Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » Kettingbotsing en kale haren!

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:18

615

0

293



Kettingbotsing en kale haren!

Ik heb geen idee waar de vraagjes die bij dit hoofdstuk horen gebleven zijn... maar goed. Veel plezier met lezen!

Hoofdstuk 7 - Kettingbotsing en kale haren!

Heero en Marloes kijken omhoog. Een helikopter met een heel groot zoeklicht hangt boven de liefdestuin. Relena hangt met een enorme megafoon uit de helikopter. De megafoon hangt aan een touw (zelfs de piloot vertrouwt haar niet!).

Relena: “BEN JE GEK? BLIJF VAN MIJN HEERO AF!"

Marloes: “Oh brother!"

Relena: “ZEI JE WAT?"

Marloes: “Ik zei "Oh brother"."

Relena: “WAT?"

Marloes haalt een nog grotere megafoon te voor schijn.

Marloes: “IK ZEI "OH BROTHER"!"

De helikopter wordt door de enorme kracht van de megafoon weggeblazen. Een enorme (maar dan ook enorme) waterballon valt uit de helikopter. Relena wordt op mysterieuze wijze meegesleurd (maar dan ook echt héél mysterieus!). De waterballon valt vlak naast Heero en Marloes op de grond en klapt uit elkaar. Ze worden weggespoeld. Relena heeft minder geluk: ze beland in een rozenstruik (let op de doornen!). Marloes en Heero komen ergens in ander deel van de tuin, tussen lelies en orchideeën terecht (Heero bovenop Marloes).

Relena: “AAAAAH!"

Marloes: “Oh my god!"

Relena staat moeizaam op. Ze loopt naar Marloes toe.

Relena helmaal schor: “Jij... Jij!"

Marloes is het zat en slaat Relena knock out.

Plotseling komen Kimberley en Duo aangerent.

Kimberley: “Marloes je moet me helpen!"

Marloes: “Wat heb je nou weer gedaan?"

Kimberley: “Ik heb Wufei het zwembad in geslagen!"

Marloes: “Echt vertel!"

---Flashback---

Kimberley wordt opgevangen door Duo als ze uit de palmboom valt.

Wufei: “Damn you, Maxwell!"

Kimberley: “Hoezo nou weer?"

Wufei: “Omdat ie jou heeft opgevangen!"

Wufei komt uit de palmboom. Duo heeft Kimberley intussen weer op de grond gezet. Als Wufei beneden komt wordt ie door Kimberley het zwembad in geslagen.

Duo: “Rennen!"

Kimberley en Duo rennen de tuin in.

---Einde flashback---

Kimberley: “En dat was het. Maar nu zit ie dus achter ons aan."

Marloes: “Hmm... Ik krijg een heel goed idee!"

Ze kijkt naar Relena die nog steeds knock out op de grond ligt.

Marloes: “Ik heb een pruik nodig!"

Er verschijnt heel toevallig een pruik met lang blond haar.

Marloes: “Ooooké!"

Kimberley: “Waar heb je die voor nodig dan?"

Marloes: “Ik doe hem op Relena's hoofd en dan lijkt ze op jou! Dan hakt Wufei haar in mootjes!"

Kimberley: “Oké, maar hoe blijft die pruik op haar hoofd zitten? En ze moet wel de zelfde kleding als mij aanhebben!"

Plotseling verschijnt er uit het niets een pot lijm en heeft Relena dezelfde kleding aan als Kimberley. Duo pakt de lijm en lijmt de pruik vast op Relena's hoofd. Ze dumpen haar op een ander pad en gaan in de bosjes zitten.

Kimberley: “Hoe komt ze hier eigenlijk?"

Marloes wil net gaan vertellen wat er aan de hand is als er het geluid van piepende banden klinkt.

IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! BOEM!

Heero: “Wat was dat?"

Ze sluipen naar het hek dat langs de weg loopt. Ze zien dat Wufei, nog steeds in zijn boxer, een oud vrouwtje een hartverzakking heeft bezorgt en een kettingbotsing heeft veroorzaakt. Heel toevallig waren de bestuurders van die auto's allemaal vrouwen.

Plotseling krijgt Kimberley een idee. Ze rent weg en gaat op het pad staan waar Relena ligt.

Kimberley: “JOEHOE WUFEI!"

Wufei rent op het geluid af. Kimberley klimt in een boom.

Wufei komt op de plek aan en ziet "Kimberley" liggen.

Wufei: “Ik zal je leren!"

Hij gooit "Kimberley" over zijn schouder en loopt naar een open plek. Hij gooit haar op de grond neer en haalt uit het niets zijn kantana te voor schijn. Hij hakt haar haren eraf.

Wufei: “Hehehe!"

Dan gaat hij de struiken in om takken te verzamelen. Daarna maakt hij een kampvuur. Met een touw hangt hij "Kimberley" aan een tak en kijkt hoe het vuur haar haren wegbrand.

Wufei: “MUAAHAHAHAHA! Nu brand ik je haren kaal! Zodat je kale haren hebt!"

Plotseling ziet hij iemand van uit zijn ooghoek uit een boom klimmen. Hij vergeet "Kimberley" en rent achter de persoon aan.

Intussen komt Relena bij:

Relena: “Wat is er gebeurt? Waarom hang ik ondersteboven? EN WAAROM BEN IK KAAL?"

- Eind hoofdstuk 7 -


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.