Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |3|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:23

516

0

300



|3|

Ik stond om zeven uur op aangezien ik toch niet veel had geslapen. Ik ging anar de badkamer en zag dat ik gigantische wallen onder mijn ogen had. Ik werkte ze snel een beetje weg. “Veel heeft het toch geen nut,”¯ zei ik tegen mezelf. Ik trok mijn schouders op en kleedde me verder aan. Nadat ik me had aangekleed ging ik naar beneden en ontbeet ik. Ik hoorde mij GSM trillen. Het was Liesl, ik nam op. “Hey,”¯ zei ik. “Hey, alles goed?”¯ “Nee, ik heb kei weinig geslapen.”¯ “Jha, ik heb ook geen oog dicht gedaan. Wat die jongens met ons doen hé,”¯ zei ze. “Hahaha, jha. Is bij jo alles al gepakt?”¯ Vroeg ik. “Jha, ik heb alles gisteren ingepakt. En straks brengt mijn pa mij naar het station.”¯ “Bij mij ook,”¯ zei ik. Een paar uur later vertrok ik met de auto naar het station. Ik laadde mijn zakken in en ging voorin de auto zitten. “Je weet echt zeker dat je wilt gaan?”¯ Vroeg mijn vader. “Jha pap, niets liever! Stel je nu eens voor ik ga Liam Payne ontmoeten!”¯ “Jha maar wie weet blunder je met je Engels.”¯ “Pa, kap er mee! Wees blij voor mij.”¯ Ik zette mijn hoofdtelefoon op en luisterde uiteraard naar 1D. het duurde niet lang voor we er waren. Ilham was er al. “Hey! Alles goed?”¯ Vroeg ik. “Wat denk je nu? Tuurlijk gaat het goed. Ik ga mijn idolen ontmoeten!”¯ “Hhahaha, ja dat is waar.”¯ We wachtten nu nog op Helena en Liesl. Die kwamen even later. We waren allemaal heel zenuwachtig. We gingen dan maar an ons peron staan. Normaal konden we ook met de bot gaan maar de wedstrijd hield alleen treinticketten in maarja wat maakt het. We moesten maar vijf minuten wachten op de Thallys. Toen hij er was stapten we op en lieten onze kaartjes zien. We namen plaats. “Amai, das hier wel chick hé,”¯ zei Helena. “Jha, precies hé,”¯ zei Liesl. Tijdens de reis praatten we de hele tijd over wat er allemaal zou kunnen gebeuren. Ik hield me een beetje rustig en luisterde naar One Direction. “Alles oké?”¯ Vroeg Liesl die naast me zat. “Jha, ik ben alleen moe. ik heb deze nacht niet veel geslapen.”¯ “Ik ook nie, ik vond dit veel te spannend,”¯ zei Ilham. Na een half uurtje ofzo waren we er al. We stapten uit de trein. We hadden iedereen wjsgemaakt dat we gewoon zomaar naar Londen gingen zonder enige reden. Aangekomen in Londen!! Zette ik op Facebook. We trokken een paar foto’s. het station zag er ook fantastisch uit. We liepen naar een taxi en zeiden het adres. Ons hotel was toch een eindje van het sation af. We zaten toch zeker een kwartiertje in de taxi. Toen we er waren betaalden we de chaufeur en bedankten hem. “Your’re welcome,”¯ zei hij. “Thank you,”¯ zeiden we. Ik trok met mijn fototoestel een foto van het hotel. “Dit is echt prachtig,”¯ zei Ilham. “Jha hé,”¯ zei Helena. We liepen het hotel binnen en gaven onze namen in en de balievrouw gaf ons onze kamer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.