Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » Aanvaring, gorilla's en waarheid of doen

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:26

854

0

257



Aanvaring, gorilla's en waarheid of doen

Vanaf hier kun je ietwat vreemde intro's verwachten. Ik heb ze zoveel mogelijk geprobeerd te behouden toen ik dit verhaal nakeek op spelling en dergelijke, omdat ze vaak een rol spelen in het hoofdstuk zelf. XD Kimberley: “Haha! We are back!" Marloes: “Ja eindelijk! Weer een hoofdstuk! Gaat er nog wat spannends gebeuren?" Kimberley: “Daar moet ik even over nadenken. Maar goed! We zitten op de Titanic 2. Ik ben benieuwd of deze ook onzinkbaar is." Marloes: “Je bent toch niet van plan om hem te laten zinken hè?" Kimberley: “Duh! Natuurlijk niet!" Marloes: “Dan is het goed! Nou begin maar!"

Hoofdstuk 10 - Aanvaring, gorilla's en waarheid of doen

De Titanic 2 vaart nu al twee uur op de middellandse zee. Kimberley staat op de voorkant van het schip. Haar blonde haren wapperen in de wind. Duo komt aanlopen.

Duo: “Gaan we Titanic spelen?"

Kimberley: “Waarom niet?"

Duo gaat achter haar staan. Kimberley spreid haar armen uit.

Ergens in het midden van het schip staan Marloes en Wufei op een voorhoogt stuk van het dek. Marloes gluur door een verrekijker naar de voorkant van het schip waar Kimberley en Duo innig aan het zoenen zijn.

Marloes: “HA! Kom maar op met die 50 euro!"

Wufei: “Hoezo?"

Marloes: “Ze zoenen!"

Wufei: “Geef hier!"

Hij pakt de verrekijker af en kijkt er doorheen.

Wufei: “Kisama!"

Hij geeft Marloes een briefje van 50 euro. Marloes stopt die in haar broekzak. Heero komt aanlopen.

Marloes: “Hé Hee-bear!"

Heero: “Hoi! Gebeurt er nog iets spannends?"

Marloes: “Nee, behalve dan dat ik 50 euro heb gewonnen."

Heero: “Gewonnen?"

Wufei: “Marloes en ik hadden een weddenschap en ik heb verloren! Onna!"

Marloes: “Ik ben geen Onna!"

Wufei: “Welles!"

Marloes: “Nietes!"

Wufei: “Welles!"

Marloes: “Hou je mond of ik geef Sally je nummer!"

Wufei wordt rood, maar houd wel zijn mond dicht.

Marloes: “Peace at last!"

Heero: “Hoezo melodramatisch?"

Marloes: “Puh!"

Na een half uur varen komen ze een kleine boot tegen. Op de voorkant staat: Peacecraft Prinsess. De boot is roze, de stoelen op het dek zijn roze, het meisje dat op het dek staat is roze. Op de voorkant van de Titanic:

Kimberley en Duo hebben niets door en gaan gerust verder met zoenen.

Relena: “STELLETJE PERVERSELINGEN!"

Kimberley: “Ah-oh…"

Duo: “Oh nee hè?"

Relena: “DIT IS ZOOO RANZIG!"

Kimberley: “GEEF TOE DAT JE DAT MET HEERO WIL DOEN!"

Middendeks:

Heero: “Waarom altijd ik?"

Marloes: “Omdat ze dan Relena kan uitdissen!"

Voorkant Titanic:

Relena is knalrood.

Kimberley draait zich om en schreeuwt: “Quatre scherpe bocht naar links!"

Quatre draait aan het roer. De Titanic draait naar links en vaart over de Peacecraft Prinsess heen.

Relena: “AAAAAAH!"

Ze springt in het water. Heero rent naar het sloependek en gooit een sloep overboord. Daarna snijd hij de touwen door. Dan ziet hij Hilde ook in het water liggen. Hilde en Relena zwemmen naar de sloep.

Hilde en Relena: “HEEEEELP!"

Heero: “Dacht het niet!"

De Titanic 2 vaart verder in de richting van Salou. Intussen drijven Relena en Hilde in de sloep rond. Na een paar dagen komen ze op een eiland.

Relena: “Gelukkig! Land!"

Hilde en Relena peddelen naar het land. Op het strand aangekomen klimmen ze uit de sloep. Ze lopen de jungle in. Bijna meteen worden ze aangevallen door een groep gorilla's.

