Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » Love is in the air!

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:16

523

0

271



Love is in the air!

En nog een hoofdstuk! Veel plezier met lezen! ;)

Hoofdstuk 6 - Love is in the air!

Marloes klimt uit het water. Kimberley, Duo en Heero komen ook naar buiten.

Kimberley: “Je badjas schijnt door!"

Marloes kijkt naar benenden: “AAAAH!"

Ze rent naar binnen. Even later komt ze terug in gewone kleding. Ze rent op Wufei af en duwt hem het zwembad in. Als Wufei uit het zwembad klimt doet hij eerst alsof hij achter Marloes aanrent. Marloes rent weg en klimt in een palmboom die naast het zwembad staat. Dan rent Wufei op Kimberley af. Kimberley rent weg en klimt ook in de palmboom. De meiden kijken elkaar even aan en kijken dan omhoog.

Marloes: “Denk jij wat ik denk?"

Kimberley: “Jup!"

Ze beginnen Wufei te bekogelen met kokosnoten.

Wufei: “AAAAH!"

Marloes gooit een kokosnoot mis. Die raakt Heero. Heero kijkt naar Marloes die uit de boom springt en de wandeltuin in rent. Hij rent haar achterna. Ondertussen gaat Kimberley doodleuk door met Wufei bekogelen. Wufei heeft er genoeg van en klimt nu ook in de boom. Hij grijpt Kimberley's been en grijnst.

Wufei: “Zo nu heb ik je, stupid onna!

Kimberley: “Ik ben geen onna!"

Kimberley valt uit de boom maar wordt (heel romantisch) opgevangen door Duo.

Ondertussen:

Marloes rent door de wandeltuin en slaat linksaf.

Marloes: “Haha Heer-bear, werk je hier maar is uit!"

Ze staat in een pad dat onder grote met rode rozen begroeide bogen door loopt. Ze loopt verder tot ze bij een klein pleintje komt met een fontein in het midden. Ze gaat op een bankje zitten en kijkt om zich heen. Rond om het pleintje staan allerlei soorten bloemen: Orchideeën, rozen en hibiscussen (1). Daarachter staan allemaal palmbomen en oleanders (2). De oleanders geven een zachte zoete geur af. Marloes krijgt plotseling een idee. Ze klimt over wat planten heen en verschuilt zich achter een grote oleander. Na een paar minuten hoort ze voetstappen. Heero komt het pleintje op en staat stil. Zijn ademhaling is zwaar en hij kijkt om zich heen. Marloes wacht haar kans af. Ze sluipt naar voren en gaat achter Heero staan. Dan buigt ze zich voor over.

Marloes: “Hé Hee-bear!"

Heero bloost licht: “Wat is er?"

Marloes klimt uit de struiken. Heero draait zich om. Eventjes aarzelt ze, maar dan neemt Marloes haar besluit. Ze gaat op haar tenen staan en geeft Heero een kus op zijn wang. Heero kijkt haar aan. Hij kust Marloes op haar lippen en dan...

“BETRAPT!"

- Eind hoofdstuk 6 -

Kimberley: “Jeej weer hoofdstukje af!

(1) De hibiscus staat ook wel bekend als de Chinese roos. Ze komen in allerlei kleuren voor en mijn vader kweekt onder anderen deze planten.
(2) De oleander is een plant die zowel in de mediterrane landen voorkomt in verschillende kleuren waaronder wit, licht roze en (Relena) donker roze. Ze ruiken erg lekker en mijn opa kweekt deze planten in Spanje."

Marloes: “Oké dat was de plantkundige les voor vandaag. En heel bijzonder: IK MAG DE VRAAGJES DOEN!

Wie heeft Marloes en Heero betrapt?
Wat is er verder gebeurt bij het zwembad? (Kimberley: ,,Aaahh heb iets gedaan met Duo!"
En hoe zal de dag verder gaan?

Dat lees je de volgende keer in de Animemachine!"

Kimberley: “Jeeej jij bent goed!"

Marloes: “Pas op anders krijg ik kapsones!"

Kimberley: “Nog erger als die van Relena?"

Marloes: “Nope! Tot de volgende keer!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.