Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Gundam Wing » De Animemachine » Het afscheid

De Animemachine

16 feb 2012 - 19:33

707

0

293



Het afscheid

Kimberley: "Het allerlaatste hoofdstuk…" Marloes: "Jaah… eindelijk. En dan komt er nog een vervolg!" Kimberley: "Hehe…"

Hoofdstuk 15 - Het afscheid

Kimberley: "Toen we die ene keer uit de lucht kwamen vallen… We zijn niet uit een vliegtuig gesprongen."

Absolute stilte…

Marloes: "We, eh, Komen uit een andere wereld."

Nog steeds stilte…

Kimberley: "Nou, ze nemen het wel goed op!"

De Gundampiloten: "WAT?"

Marloes: "Eh… We waren op Hawaï op vakantie. En we gingen snorkelen en toen vonden we een grot. En daar stond een grote machine en die zoog ons op. En toen zijn we hier beland…"

Kimberley: "Gek hè?"

Incarnita: "Ja en nu moeten ze mee terug. Ik kreeg bericht dat ze verdwenen waren en ik ben ook naar Hawaï gegaan. En zo ben ik hier ook beland."

Marloes: "Trouwens… gaat de tijd hier sneller of langzamer als in de echte wereld?"

Incarnita: "Hij gaat hier langzamer."

Marloes: "Hoelang zijn we al weg?"

Incarnita: "Twee maanden."

Kimberley en Marloes: "OH NEE! SHIT! DE HUUR!"

Incarnita: "Ja. Dat huis zijn jullie dus kwijt."

Marloes: "Dus… dus we zijn dakloos?"

Incarnita: "Nou… niet helemaal. Ik heb een citybox gehuurd en daar zijn jullie spullen opgeslagen. En jullie kunnen bij mij logeren."

Trowa: "Hoe komen jullie terug?"

Incarnita: "Via de machine die in dit huis is opgeslagen."

Iedereen: "Huh?"

Incarnita: "Als jullie eens rond hadden gekeken in die grot had je precies geweten hoe die dooie daar…" ze wijst op Treize, "De explosie van de Talgeese 2 heeft kunnen overleven. Er lag een logboek waarin hij alles bijhield. Hij had zo'n machine in die Talgeese laten inbouwen en zo kon hij op het laatste moment ontsnappen."

Wufei: "INJUSTICE! Dus ik heb voor niets zitten huilen toen?"

Duo: "Heb je gehuild?"

Wufei: …

Heero: "Dus hij heeft al die tijd in jullie wereld gewoond. En later is hij terug gekomen."

Incarnita: "Precies ja."

Wufei: "Waar is die machine?"

Kimberley: "Wil je ons zo graag weg hebben?"

Wufei: "Ik kan niet wachten!"

Marloes: "Aah… we houden ook van jou hoor, Wuffie!"

Wufei: "Noem me geen Wuffie!"

Incarnita: "In de kelder bevind zich een soort machinekamer. Daar staat ie."

Quatre: "Goed! Laten we gaan!"

Kimberley: "Moet het echt?"

Incarnita: "Ja! Je hoort hier niet thuis."

Marloes' en Kimberley's gezichten betrekken. Duo en Heero kijken ook bedroeft. Iedereen loopt naar de deur en gaan de gang.

Incarnita: "Voorzichtig. De geheime nieuwe organisatie van Treize is hier ook ondergebracht."

Marloes: "Nou zo geheim was ie nou ook weer niet."

Heero tovert uit het niets een mitrailleur tevoorschijn.

Duo: "Je moet me toch eens vertellen waar je die dingen laat."

Terwijl ze door het gebouw sluipen, wordt de niet zo heel erg geheime organisatie van Treize opgerold. Aangekomen bij de kelder, gaat Incarnita aan de slag. Ze zet de machine, een perfecte kopie van de machine op Hawaï, aan. Ondertussen nemen Kimberley en Marloes afscheid van Duo en Heero.

Duo: "Kun je echt niet blijven?"

Kimberley: "Ik wil wel, maar het kan niet."

Ze begint te huilen en slaat haar armen om hem heen. Ze kust hem.

Heero: "Ik zal je missen."

Marloes heeft ook flink wat moeite om haar tranen in bedwang te houden: "Ik jou ook, Hee-bear."

Ze kust hem voor de laatste keer.

Incarnita: "Kom. We moeten gaan."

Er ontstaat een zwart gat. Kimberley laat Duo los en loopt naar Incarnita toe. Marloes komt ook en de meiden kijken nog een keer om. Dan zuigt het zwarte gat ze langzaam op. Huilend staan de meiden even later in de onderwater grot op Hawaï.

Marloes: "Ik wil terug."

Incarnita: "Kom op. Stel je niet zo aan. Er zijn zat leuke jongens in deze wereld."

Kimberley: "Maar Duo was perfect!"

Incarnita: "Geen een jongen is perfect! En nu ZWEMMEN!"

De meiden duiken met een zucht het water in en zwemmen terug naar het strand. En terug naar het oude leven. Een leven zonder Duo en Heero.

Maar hoe zou het eigenlijk zijn met Relena en haar eiland?

Alle apen op het eiland zitten gebogen voor een groot altaar met een nog grotere troon. Op de troon zit Relena, met Erwin aan een ketting. Hij voert haar druiven. De apen buigen en buigen tot ze er bijna bij neervallen.

Relena: "Hahahaha… Wacht maar. Mijn spel begint nu pas! Ik kom terug. Muahahahahaha!"

En zo begonnen haar boze plannen.

- Einde -

Kimberley: "OMG! Het is af!"

Marloes: "Eindelijk. Na al die jaren."

Kimberley: "Er komt een vervolg."

Marloes: "Uhuh…"

Kimberley: "Tijd voor de laatste vraagjes."

Marloes: "Mag ik ze doen?"

Kimberley: "Natuurlijk!"

Marloes: "Zullen de meiden ooit nog terugkeren naar Gundam Wing?
Wat zijn Relena's boze plannen?
Zullen de meiden ooit nog een huis vinden of voor altijd dakloos blijven?

Dat lees je in de Animemachine 2!"

Kimberley: "Tot het volgende verhaal!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.