Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC) » ~3~

Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC)

27 feb 2009 - 15:24

232

7

473



~3~

*10 maanden later*

Eindelijk!! Vandaag komt Tom eindelijk terug! Ik heb hem vreselijk gemist! Hij heeft me wel regelmatig gebeld, maar de laatste week heb ik geen contact meer met hem kunnen krijgen. Ik heb me toen enkele keren zorgen gemaakt, maar dacht dan snel weer aan dat hij vandaag terug zou komen en voelde me dan weer een stuk beter.

Ik sta al een half uur aan de luchthaven wanneer Tom's vliegtuig landt. Vele mensen komen naar buiten maar Tom zit er niet bij. Na 3 kwartier te wachten ga ik naar de vrouw die het in- en uitschepen regelt. "Euh, is er nog iemand op het vliegtuig?" "Nee, op wie wacht u?" "Tom Kaulitz." Ze tikt iets in op haar computer en kijkt me dan weer aan. "Sorry meneer, hij zat niet op deze vlucht." "Ow, euh, bedankt." Ik neem mijn gsm en bel hem op, maar zijn gsm is uitgeschakelt. Misschien heeft hij zijn vlucht gemist. Ik ga weer naar huis en vertel mam wat er gebeurd is. "Nog een paar dagen wachten. Waarschijnlijk is er niet meteen een vlucht terug naar Duitsland. Ik knik en ga in de zeten zitten. Nog een paar extra dagen geduld dus. Ik zucht, ik wil Tom terug. Ik wil zijn zachte lippen weer voelen, zijn geur weer ruiken en zijn gezichtje weer zien.
Maar ik moet nog een paar extra lange dagen geduld hebben.

[reacties?]


Reacties:

1 2

LoveTwincest
LoveTwincest zei op 26 juli 2009 - 12:47:
OMG...

TOM mag niet dood zijn ofzo...

dat mag niet


inke
inke zei op 19 mei 2009 - 18:04:
hij komt toch wel thuis he?
ik wil het weten!
laat je het me weten als je een nieuw deel hebt?
x


JoyceeeX33
JoyceeeX33 zei op 18 mei 2009 - 19:29:
Ik wil het weten ! What happened to Tom???


MariTom
MariTom zei op 14 mei 2009 - 20:25:
Oké, ik weet niet wat ik heb vandaag, maar ik zit bijna te huilen
Echt, bij elk kleine dingetje wat ik lees moet ik vandaag huilen [:

Maarghoedd, snel verder, want hij is heel goed! <33


ShallowHeart
ShallowHeart zei op 29 april 2009 - 22:49:
omg, je MOET weiteren, dat MOET gewoon!
ik wil weten wat er met Tom is gebeurd!!!