Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » A Brand New Start - Justin Bieber

A Brand New Start - Justin Bieber

15 feb 2012 - 13:34

273

0

206



0.

Als de bel gaat, doe ik de deur open, en Fleur staat aan de deur, ook klaar om te vertrekken. Ik laat de deur nog eventjes openstaan, want ik zie dat Michael juist de straat inrijdt met zijn fiets. Ik roep naar Lauren, en even later loopt ze in Michael zijn armen en neemt hem naar haar kamer. Die willen waarschijnlijk nog eventjes alleen zijn voor Lauren weg gaat. Ocharme Michael, eerst verhuist zijn beste vriend, en nu zijn vriendin. Hij had wel gevraagd aan zijn ouders of hij mee mocht, maar jammer genoeg mocht het niet. Ze vonden het geen goed idee, dat hij zo ver zou gaan wonen. Als de taxi's er een tijdje later zijn, komt Lauren terug uit haar kamer, samen met Michael. Lauren neemt afscheid van Michael, en Fleur en ik geven hem een dikke knuffel. Daarna nemen we ook nog afscheid van Fleur haar ouders en stappen Lauren, Fleur, Nele en ik in de ene taxi en de rest in de andere taxi. En zo kunnen we vertrekken naar de luchthaven. Lauren is vol op aan het sms'en met Michael en ik babbel wat met Fleur en Nele. Als we er na een tijdje zijn, neemt iedereen zijn koffers en kunnen we gaan inchecken. Daarna wachten we nog een halfuurtje bij de gate, en dan mogen we op het vliegtuig. Langzaam begint de motor op hang te komen, en vertrekt het vliegtuig.
Here we go. Een nieuwe start, en waarschijnlijk wordt het veel leuker in Atlanta dan in België. Bye home, welcome new shool, new friends and maybe a new boyfriend. You'll never know what's going to happen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.