Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » A Brand New Start - Justin Bieber » 1.

A Brand New Start - Justin Bieber

15 feb 2012 - 13:35

342

0

185



1.

Opeens krijg ik een stomp tegen me waardoor ik merk dat ik in slaap ben gevallen.
'We gaan bijna landen.' deelt Lauren mee. Ik steek mijn leesboek en tijdschrift weg, en plooi het tafeltje voor me terug op. Ik doe nog snel mijn gordel aan, en neem dan een kauwgom. Als we geland zijn en al onze koffers hebben, gaan Lauren haar ouders op zoek naar een taxi. Omdat het te onhandig zou zijn om met alle koffers te zoeken, blijven wij met zen vijven nog eventjes binnen staan wachten. Eindelijk zijn we in Atlanta na die lange vlucht. Ik neem mijn gsm, leg hem aan en begin te antwoorden op een paar berichtjes. Ondertussen loop ik een beetje doelloos heen en weer, zonder te kijken waar ik loop. Ik typ een berichtje voor Michael en net wanneer ik het wil verzenden, loopt er plots een jongen tegen me aan. Ik was te druk bezig met het berichtje en hij was te druk bezig met achter zich te kijken, en zo botsten we tegen elkaar op. Hij heeft waarschijnlijk koud, want hij heeft een pet en een kap aan, maar ook een zonnebril. En toch ziet hij er nog een lieve jongen uit.
'Oh, sorry, ik keek niet waar ik loop.' verontschuldigt de jongen zich in het Engels.
'Het is niet erg.' zeg ik ook in het Engels.
'Oké, ik ben Justin trouwens.' stelt hij zich voor.
'Ik ben Bo, maar ik moet nu terug weg. Sorry.' zeg ik als ik Lauren teken zie doen dat we gaan vertrekken. Met de taxi's gaan we naar hotel waar we twee weken zullen verblijven. Als iedereen wat opgefrist is, gaan we ons nieuw huisje eens bekijken. Het is echt een mooi huis, niet te klein, niet te groot. En toch heeft het vier slaapkamers, voor elk een, en twee badkamers, een voor ik en Fleur, en een voor Lauren en haar zus. Er moet niet meer zoveel gebeuren in het huis, juist nog alles schilderen en de meubelen kopen. En dan ook nog alle andere accessoires en zo.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.