Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » Gekroond op Cair Paravel

De Magische Ringen

27 feb 2009 - 20:18

256

1

343



Gekroond op Cair Paravel


Toen Edmund en Ellen nog eens kusten nam ik een foto van hen en een foto van de rest. Zo had ik er een hele mooie van Peter, en Aslan die samen met Susan en Lucy rolden in het gras, en Tumnus die een vreugdedansje deed omdat de oorlog gedaan was. Zelfs zonder bereik is zo'n gsm handig! Na een tijd zakten we af samen met onze paarden Winne,Philippe, het paard van Peter, het paard van Susan en het paard van Ellen dat blijkbaar Brie-hie-hie-huii(kort Brie) heette naar Cair Paravel. Lucy ging te voet, of op de rug van Aslan of Tumnus. Met stralende kleren woonden we de ceremonie bij. Iedereen werd gekroond. Toen Ellen 'Koning Edmund De Rechtvaardige' hoorde kreeg ze plots een big smile. Na de receptie was er een groot feest. Ellen danste met Edmund, ik met peter, Lucy met Tumnus, en Susan met een knappe centaur. De rest met elkaar. Het was heel leuk om eerlijk te zijn. We maakten daar ook nog foto's en degene waarop ik danste met Peter *Ahh, eigenlijk is hij toch een cutie* stelde ik in als achtergrond van mijn gsm. Na een tijdje was Aslan ongemerkt verdwenen. We gingen allemaal nog wat nagenieten op het balkon. Vanop het balkon zagen we Aslan het bos ingaan. 'Komt hij ooit nog terug?' zei Lucy snikkend. 'Wanneer de tijd rijp is en deze heb jij veel harder nodig dan ik' zei Tumnus terwijl hij een zakdoek ergens uithaalde en hem gaf aan Lucy.
Maar het verhaal is nog niet gedaan!


Reacties:


SpamTijger
SpamTijger zei op 27 feb 2009 - 20:21:
Yeahhh <3
En ik rijd op Brie