Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |5|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:27

255

0

279



|5|

Het was vandaag twintig december. Over vijf dagen was het kerstmis. Ik kon niet wachten, ik wist dat ik iets van One Direction kreeg maar wat wist ik niet. Ik staarde uit mijn raam. “Oh my god! Het sneeuwt!”¯ Riep ik. We pakten snel onze jassen, mutsen en sjalen en liepen naar buiten. “Whaaa,”¯ zeiden we toen we buiten kwamen. Ik maakte van de omgeving een paar foto’s met mijn Nikon J1. En een geweldig toestel. Nadat we buiten zaten gingen we naar binnen want het was al avond geworden. We douchten of gingen in bad en daarna liepen we richting de eetzaal. Ik dacht altijd dat het Brits eten raar was omdat ze soms veel dingen combineerde maar eigenlijk was het nog niet zo erg. ik kreeg maar de helft van mjn avondeten op maarja. Na het eten gingen we naar boven. Ik had een goed idee: “Laten we naar One Direction muziek luisteren.”¯ “Goed idee, ik ga mijn boxen halen,”¯ zei Liesl en liep al naar haar kamer. Ik haalde mijn gsm boven en zete de muziek op. We zongen met alle liedjes mee. “Ah, morgen word echt de beste dag van ons leven,”¯ zei Ilham. “Jha echt hé!”¯ na een tijdje werd ik moe en ginge ik maar in mijn bed liggen. “Slaaplekker meiden,”¯ zei ik voordat ik mijn kamer binnen ging. Ze hadden me blijkbaar niet gehoord. Ze zingen veel te hard, dacht ik. Ik deed het nachtlampje aan en schreef verder aan mijn verhaal. Het ging over Liam en ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.