Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » De redding

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:32

1181

0

274



De redding

Marloes: "Zo! Wij zijn snel met updaten!" Kimberley: "Uhuh…" Marloes: "Waarom zo snel?" Kimberley: "Omdat ik jou dan terugpakken om die bh! En dat verschrikkelijke pakje. By the way, dit hoofdstuk heeft de introductie van een vreemd persoon." Marloes: "Juist…" Kimberley: "Gundam Wing is helaas niet van ons. We wilden dat het van ons was blablabla…"

Hoofstuk 14 - De redding

De Gundam Piloten keren terug naar de Titanic 2. Het schip ligt er spookachtig verlaten bij. (Kimberley: "Effe voor de sfeer…"

Heero: "Marloes?"

Er komt geen antwoord. De Titanic 2 is verlaten…

Wufei: "Ze is vast weggerend toen jij het spook van de opera imiteerde."

Trowa: "Ja, dat zal het zeker zijn."

Heero kijkt beiden kwaad aan. Hij was in zijn Gundam vergeten het onderlinge communicatiesysteem uit te zetten en de andere piloten hadden dus gehoord dat Heero een zinnetje uit het spook van de opera tegen Marloes had gezegd. En ze hadden ook de reactie van Marloes gehoord.

("Ben je stoned ofzo?"

Yep, mayor oocness. En Heero schaamde zich diep.

Maar terug naar de verlaten Titanic 2. De gundam piloten verspreiden zich over het schip en doorzoeken alle ruimtes. Maar Marloes is onvindbaar… En nee, bij de gevonden voorwerpen ligt ze ook niet.

Wufei sluipt door het laadruim. Bij een hoek blijft hij staan. Hij pakt een spiegel uit zijn zak en houdt die voor zich uit, zodat hij om de hoek kan kijken. Plotseling staat Duo naast hem.

Duo: "Waarom heb jij een spiegel in je zak?"

Wufei: "Dat gaat je niks aan! Ga lekker je vriendinnetje zoeken, Maxwell!"

Duo: "Tss… je hoeft niet voor me verborgen te houden dat je stiekem wel een beetje ijdel bent hoor, Wuffie!"

Wufei: "WAT?"

Duo: "Niks… Trouwens, Marloes is hier niet. We zullen aanwijzingen moeten gaan zoeken."

De piloten verzamelen weer op het dek.

Trowa: "Goed, wat doen we nu?"

Quatre: "Laten we Salou…"

Wat Quatre verder wilde zeggen, is niet te verstaan, want er komt een enorme tank over de loopplank gereden. (Zelfs de loopplank is van Gundanium, dus die tank houdt ie ook wel!). De tank slingert en knalt tegen de stuurhut aan.

Heero: "Oké, waar heeft die leren rijden?"

Het mangat gaat open en er verschijnt een meisje met lang platinablond haar. In haar hand houdt ze een boek vast. Op de voorkant staat met grote letters 'Tankrijden voor Dummies'.

Trowa: "Nou, Heero, daar heb je je antwoord."

Duo: "Bestaat er ook een 'Gundam besturen voor Dummies'?"

Heero: "Hoezo?"

Duo: "Nou… Wufei kan er wat aan hebben!"

Wufei, terwijl hij met zijn kantana op Duo afsluipt: "Heb je een doodswens, Maxwell?"

Het meisje begint zich nu toch wel een beetje genegeerd te voelen. Ze schraapt haar keel. De piloten kijken haar aan.

Wufei: "Wat?"

Meisje: "Nou zeg… Ik ben hier om jullie te helpen."

Duo begint te lachen: "Juist…"

Het meisje springt uit de tank en slaat hem in zijn gezicht: "Luister, Eikeltje (Heero: "Wahaha…", Ik kom hier om mijn zus te redden. En die rooie niet te vergeten…"

Duo: "Ben jij Incarnita?"

Incarnita: "Hoe weet je mijn naam?"

Duo: "Nou, we hebben een nogal interessante film gezien, die jij gemaakt hebt."

Incarnita: "Ooh… zo. Hoe vonden jullie hem? Heheh…"

Duo: "Verhelderend."

Ondertussen op een geheime locatie:

"Nee! Nee! NEEEEE!"

Als je het wilt weten. Degene die schreeuwt is Kimberley. Ze weigert om voor de niet zo heel erg onbekende vreemdeling te dansen.

Vreemdeling: "Nou ja, als jij het niet doet…"

Er gaat een deur aan de andere kant van de zaal open en Marloes wordt naar binnen geduwd. Ze draagt hetzelfde pakje als Kimberley, alleen in een andere kleur.

Kimberley: "Tsjonge… deze gast is echt ziek."

Marloes: "Kimberley?"

Kimberley: "Ja? Wie had je dan verwacht, Sinterklaas?"

Marloes: "Nou eigenlijk de paashaas. Maar goed."

Vreemdeling: "Dames, wordt er nog gedanst?"

Kimberley en Marloes: "Houd je kop! We zijn aan het praten."

Vreemdeling: "Dans voor mij!"

Marloes: "Hij is nog enger als in de Anime! Wat een freak."

