Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » De bh...

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:30

1054

0

292



De bh...

Marloes: "Een eewigheid geleden begonnen wij dit verhaal…." Kimberley: (verbergt haar gezicht achter haar handen) "Het spijt me…." Marloes: "Heb je ooit aan de lezers gedacht?" Kimberley: "Duh…" Marloes: "Niet zo'n grote mond! Twintig keer opdrukken!" Kimberley: "Nee! Ik kan het maar vijf keer!" Marloes: "Dan zou ik maar snel beginnen." Kimberley: "Ja, (binnenmonds) mevrouw ik zit in het leger en ben soldaat 1 en nu moet je onderdanig zijn!" Marloes: (went zich tot de lezers) "Ahem… Volgens mij dwalen we een beetje af… Waar waren we… Oh ja…."

Hoofdstuk 13 - De bh…

In de discotheek is het bomvol. Keiharde muziek schalt uit de speakers. Wufei wordt uit de buurt van de bar gehouden, om herhaling van de vorige rum-cola escapade te voorkomen. Bovendien moet hij sober blijven, voor het geval de gundam piloten in actie moeten komen. Je weet maar nooit. (Marloes: "Zeker niet met mij als schrijfster, muahahaha."

Marloes en Heero zijn beide nogal nerveus. Het is namelijk hoogtijd voor hun dans… Duo stalkt Heero en plaagt hem constant. Kimberley rent erachter aan met de camera om alles te filmen.

Wufei heeft een plan bedacht om wraak nemen op Kimberley en Marloes voor die ene keer dat zij Nataku in de gemaskerde Muchacho veranderd hadden. Opeens krijgt hij een idee. Onder aan de berg bij de basis had hij alle beelden op de camera van Marloes bekeken en er stonden nogal wat beelden op die het daglicht niet konden verdragen (niet op die manier).

Kimberley is nog steeds Marloes en Heero aan het filmen als Wufei haar opeens vastgrijpt en de camera van haar afpakt. Vervolgens neemt hij de benen.

Kimberley: "Wufei! Kom hier jij!"

Ze gaat achter hem aan, maar verliest hem in de mensenmassa uit het oog. Ze gaat terug naar Marloes.

Kimberley: "Marloes! Wufei heeft de camera gejat!"

Marloes: "WAT? AARG! Oké, wat stond erop?"

Kimberley: "Niets… denk ik…"

Ondertussen is Wufei naar de DJ gelopen en heeft hem verteld dat hij nogal sappige beelden heeft. De dj sluit de camera aan op de computer en schakelt de beamer in.Iedereen kijkt naar het scherm.

Kimberley en Marloes: "Uh-oh…"

Op het scherm verschijnen de volgende woorden: "Twee redenen om deze twee nooooooooit drank te geven. Door: Incarnita."

"Reden 1: "


Dan verschijnen de beelden van Kimberley en Marloes die, in een dronken bui, Idols imiteren. Ze zingen een ontzettend valse versie van "Don't cha" van de pussy cat dolls.

Kimberley: "Heeft mijn zusje dit gefilmd?"

Marloes: "Uh… ik herinner het me niet…"

"Reden 2:"

Er verschijnen beelden van Kimberley en Marloes die in hun ondergoed over straat rennen. Ze gillen de hele buurt bij elkaar. Dan verschijnt er een politieauto die de meiden achtervolgd. Als de camera inzoomt op de politieagent, is er te zien dat hij de meiden met een perverse glimlacht achtervolgt.

Even over naar Wufei:

Wufei is helemaal blij met zijn wraakactie. Tot het beeld verspringt. Wufei ligt op de grond in zijn kamer met de wekker naast zijn hoofd. De camera schud enorm en op de achtergrond is Marloes te horen die het uitgiert van het lachen.

Wufei: "Neeee… nu is het mislukt!"

De hele discotheek ligt in een deuk om de beelden. De DJ zet de beamer uit en iedereen gaat weer verder met dansen. Kimberley gaat naar de wc om haar neus te poederen.

Plotseling krijgt Heero een signaal door van de camera's die rond de basis zijn geïnstalleerd.

Heero: "Shit… er is beweging gedetecteerd. We moeten naar de basis."

Marloes: "Ga maar. Ik wacht even op Kimberley en dan gaan wij samen terug naar de boot."

Heero geeft Marloes een kus en dan vertrekken ze.

