Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC) » ~2~

Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC)

27 feb 2009 - 15:07

239

0

282



~2~

*2 dagen later*

Ik zit samen met Tom op de luchthaven. De laatste minuten dat ik voor een veel te lange tij smaen met hem kan zijn. "Ik ga je missen Tomi." "Ik jou ook Bill. Maar ik zal elke dag aan je denken!" ~Vlucht 483 naar Afghanistan word verzocht in te schepen.~ "Ik moet gaan Bill." Hij staat recht en will vertrekken, maar ik neem zijn arm vast. "Je bent alles wat ik ooit wilde, en ik wil je niet kwijt." "Ik kom zo snel mogelijk terug. Dat beloof ik je." Hij kijkt even rond en drukt snel een kusje op mijn lippen. Hij vertrekt en ik durf niets te zeggen of te doen, ik wil niet huilen. Ik ga zitten en blijf kijken tot zijn vliegtuig uit mijn zicht is. Ik blijf kijken naar de plaats waar ik zijn vliegtuig voor het laatst zag, misschien in de hoop dat het terug komt. Ik werp een laatste blik op de deur waar Tom doorheen ging, misschien was hij niet opgestapt. Maar dat is hij wel en staat er du niemand. Ik zucht en ga weer naar de auto. Ik start de motor en rij weer naar huis. Mijn lippen tintelen nog steeds van zijn laatste zoen, mijn neus is nog niet gewend aan de lucht zonder Tom-geur, mijn ogen zijn nog geen zicht gewend zonder Tom,.....
Ik mis hem nu al, hoe kan ik dit nu ooit 10 maanden uithouden?

[reacties?]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.