Vreemdeling: "Muahaha… wacht. Freak?"

Marloes: "Uhuh… nou… laten we je nu maar eens onthullen. Treize Kushrenada!"

Treize: "Nee! Dat moet je niet zeggen. Ik wilde pas onthuld worden in het volgende hoofdstuk!"

Marloes: "Voor jou komt er geen volgende hoofdstuk!"

Treize: "Dat zullen we nog wel eens zien! En nu DANSEN!"

Kimberley: "Goh, en ik dacht dat wij erg waren, maar deze vent is echt gestoord!"

Treize: "Muahahah!"

Terug naar de Titanic 2:

De piloten en Incarnita hebben ondertussen een plan gemaakt om de meiden te gaan zoeken. Ze gaan op pad. Als ze door een verlaten straat lopen, valt Duo's oog op een roze bh, eh haarband. (Kimberley: "Begin je nu al weer! Marloes: "Pas op! Anders moet je weer opdrukken.". Hij pakt de haarband op.

Duo: "Is deze niet van Kimberley?"

Heero: "Ja, volgens mij wel. Maar er lig wat onder."

Op de grond ligt een kaartje. Wufei pakt het op en leest het. Zijn gezichtsuitdrukking wordt bijna komisch als hij het kaartje leest.

Quatre: "Wat staat erop?"

Wufei houd het kaartje omhoog, zodat iedereen het kan lezen. In zwierige letters staat er op het kaartje:

Adreswijziging:
Treize Kushrenada
Calle de Maria 28
Salou
Espaí±a


Incarnita: "Nou, dit wordt wel erg makkelijk."

Trowa: "Wat een dombo. Zo is er niets aan…"

Iedereen: …

Quatre haalt een kaart van Salou uit zijn zak en vouwt hem open. Hij bestudeert de kaart en grinnikt: "Het is twee straten verderop."

Ze lopen naar Calle de Maria en vinden een enorm luxe huis op nummer 28. Er is veel beveiliging rond het huis.

Heero: "Hoe komen we binnen?"

Incarnita: "Laten we over het hek klimmen. Daar boven in staat een raam open."

Ze wijst op een raam aan de voorkant van het huis op de eerste verdieping. Langs het raam loopt een haag met klimplanten. Iedereen klimt over het hek en sluipt door de tuin heen, wachten en beveiligingscamera's ontwijkend. Heero klimt als eerste langs de haag naar boven, zijn pistool in de aanslag. Als hij door het open raam naar binnenkijkt, ziet hij Kimberley en Marloes in een grote kooi zitten. Als hij ziet wat ze aanhebben, verliest hij bijna zijn evenwicht.

Hij controleert over verder niemand in de kamer is en klimt dan naar binnen. De anderen volgen al snel. Omdat de kamer donker is, hebben Kimberley en Marloes de anderen niet zien binnen komen.

Plotseling gaat het licht aan.

Treize: "Muahaha! Nu heb ik jullie allemaal! Gundam Piloten!"

Treize krijgt Incarnita in het oog en rent naar een intercom.

Treize: "Haal nog een pakje! Er is nog en danseres gearriveerd!"

Kimberley: "This is getting old!"

Incarnita: "Wat heeft deze gast?"

Marloes: "Een enge mentale ziekte!"

Er komt een bediende binnen gerend die nog een Jasmine pakje in zijn armen draagt.

Incarnita: "Dat ga ik echt niet aantrekken!"

Treize: "Oh ik wil je best wel helpen, hoor!"

Heero: "Dat had je gedacht!"

Hij gooit Incarnita zijn pistool toe. Het meisje grijpt het pistool uit de lucht, richt en schiet.

Maar is Treize nu dood? Of hebben zijn wonderwenkbrauwen hem gered? Nee, helaas voor Treize, trof de kogel hem tussen zijn wenkbrauwen. Hij valt achterover en is dood.

Duo haalt de sleutel van de kooi uit Treize zijn jaszak. Hij maakt de kooi open en het volgende moment heeft hij Kimberley in zijn armen. Marloes rent op Heero af.

Incarnita: "We moeten opschieten. We moeten naar huis."

Kimberley: "Bedoel je huis, huis? Huis als in de echte wereld?"

Incarnita: "Duh!"

Marloes: "Maar ik wil niet!"

Incarnita: "Je hebt geen keus!"

Duo: "Wat bedoelt ze?"

Marloes: "Er is iets wat we jullie al heel lang wilden vertellen…"

-Eind hoofdstuk 14-

Marloes: "Ow… -snik- Moeten we nu echt terug?"

Kimberley: "Duh, anders komt er toch ook geen vervolg?"

Marloes: "Oh ja!"

Kimberley: "Hehehe… de meesterplannen zijn al gemaakt!"

Marloes: "Goed, de vraagjes:

Zullen we de jongens echt vertellen waar we vandaan komen?
Zal Incarnita het lukken om ons mee terug te nemen?
En komen we er nou eindelijk eens achter hoe Treize de ontploffing van Talgeese 2 kon overleven?

Dat lees je de volgende keer in de Animemachine!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.