Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » De Titanic 2

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:20

920

0

281



De Titanic 2

En nog een hoofdstuk. We gaan wel snel zo, hehehe...

Hoofdstuk 9 - De Titanic 2

Kimberley en Marloes lopen de eetkamer in. Alle slechteriken zijn dood. Als ze bij de plek waar Treize zat aankomen:

Kimberley: “Hé Treize is weg! Hoe kan dat nou?"

Marloes: “Tuurlijk altijd overleefd hij het! Verdomme!"

Kimberley: “En nu?"

Marloes trekt uit het niets een pistool te voorschijn.

Kimberley: “Vet! Hoe kom je daar aan?"

Marloes: “Van Heero gehad!"

---Flashback---

Heero: “Hier neem deze!"

Hij geeft Marloes een pistool.

Marloes: “Dank je wel. Maar waarom?"

Heero: “Maar waarom? Dat vroeg Relena ook toen ik haar uitnodiging kapot scheurde!"

Marloes: “Je dwaalt af!"

Heero: “Om je zelf te verdedigen natuurlijk! Duh!"

Marloes: “Maar ik kan niet eens… Wacht even natuurlijk! Ik kan al met een pistool omgaan! Landmacht rulez!"

Heero: “Oké! En Kimberley?"

Marloes: “Die heeft nog nooit een pistool gezien! Ik leer haar na de missie wel schieten."

Heero: “Prima!"

Hij geeft Marloes een kus: “Wees voorzichtig!"

Marloes: : Ja ja!"

Ze geeft Heero een knuffel en loopt dan naar buiten.

---Einde flashback---

Kimberley: “We moeten Treize vinden voordat ie ons huis platbombardeert!"

Marloes: “Jup!"

Ze rennen naar de andere kant van de zaal. De deur van de nooduitgang staat open. Ze rennen de gang in en dalen de trap af. De deur die naar buiten loopt is ook open en als ze buitenkomen zien ze nog net de limousine van Treize om de hoek verdwijnen.

Marloes: “Shit! Shit! Shit!"

Ze rent achter de limousine aan en begint er op te schieten. Kogels vliegen door de achteruit. Na een tijdje staat ze stil. Kimberley komt ook aanrennen.

Kimberley: “Wat doen we nu?"

Marloes: “Naar huis om spullen te pakken! We moeten naar Quatre’s boot want anders gaan we volgende week het hoekje om!"

Kimberley: “Iiiiee! Ik heb nog niet eens de kans gehad voor een midlifecrisis! Ik ben veel te jong om te sterven! Ik ben nog steeds maagd!"

Marloes: “Wat heb jij gegeten? Ik dacht toch echt dat je geen maagd meer was!"

Kimberley: “Nou zeg wat denk je wel niet van me? Ik pak echt niet ieder jongen hoor!"

Marloes: “En Duo dan?"

Kimberley: “Ik heb het nog nooit gedaan!"

Marloes: “Je zei dat je nog veel te jong was om te sterven! Wat wil je doen?"

Kimberley: “Toespraken houden ofzo?"

Marloes: “Ben je gek? Dat doet Relena ook!"

Kimberley: “Oh ja! Even vergeten!"

Marloes: “Relena fan!"

Kimberley: “AAAH! Ik gil niet om Heero, zodat ie me kan vermoorden!"

Marloes: “Nee gelukkig niet!"

Kimberley: “We moeten gaan!"

Ze rennen snel naar huis. Daar aangekomen:

Quatre: “Hé! Is het gelukt?"

Marloes: “Niet helemaal. Iedereen is het hoekje om behalve Treize!"

Trowa: “Wat?"

Kimberley: “Hij wil het huis volgende week platbombarderen!"

Quatre: “Ga spullen pakken! We gaan hier weg!"

Iedereen gaat spullen pakken. Na twee uur staat iedereen klaar met koffers en al. Ze gaan naar de limousine en rijden naar de haven. Daar ligt Quatre’s jacht al klaar. Nou ja, een jacht… Het lijkt net op een kloon van de Titanic. Op de voorkant van de boot staat dan ook heel toepasselijk: Titanic 2.

