Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |2|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:22

344

1

313



|2|

Een maand later

Vandaag was de dag dat we zouden weten of we hadden gewonnen. Ik hoorde de postbode komen en spurte naar buiten. “Amai zo zenuwachtig,”¯ zei de postbode. “Ik verwacht iets belangrijks.”¯ Hij gaf me de post. Geen brief. Ik belde meteen naar mijn vriendinnen om te vragen of ze iets hadden gekregen. “Ik heb één!!”¯ schreeuwde Helena door de telefoon. Ilham blijkbaar ook. “Dus wie gaan jullie meenemen?”¯ Vroeg ik. “Liesl en u natuurlijk,”¯ zeiden ze. Ik was meteen een heel pak vrolijker. “JEUJ! Ik zal Liesl bellen.”¯ “Oke.”¯ Ik legde af en belde Liesl. “En heb je iets?”¯ Vroeg ze. “Nee, gij?”¯ “Nee. Maar…”¯ “Maar wat?”¯ “Ilham en Helena wel! En ze nemen ons mee!”¯ “OMG!”¯ riep ze. Ik hoorde opeens een stem maar ik kon niet verstaan wie het was en wat er werd gezegt. “Er is niks aan de hand ma,”¯ zei Liesl. “Ietske te luid geroepe?”¯ Vroeg ik. “Een beetje maar,”¯ grapte ze. “Ik ben zo blij!”¯ “Wij gaan naar Londen!”¯ “Jha!”¯ ik legde even daarna afen ging het nieuws aan mijn ouders vertellen. “Dat lijkt leuk,”¯ zei mijn moeder. “Da lijkt niet zo da is zo!”¯ riep ik opgewonden door heel het huis. Mijn gelukt kon niet meer op. Na een paar uur belde Helena mij om te zeggen dat ze de ticketten had gekregen. Het was vandaag de eerste december dus binnen vijf daagjes begonnen de examens al. We hadden ons rooster al gekregen en we hadden drie dagen hadden twee examens. Ik liet de gedachte van One Ddirection even achter me en concentreerde me op mijn wiskunde. Dat was ons eerste examen.

De examens gingen snel voorbij. Morgen was het de dag dat we voordat we vertrokken naar Londen. Dus maakte ik mijn tas. Ofja tassen. Ik had er één grote en een kleinere. Gelukkig kon ik alles dragen. Ik had mijn Engels nog een beetje geoefend zodat ik daar niet voor paal zou staan. Ik kon die nacht niet slapen. Door de zenuwen. De gedachte dat ik Liam Payne in het echt zou zien maakte me zenuwachtig.


Reacties:


ilovehazza
ilovehazza zei op 2 aug 2013 - 13:21:
Snel verder xxx