Ondertussen is Kimberley lekker haar neus aan het poederen. (Kimberley: "Waarom wordt er onzin over mij geschreven?" Marloes: "OPDRUKKEN JIJ!"Ze heeft niet in de gaten dat er achter haar een gestalte opduikt. Plotseling wordt ze vastgegrepen en wordt er een doek tegen haar gezicht gedrukt.
Kimberley stribbelt flink tegen, maar chloroform(1) doet zijn werk. Ze zakt bewusteloos in elkaar.

Het gestalte: "Hehehe…."

Als de onbekende het meisje over zijn schouder hijst, verliest Kimberley haar bh… (Kimberley: "Wat!" Marloes: "Oké, haar haarband dan."

Oké, Kimberley is dus bewusteloos en haar haarband kwijt. De onbekende verlaat de discotheek via de nooduitgang.

Over naar Marloes:

Marloes staat al een flinke tijd te wachten. Ze vindt het wel erg lang duren en besluit naar haar nichtje op zoek te gaan. Als ze bij de wc aankomt, ziet ze haar nergens. Haar oog valt op de bh, oh nee haarband, die op de grond ligt.

Marloes: "Kimberley?"

Natuurlijk krijgt ze geen antwoord.

Marloes: "Kimberley? Shit…"

Ze raapt de haarband op. Ze rent de wc uit en zie de deur van de nooduitgang open staan. Ze ziet nog net hoe een gestalte met een lichaam over zijn schouder naar een busje rent. Marloes gaat erachter aan, maar is net te laat. Het busje rijdt weg…

Marloes: "Shit! Nee!"

Ondertussen over naar de gundampiloten:

Duo, altijd blij om dingen op te blazen, is bezig met vechten. Hij valt Leo's aan en vernietigd ze stuk voor stuk. Heero, Trowa, Wufei en Quatre zijn op andere plekken op de basis bezig. Heero krijgt plostseling een bericht door. Het is Marloes.

Heero: "Sing for me my angel."

Marloes: "WTF? Geen Phantom of the Opera meer voor jou."

Heero: "Ahem… Wat is er?"

Marloes: "Kimberley is ontvoerd en ik heb alleen haar bh, eh… haarband nog! Wat moet ik doen?"

Heero: "Ik weet wel wat (hint hint…)"

Marloes: "Wat is er met jou aan de hand? Ben je stoned ofzo? KIMBERLEY IS WEG!"

Heero: "Blijf op de boot. We komen er zo aan en gaan haar dan opsporen."

Marloes: "Oké."

In een onbekende ruimte ergens in de buurt van Salou:

Kimberley wordt wakker met een vreemd gevoel.

Ze kijkt naar beneden en ziet dat ze andere kleren aan heeft: "AAAAAH! Ik ben halfnaakt!"

Vreemde vervormde stem: "Dat is nu je minste zorg!"

Kimberley herkent de stem. "WTF! Je bent wel erg slecht in je stem vervormen, freak!"

Stem: "AHAHAHA… wacht… freak?"

Kimberley: "Duh! Iedereen die mij in dit… pakje?... hijst, moet wel een gestoorde maniak zijn!"

Kimberley droeg een outfit die behoorlijk veel op die van Jasmine uit Disney's Alladin leek.

De stem: "Zo… en nu… DANS VOOR MIJ!"

- Eind hoofdstuk 13 -

Kimberley: (helemaal bezweet van het opdrukken) "OMG! Dit kun je niet doen hoowr!"

Marloes: "Ik heb het al gedaan!"

Kimberley: "Waar haal je die bh vandaan?"

Marloes: "Ehehehe… zieke geest."

Kimberley: "Dat is me nu wel duidelijk. Laat mij maar de vraagjes doen.

Marloes: "Wacht! (1) Chloroform… weet je nog?"

Kimberley: "Oh ja…"

Marloes: "Chloroform is eigelijk helemaal niet zo'n geweldig middel om iemand te bedwelmen, ook al wordt het in veel films en boeken wel gebruikt. Het verschil tussen een bedwelmende dosis en een dodelijke dosis is zo klein dat het beter niet gebruikt kan worden.”ť

Kimberley: "Ik had wel dood kunnen gaan…"

Marloes: "Ik ben de schrijfster… ik heb gezorgd dat hij de bedwelmende dosis had genomen."

Kimberley: "Juist… dan nu eindelijk de vraagjes:

Zal ik dansen voor die niet zo heel erg onbekende vreemdeling?
Zal ik ooit nog gered worden?
En zal Marloes nou eens eindelijk ophouden over die bh? (Marloes: "Dacht het niet! Muahaha!"

Dat lees je de volgende keer in de Animemachine…."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.