Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » De terugkomst van OZ...

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:19

601

0

291



De terugkomst van OZ...

En het volgende hoofdstuk! Veel plezier met lezen! :)

Hoofdstuk 8 - De terugkomst van OZ...

Als Wufei bij het huis aankomt ziet hij Kimberley, Quatre en Trowa over een laptop gebogen staan.

Wufei: “AAAh! Hoe komt het dat jij hier bent, terwijl ik je net in een boom heb gehangen en je haren heb weggebrand!"

Kimberley: “Dat was ik niet! Dat was Relena!"

Wufei: “Ach... Wat maakt het uit. Vond haar toch wel irritant worden!"

Marloes, Heero en Duo komen nu ook aanlopen, Heero en Marloes hand in hand. (Duh! Check het vorige hoofdstuk!)

Duo: “Wat is er?"

Trowa: “Slecht nieuws. Treize leeft nog!"

Marloes: “Wat! En Wufei had em vermoord!"

Snel slaat ze haar hand voor haar mond. Kimberley kijkt haar waarschuwend aan.

Marloes: “Vergeet wat ik zei... Dat is inderdaad slecht nieuws!"

Quatre: “Hij zal ons zo kunnen herkennen als we proberen binnen te sluipen!"

Kimberley: “Maar ons zal hij niet herkennen! Marloes en ik gaan wel!"

Heero: “Wat? En hoe wil je dat doen?"

Marloes: “Zijn vertrouwen winnen en hem dan vergiftigen!"

Duo denkt na: “Het is wel een goed plan."

Kimberley: “Luister! Treize houd binnenkort een persconferentie. Daarna gaat ie uitgebreid vergaderen met die andere lui. Als wij ons nou voordoen als serveersters kunnen we gif in zijn eten stoppen."

Wufei: “En dan neem je zelf ook een hapje van dat eten!"

Kimberley: “Pas op Chang!"

Wufei: “Grr..."

Marloes: “Perfect! Maar hoe komen we aan dat gif?"

Heero:”¯Misschien heb ik nog ergens wel wat staan."

Kimberley: “Heb jij gif bewaart?"

Heero: “Voor Duo. Als hij te veel zou gaan praten!"

Duo: “WAT! JIJ HEBT GIF BEWAART OM MIJ TE VERGIFTIGEN?"

Heero: …

Quatre: “Ik weet waar die vergadering gehouden wordt. Dus laten we opschieten!"

Na een paar dagen is het zover. Kimberley en Marloes zijn inmiddels helemaal ingewijd als serveersters. Heero had nog zoveel gif over dat Kimberley op het idee kwam om een klein beetje in Relena's eten te doen. Ze was namelijk ook uitgenodigd op de vergadering. En dat konden ze niet hebben. Relena lag dus thuis ziek op bed toen de meiden naar de vergaderzaal vertrokken.

Treize: “HA! Die Gundampiloten zijn niet zo geweldig als ze denken te zijn. Ze kunnen mij niet eens doden!"

Slechterik: “Ja, maar goed. Hoe kunnen we ze nu alsnog uit de weg ruimen?"

Treize: “Ik heb een speciale legereenheid getraind en die zal hun huis bombarderen!"

Slechterik 2: “Hoe weet je zeker dat je ze dan allemaal hebt?"

Treize: “Binnenkort is het vakantie en dan slapen ze uit! Als we dan een bom op dat huis leggen is dat het einde van die vijf! MUAHAHAHA!"

Slechterik 3: “Goed maar ik wil nu graag wat eten!"

Kimberley en Marloes komen binnen met grote karren waar borden met eten op stonden. Ze gaven aan alle twintig slechteriken en Treize een bord met giftig eten. Ze lopen de eetkamer uit. Na een paar minuten klinkt er verdacht gehoest uit de eetkamer. Kimberley grijnst.

Marloes: “Als we terug zijn ga ik Heero vertellen wat er gebeurt is op Hawaï."

Kimberley: “Misschien is dat wel beter. Ik vind het moeilijk om het te verbergen."

Marloes: “Hmm... Kom laten we gaan kijken of ze al de pijp uitzijn!"

Ze lopen de eetkamer in...

- Eind hoofdstuk 8 -

Kimberley: “ALWEER EEN HOOFDSTUK AF!"

Marloes: “Heb je suiker gegeten ofzo?"

Kimberley: “JAAA! HEEL VEEL SUIKER! IK WIL NAAR YU-GI-OH DE FILM!"

Marloes: “Maar daar zijn we al heen geweest!"

Kimberley: “MAAR IK WIL NOG EEN KEER!"

Marloes:”¯Kop dicht!"

Kimberley: “NEEEEE!"

Marloes bindt Kimberley vast en duwt een prop in haar mond. Dan gooit ze haar in een kast.

Marloes:”¯,Zo dat was dat! Ik zal vandaag de vraagjes doen:

Zullen de meiden de jongens gaan vertellen wat er op Hawaï is gebeurt?
Wat zal Relena doen nu ze kaal is! Hehehe! Wacht ik dwaal af...
En zal het huis alsnog gebombardeerd worden nu Treize echt dood is?

Je leest het de volgende keer in de Animemachine!”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.