Duo: “Quatre ben je gek! Wat als we nu een ijsschots tegenkomen?"

Quatre: “Rustig! Deze Titanic is van Gundanium gemaakt!"

Heero: “Gelukkig ik zie mezelf niet als Jack naar de bodem van de oceaan zinken! Met Marloes op dat stuk hout!"

Wufei: “Heb jij de Titanic gezien! WAHAHAAHAHA!"

Trowa: “Kun je dan ook zo goed tekenen Heero?"

Heero bloost: “Nee daarom juist!"

Marloes: “Wie speelt dan mijn verloofde?"

Kimberley: “Wufei!"

Marloes en Wufei: “WAT?"

Kimberley: “Maakt het verschil!"

Trowa: “Huh?"

Kimberley: “Oh, vaag project op school. Je moest politieke partijen vormen enzo. Mijn partij heette WAT. Werken Aan Toekomst. Onze slagzin was: Wat maakt het verschil!" (1)

Duo: “Vaag!"

Kimberley: “Nogal! Ik had een hele vervelende voorzitter. Ze had faalangst en durfde niet te debatteren dus moest ik dat doen!"

Marloes: “Haha! Is dat niet dat kind waar je die site over hebt gemaakt?" (2)

Kimberley loopt de plank van de Titanic 2 op: “Inderdaad! Ze had vreselijke standpunten! Het ging nergens over!" (3)

Als iedereen aan boort is, vaart de Titanic 2 uit. Dan begint er een woordenwisseling over de slaapkamers. Ondanks dat de Titanic 2 zo groot is, zijn er maar 5 slaapkamers:

Wufei: “Mooi niet dat ik mijn kamer met Maxwell deel! Hij maakt een hoop herrie als ie slaapt!"

Duo: “Fijn! Kimberley wil je met mij een kamer delen?"

Kimberley: “Ja best!"

Quatre: “Heero en Marloes delen ook maar een kamer!"

Heero en Marloes beginnen te blozen. Plotseling:

Marloes: “HAA!"

Kimberley: “Wat?"

Marloes: “Dit wordt je eerste stap naar je midlifecrisis!"

Kimberley denkt terug aan hun gesprek van die ochtend. Marloes en de anderen vluchten, Duo en Kimberley achterlatend op het dek.

Kimberley: “MARLOES! JE BENT ZELF OOK NIET ZO HEILIG!"

- Eind hoofdstuk 9 -

Marloes: ,,Eindelijk! Mocht eens tijd worden dat het afkwam! Hoeveel blaadjes is dit hoofdstuk?"

Kimberley: ,,Effe tellen. 1…2…3…4…5!"

Marloes: ,,Wauw nieuw wereldrecord! Effe over die cijfers die je in het verhaal zette…"

Kimberley: ,,Oh ja! Bijna vergeten! Komen ze:

(1)Dit project en de partij WAT heeft echt bestaan. Ik was ook echt woordvoerster en zat in het debat.
(2)Ook die voorzitter bestaat echt. (Helaas!) Vergeleken met haar is Relena nog verdraagzaam! Ook de site bestond echt. Hij is helaas niet meer online.
(3)Haar standpunten voor de partij sloegen nergens op. En niemand wilde die dingen trouwens! Pff… wie wil er nou kortere pauzes, meer zitplaatsen in de aula (terwijl er al heel veel stoelen leeg zijn), meer aandacht voor de jeugd van de gemeente (terwijl dat er al is) en een leuker straf uur( hallo! Straf is niet leuk!)"

Marloes: “Ze is echt dom! De loeders rulez!"

Kimberley: “Nah!"

Marloes: “Jij mag de vraagjes doen!"

Kimberley: “Nee jij! Ik heb al zoveel gepraat!"

Marloes: “Oké! Komen ze:

Wat zal er gebeuren nu Treize niet dood is?
Wat gebeurt er verder op de boot?
En gaan we de piloten nog vertellen waar we nou werkelijk vandaan komen?

Dat lees je de volgende keer in: De Animemachine!"

Kimberley: “Doei!"

Marloes: “En vergeet niet te reviewen!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.