestaat, Tomi. "Hey liefje" "Hey" fluister ik terug. "gaan we naar onder of wil je nog even blijven liggen?" "Mmm, naar onder." "Okee"Hij klimt over me heen. Ja, ik ben vannacht bij hem bljven slapen. Ik klim ook uit bed en als we ons omgekleed hebben gaan we samen naar onder. Mam zit aan tafel de post te lezen terwijl ze van haar koffie drinkt. "Goedemorgen jongens." "Hey mam" zeg ik vrolijk terwijl ik haar een kusje op haar wang geef. "Oja Tom, er is een brief voor jou. Hij ligt daar op de kast." Tom neemt de brief en maakt hem open. Terwijl hij hem leest worden zijn ogen groter en versteend hij bijna. "Wat staat er in?" vraag ik met een trillende stem. "Ik, ik moet, ik moet naar Afghanistan." "WAAAT?!!!" "Ik word opgeroepen om naar afghanistan te gaan." "Waarom?" vraag ik met een stem die nog meer trilt als daarnet, en waaraan je best kan horen dat ik elk moment kan beginnen huilen. "Iedereen die zijn opleiding tot een goed einde heeft gebracht wordt opgeroepen om Afghanistan te gaan verdedigen." leest hij voor. Daarmee, dat ik niet opgeroepen wordt, ik was gebuisd. "Voor hoelang?" Hij slikt even. "10 maanden." "Wat?! Zolang?!" "Ik moet overmorgen vertrekken." Nee! Dat menen ze niet!! Huilend val ik in Tom's armen "Nee! Het mag niet!!" "Ik moet, Bill." Een beetje geruststellend wrijft hij over mijn rug. Ik wil het niet, Tom mag niet bij me weg!! Maar hij moet.......


[Reacties please]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.