Relena: “AAAAAH!"

Hilde rent terug naar het strand en klimt in de sloep. Ze vaart weg. Relena heeft minder geluk en valt ten prooi aan het mannetje van de groep. Hij neemt haar mee de bosjes in. Na een tijdje zie je de bosjes verdacht op en neer bewegen.

Relena: “HELP!"

Gorilla: ,,OE OE!"

Ondertussen op de Titanic 2:

Kimberley: “Kom, we gaan waarheid of doen spelen!"

Wufei: “Oh nee! Dacht het niet!"

Kimberley: “Je bent toch niet bang voor me, Wufei?"

Wufei: “Hn…"

Iedereen gaat in een cirkel zitten.

Marloes: “Wie begint?"

Duo: “IK! Heero waarheid of doen?"

Heero: “Waarheid."

Duo: “Wat is het meest gíªnante wat je ooit is overkomen?"

Heero: “Ik heb mezelf een keer in mijn voet geschoten."

Wufei: “WAHAHA!"

Heero: “Het was aan het begin van mijn training! Hij ging plotseling af! En het is niet grappig!"

Wufei: “Puh!"

Heero: “Wufei waarheid of doen?"

Wufei: “Waarheid."

Heero: “Wat is je favoriete tv-serie?"

Wufei wordt rood een mompelt iets.

Marloes: “Wat zei je Wuffie?"

Wufei: “Ik zei Shin-chan! En noem me geen Wuffie!"

Kimberley: “WAHAHAHA!"

Zelfs Heero en Trowa moeten lachen.

Wufei: “Genoeg! Kimberley waarheid of doen?"

Kimberley: “Doen!"

Wufei: “Pak een bak ijsblokjes en gooi die in Duo's T-shirt."

Duo: “Nee! Geen ijsblokjes!"

Wufei: “Te laat, Maxwell!"

Kimberley komt terug uit de keuken met een grote bak ijsblokjes. Ze gooit ze in Duo's T-shirt.

Duo: “AAAAAH! DIT IS KOUD!"

Wufei: “Dat is mijn wraak!"

Duo klappertandend: “Voor wat eigenlijk?"

Wufei: “Voor die ene keer dat je die onna opving toen ze uit de palmboom pleurde!"

Duo, nog steeds klappertandend: “Het zal wel. Marloes waarheid of doen?"

Marloes: “Waarheid!"

Duo: “Wat is het vreemdste wat je ooit hebt gedaan?"

Marloes: “Ik heb een keer een weddenschap verloren en moest toen 100 kopieën van mijn billen maken en door de school verspreiden!"

Wufei: “Wie wil dat nou zien!"

Marloes: “Weet ik veel maar wat heb jij om te laten zien!"

Wufei: …

Marloes: “Quatre waarheid of doen?"

Quatre: “Doen!"

Marloes: “Bij je volgende toespraak vertel je de wereld dat Relena juist voor oorlog is!"

Quatre: “Best. Kimberley waarheid of doen?"

Kimberley: “Waarheid."

Quatre: “Gimme one sec…"

Ondertussen in de Jungle:

Relena hangt half geradbraakt in een boom. Ieder uur komt de gorilla haar een bezoekje brengen en stort de boom bijna in elkaar. En iedere keer roept ze om Hilde. Maar Hilde is hem gesmeerd en Relena krijgt geen hulp.

Tot op een moment er een Tarzankreet klinkt: “AHAHAHAHAHAAAAAAAAAH!"

Relena: “HEEEELP!"

Dan landt er een jongen in de boom naast haar. Relena is zo van slag dat ze ijlt.

Relena: “Heero! Trouw met me!"

Jongen: “Uh…Ok!"

- Eind hoofdstuk 10 -

Marloes: “Hahaha weer een hoofdstuk af! Waarom moest je nou stoppen bij jou waarheid?"

Kimberley: “Oh… Gewoon had ik zin in."

Marloes: “Oké… maar ga je in het volgende hoofdstuk wel verder met waarheid of doen?"

Kimberley: “Tuurlijk! Ik doe de vraagjes wel:

Zal Relena echt met die Tarzangast trouwen?
Wat zal de waarheid van Kimberley zijn?
Wat zal er die avond nog verder gebeuren?

Dat lees je de volgende keer in de Animemachine!"

Marloes: “Doei!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.